Pajero Pinin - [1.8 MPI] Problem z rozszywrowaniem VIN'u
Frodeusz - 26-08-2009, 14:47 Temat postu: [1.8 MPI] Problem z rozszywrowaniem VIN'u Witam
Chcialem odczytac VIN z mojego slicznego nowo nabytego Pinimini:) przebrnolem chyba przez wszystkie programy ogolno dostepne w necie:( stwierdzilem tylko ze to Japonia Mitsubishi i rok 2002 reszta niemozliwa do odczytania. Jezeli ktos moglby mi pomoc z gory dzieki.
Dodam ze byl sprowadzony z Niemczech
VIN JMP0NH66W2X------
Anonymous - 26-08-2009, 15:44
Napisz PW do Gene - on bez problemów rozkodował mój.
Pozdrawiam serdecznie, Tomasz.
Gene - 26-08-2009, 16:04
Pinin 1.8, 3D tyle z softu bez 17 znakow nie bardzo jest jak identyfikowac z komputerem.
Ryciny powinny pomoc.
Frodeusz - 27-08-2009, 11:13
Serdeczne dzieki:)) Pozdrawiam:)
ober - 25-11-2009, 15:47
Witam, mam na oku Pagero Pinin 2003r,uderzony w przednie lewe kolo,widac,ze lekko krzywe,"kolo idzie na zewnatrz",czy ktos mial juz taki przypadek i moze mi napisac,co moze byc do wymiany?Na pierwszy rzut oka wyglada poloska.No i blotnik,czy przy 3trzydrzwiowych i 4drzwiowych sa takie same?
Pozdrawiam
Hudini - 29-12-2009, 11:50
A wie kto¶ co oznacza H7 w numerze VIN: VIN JMP0NH76W3X....
pozdrawiam Hudini
anaix - 01-01-2010, 15:41
Uff..własnie przebrnęłam przez VIN
Hudini, H7 to nic innego jak long wheelbase. (Ty jak i ja mamy 5d, a wiec LWB w przeciwienstwie do 3d, ktore jest SWB).
BTW, co oznacza "i" przy opisie twojego modelu??
Pozdr.
AN
Hudini - 02-01-2010, 20:04
Hej,
te "i" to jak rozumiem rodzaj wytrysku paliwa, moge się oczywi¶cie mylić.
Gene - 04-01-2010, 09:55
Hudini masz silnik 1.8 MPI*, 16-zaworowy, SOHC ECI-MULTI (4G93)
* wielopunktowy wtrysk paliwa
|
|
|