[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Jak ustawić boczne lusterka
rafcio_100 - 31-08-2009, 19:20 Temat postu: [CA1A 1.3] Jak ustawić boczne lusterka Jak w temacie, nie wiem gdzie się ustawie boczne lusterka
londolut - 31-08-2009, 19:22
rafcio_100 napisał/a: | Jak w temacie, nie wiem gdzie się ustawie boczne lusterka |
Jak lustra są elektryczne to nad lewym kolanem jest joystick z przełącznikiem R-L a jeśli manualne to przy trójkątach w drzwiach są dźwigienki. Może być jeszcze opcja tego typu, że ktoś założył elektryczne lustra ale nie miał joya i go nie przeszczepił.
rafcio_100 - 31-08-2009, 19:30
udało mi się znaleść jednak mam elektryczne ale naciska/przekręcam i nic
londolut - 31-08-2009, 19:31
rafcio_100 napisał/a: | udało mi się znaleść jednak mam elektryczne ale naciska/przekręcam i nic | Bezpieczniki?
rafcio_100 - 31-08-2009, 19:33
oj w tej dziedzinie się nie znam, jak będzie jakiś mądrzejszy przy mnie kolega to poproszę go aby zerknął co jest nie tak
ps: tak samo radio mam fabryczne i nie gra, właściciel były powiedział że jest zakodowany czy coś takiego...
londolut - 31-08-2009, 19:41
Jeśli radio się nie włącza to także bezpieczniki a jeśli się włącza to wyciągnij radio z deski odczytaj wszelkie numery i oznaczenia na naklejkach, wejdź na forum serwisu http://www.eserviceinfo.com/ , załóż temat, wklej numerki i ktoś na pewno ci je rozkoduje.
mead - 31-08-2009, 21:53
sprawdz jeszcze czy dzialaja ci: zegarek i zapalniczka. Jesli nie, to na 99% bezpieczniki. Wymiana ich jest banalnie prosta
rafcio_100 - 04-09-2009, 16:28
lusterka ustawia się mechanicznie czyli trzeba ręką mocniej naciść na lusterko wtedy się go ustawia..
Co do radia to nawet nie umiem go wyciągnąć bo boje się że siłą coś urwę/zepsuję
pawela - 04-09-2009, 17:03
Cytat: | lusterka ustawia się mechanicznie czyli trzeba ręką mocniej naciść na lusterko wtedy się go ustawia.. |
tylko w wersji ELi
w GLi są dźwigienki
GLXi i GTi ma elektrykę
londolut - 04-09-2009, 17:11
rafcio_100 napisał/a: | lusterka ustawia się mechanicznie czyli trzeba ręką mocniej naciść na lusterko wtedy się go ustawia.. | Z tego co piszesz wychodzi, że masz total golasa, nawet tapicerka na drzwiach jest płaska.
Anonymous - 04-09-2009, 17:47
Już tu czegoś nie rozumiem - masz ten joystick do ustawiania lusterek czy nie? Najpierw piszesz, ze masz lusterka elektryczne, teraz, że ustawia się ręcznie - nawet bez dźwigni.
Lusterko - czy to ze sterowaniem elektrycznym, czy manualnym zawsze można ustawiać, naciskając zwierciadło.
rafcio_100 - 04-09-2009, 19:19
to co pisałem na początku to jakiś alarm...
no tak pewnie mam wersję ELi bo ani spomagania, poduszek, elektrycznych szyb nie mam
Tylko że ja go kupiłem za 3tyś od rodziny więc ciesze się że jest.
- Jak się wyciąga oryginalne radio ? Trzeba coś odkręcać bo boje się siłą go "wytargać"
- Ile może mnie skasować mechanik za ustawienia obrotów silnika jak jeżdże na gazie ? Gdy muszę się nie mal zatrzymać w celu zmiany biegu 1 lub 2 samochód gaśnie. Na benzynie wszystko ok.
- Trzeba mi wymienić pasek rozrządu czyli znaczy to że muszę kupić pasek rozrządu, naciągacz i co jeszcze ? Mechanicy wymieniają do 400zł z robocizną
- Skoro auto po 5-7 dniach nie używania nie da się go zapalić możliwe że kabelki od gazu które idą do akumulatora go rozładowywują w jakiś tam sposób ?
- Kolejny problem który zauważyłem w samochodzie jest taki że nie działa górny licznik - stoi w miejscu (ten na dole dzienny działa) Jak to naprawić ?
Anonymous - 04-09-2009, 21:16
Może to rzeczywiście jakaś super biedna wersja.
- Co do radia się nie wypowiem, bo nigdy seryjnego w Colcie CA nie widziałem.
- Obroty na gazie ustawi gazownik, a nie "zwykły" mechanik. Zrób mały przegląd instalacji z wymianą filtra i regulacją obrotów. Dwa lata temu coś takiego kosztowało 40 PLN.
- Pasek rozrządu, napinacz, uszczelniacze wału korbowego i wałka rozrządu - to przede wszystkim. Alternatywnie pompa wody (w zależności od przebiegu) oraz pozostałe paski (tu zależnie od stopnia zużycia). Kup pasek rozrządu firm Mitsub[b]O[/]shi, Sun, rolkę napinacza GMB, Koyo, NTK lub Sakura, uszczelniacze najlepiej oryginalne, NOK lub Elring, pompa GMB lub Ajusa. Skontaktuj się w Mateuszem Hanżek (namiary podawane wielokrotnie na forum, poszukaj) - dostaniesz te graty w niezłych cenach. Mechanicy upadli chyba na głowę z tą ceną.
- Nie kojarzę żadnych kabelków od gazu, ale akumulator jak najbardziej może padać ze zwykłego zużycia. Być może po prostu nadaje się już do wymiany.
- Czy zegary nie były przypadkiem cofane? Problem może leżeć w nieprawidłowym złożeniu lub uszkodzeniu mechanizmu podczas "zmniejszania przebiegu". Niestety dość powszechne zjawisko.
rafcio_100 - 04-09-2009, 22:01
- akumulator nie jest stary, ma jakiś rok.
- jak to przecież są kabelki i to od gazu które "biegną" do klem (gdzieś tam są zataśmowane)
- jak myślicie ustawienia obrotów dla gazownika odbywa się na miejscu czy trzeba zostawić samochód u niego ?
- co do tego rozrządu dużo rzeczy wymieniłeś najbardziej zapamiętałem jak mechanicy mówili że się wymienia nowy pasek rozrządu i rolkę. Pewnie jak im powiem do wymiany te wszystkie rzeczy co napisałeś wystawi mi rachunek 700zł
mead - 04-09-2009, 22:11
rafcio_100, wymien wszystko co podal gregorbu, a nawet pompe wody. A jak ci powiedza 700 zl za wymiane to zmien mechanika.
|
|
|