To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0] wysokie obroty

pawlik999 - 02-09-2009, 20:15
Temat postu: [I 2.0] wysokie obroty
Witam !!!!
Mam problem z tym , że outek wchodzi na wysokie obroty.Energiczne wdepnięcie gazu załatwia sprawę.Przepustnicę przeczyściłem , linka wydaje się chodzić luźno.Czy ktoś ma podobne problemy????Jeżdżę na gazie-sekwencja.
Pozdrawiam wszystkich..... :roll:

Anonymous - 05-05-2014, 10:36

Witam. Podpinam sie pod temat, bo nie chce tworzyć nowego.
Od miesiąca jestem właścicielem pierwszego japończyka (poprzednio niemcy ) Outlander I 2.0 benzynka 4WD r.2004 i nurtuje mnie czy te silniki tak mają, że po odpaleniu zimnego silnika wchodzą na 2,5 tyś obrotów lub więcej :o Wg mnie to trochę niezdrowe dla zimnego silnika, ale może się nie znam.
Pozdrawiam

nytsug - 05-05-2014, 11:30

To zupełnie normalne, obroty podnosi także pompa wspomagania i czasem klima. Każdy mój mitsu tak miał: Colt, Carisma, Galant i teraz Outek.
elektryk - 05-05-2014, 15:28

Mój też tak ma, że jak zimny to obroty jałowe są około 2.5tyś, a później w miarę nagrzewania spadają do jałowych. Ja mam 2.0 bez turbo.
marcin123 - 20-11-2014, 19:03

Panowie! żadne 2,5tyś. obrotów!!!!!! jest to około 1200 na zimnym silniku na ssaniu. obroty mogą się trochę zwiększyć po ruszeniu kierownicą(pompa wspomagania) i włączeniu klimy ale nigdy nie tak wysoko!
Jaro1974 - 20-11-2014, 21:15

marcin123, rozczaruję Cię ale mój też tak ma jak u poprzedników. Ale te 2.5 tyś. obrotów jest w pierwszej chwili zaraz po rozruchu a następnie spadają do około 1.5 tyś. i w miarę rozgrzewania silnika spadają więc uważam że jest to normalne. Ale poczekajmy aż jeszcze inni się w tym temacie wypowiedzą :wink:
nytsug - 20-11-2014, 22:50

2.0-2.2 tys obrotów na zimnym zaraz po odpaleniu, w miarę ogrzewania spadają. To normalne. Znajomi w Outkach wszyscy tak mają.
qba1983 - 21-11-2014, 08:34

tak jest potwierdzam, u mnie to samo. 2200 obr ale ruszam od razu i nie mam z tym problemu(żeby nie chodził na darmo na wysokich obrotach)
marcin123 - 23-11-2014, 10:52

panowie! gadanie bez sensu! po odpaleniu może mieć i 4,5 normalna praca jest już po odpaleniu silnika i stabilizacji obrotów,ewentualnie na ssaniu.
elektryk - 23-11-2014, 13:15

marcin123 napisał/a:
panowie! gadanie bez sensu! po odpaleniu może mieć i 4,5 normalna praca jest już po odpaleniu silnika i stabilizacji obrotów,ewentualnie na ssaniu.
Od początku piszemy o obrotach zaraz po odpaleniu silnika i czy to nazwać "pracą na ssaniu" czy nie, są one wysokie w stosunku do obrotów po nagrzaniu silnika.
marcin123 - 26-11-2014, 15:39

panowie! kazdy jeden rodzaj silnika tak ma że zaraz po odpaleniu obroty sa wysokie! niezależnie od marki to po prostu normalne po odpuszczeniu rozrusznika!
elektryk - 26-11-2014, 16:59

marcin123 napisał/a:
panowie! kazdy jeden rodzaj silnika tak ma że zaraz po odpaleniu obroty sa wysokie! niezależnie od marki to po prostu normalne po odpuszczeniu rozrusznika!
A co ma rozrusznik do pracy silnika 2 minuty po odpaleniu?
marcin123 - 27-11-2014, 17:43

no wlaśnie niech mi nikt nie wmawia że 2 minuty po odpaleniu ma ponad 2tyś. obrotów!!!!!!!!
Jaro1974 - 27-11-2014, 18:12

marcin123 napisał/a:
no wlaśnie niech mi nikt nie wmawia że 2 minuty po odpaleniu ma ponad 2tyś. obrotów!!!!!!!!

A czy ktoś tu mówił o dwóch minutach? :shock: Obroty rzędu 2-2.5 tyś. obrotów są przez pierwsze 4-7 sekund i spadają do około 1.2 - 1.5 tyś i w miarę nagrzewania się silnika sukcesywnie spadają. Tak mam u siebie i zapewne tak samo jest u innych.

marcin123 - 27-11-2014, 19:55

elektryk pisał. a to sie ma nijak do rzeczywistości


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group