Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0] wysokie obroty
pawlik999 - 02-09-2009, 20:15 Temat postu: [I 2.0] wysokie obroty Witam !!!!
Mam problem z tym , że outek wchodzi na wysokie obroty.Energiczne wdepnięcie gazu załatwia sprawę.Przepustnicę przeczyściłem , linka wydaje się chodzić luźno.Czy ktoś ma podobne problemy????Jeżdżę na gazie-sekwencja.
Pozdrawiam wszystkich.....
Anonymous - 05-05-2014, 10:36
Witam. Podpinam sie pod temat, bo nie chce tworzyć nowego.
Od miesiąca jestem właścicielem pierwszego japończyka (poprzednio niemcy ) Outlander I 2.0 benzynka 4WD r.2004 i nurtuje mnie czy te silniki tak mają, że po odpaleniu zimnego silnika wchodzą na 2,5 tyś obrotów lub więcej Wg mnie to trochę niezdrowe dla zimnego silnika, ale może się nie znam.
Pozdrawiam
nytsug - 05-05-2014, 11:30
To zupełnie normalne, obroty podnosi także pompa wspomagania i czasem klima. Każdy mój mitsu tak miał: Colt, Carisma, Galant i teraz Outek.
elektryk - 05-05-2014, 15:28
Mój też tak ma, że jak zimny to obroty jałowe są około 2.5tyś, a później w miarę nagrzewania spadają do jałowych. Ja mam 2.0 bez turbo.
marcin123 - 20-11-2014, 19:03
Panowie! żadne 2,5tyś. obrotów!!!!!! jest to około 1200 na zimnym silniku na ssaniu. obroty mogą się trochę zwiększyć po ruszeniu kierownicą(pompa wspomagania) i włączeniu klimy ale nigdy nie tak wysoko!
Jaro1974 - 20-11-2014, 21:15
marcin123, rozczaruję Cię ale mój też tak ma jak u poprzedników. Ale te 2.5 tyś. obrotów jest w pierwszej chwili zaraz po rozruchu a następnie spadają do około 1.5 tyś. i w miarę rozgrzewania silnika spadają więc uważam że jest to normalne. Ale poczekajmy aż jeszcze inni się w tym temacie wypowiedzą
nytsug - 20-11-2014, 22:50
2.0-2.2 tys obrotów na zimnym zaraz po odpaleniu, w miarę ogrzewania spadają. To normalne. Znajomi w Outkach wszyscy tak mają.
qba1983 - 21-11-2014, 08:34
tak jest potwierdzam, u mnie to samo. 2200 obr ale ruszam od razu i nie mam z tym problemu(żeby nie chodził na darmo na wysokich obrotach)
marcin123 - 23-11-2014, 10:52
panowie! gadanie bez sensu! po odpaleniu może mieć i 4,5 normalna praca jest już po odpaleniu silnika i stabilizacji obrotów,ewentualnie na ssaniu.
elektryk - 23-11-2014, 13:15
marcin123 napisał/a: | panowie! gadanie bez sensu! po odpaleniu może mieć i 4,5 normalna praca jest już po odpaleniu silnika i stabilizacji obrotów,ewentualnie na ssaniu. | Od początku piszemy o obrotach zaraz po odpaleniu silnika i czy to nazwać "pracą na ssaniu" czy nie, są one wysokie w stosunku do obrotów po nagrzaniu silnika.
marcin123 - 26-11-2014, 15:39
panowie! kazdy jeden rodzaj silnika tak ma że zaraz po odpaleniu obroty sa wysokie! niezależnie od marki to po prostu normalne po odpuszczeniu rozrusznika!
elektryk - 26-11-2014, 16:59
marcin123 napisał/a: | panowie! kazdy jeden rodzaj silnika tak ma że zaraz po odpaleniu obroty sa wysokie! niezależnie od marki to po prostu normalne po odpuszczeniu rozrusznika! | A co ma rozrusznik do pracy silnika 2 minuty po odpaleniu?
marcin123 - 27-11-2014, 17:43
no wlaśnie niech mi nikt nie wmawia że 2 minuty po odpaleniu ma ponad 2tyś. obrotów!!!!!!!!
Jaro1974 - 27-11-2014, 18:12
marcin123 napisał/a: | no wlaśnie niech mi nikt nie wmawia że 2 minuty po odpaleniu ma ponad 2tyś. obrotów!!!!!!!! |
A czy ktoś tu mówił o dwóch minutach? Obroty rzędu 2-2.5 tyś. obrotów są przez pierwsze 4-7 sekund i spadają do około 1.2 - 1.5 tyś i w miarę nagrzewania się silnika sukcesywnie spadają. Tak mam u siebie i zapewne tak samo jest u innych.
marcin123 - 27-11-2014, 19:55
elektryk pisał. a to sie ma nijak do rzeczywistości
|
|
|