To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Wysokie wolne obroty

MATi1G - 04-09-2009, 19:49
Temat postu: Wysokie wolne obroty
Siema,
Mam mały męczący mnie problem , otóż w mojej jedynce są zbyt wysokie wolne obroty i do tego falują od 850 rpm do 1500 rpm.

Prawdopodobnie była nieszczelność wymienione uszczelki przepustnicy kolektorów dolot i wydech nowa plecionka za kolektorem wydechowym oraz czyszczenie przepustnicy...

Macie jakieś pomysły od czego to moze być ?? Bo ja już sie gubie... krokowy tez byl czyszczony a CE sie nie świeci....

Jak macie jakiekolwiek pomysły to piszcie ,bo jest to drażniące...


P.S. Do puki auto sie nie rozgrzeje chodzi cały czas na ssaniu ,po wrzucenie 1 i puszczeniu sprzegla sam jedzie do 1500 rpm , jak sie rozgrzeje mozna juz sie poruszac normalnie ale wtedu lataj te obroty ...


Mały film:

http://www.youtube.com/watch?v=NxFPoIPXjzk

tego głośnego klepania normalnie nie ma nie wiem czemu sie tak nagralo...



Prosze o pomoc

Adaho_krak - 04-09-2009, 20:05

Czyszczenie przepustnicy i ustawienie wolnych w trybie serwisowym powinno załatwić sprawę.
Anonymous - 09-09-2009, 06:25

a co to z klekotanie może ktoś wie?
Adaho_krak - 09-09-2009, 10:33

beben1982 napisał/a:
a co to z klekotanie może ktoś wie?


Hydrauliczne popychacze zaworowe. Stukanie jest spowodowane zużytymi popychaczami ewentualnie niskim stanem lub słabą jakością oleju silnikowego. Przykładowo mi stukały popychacze na olejach Mobil i Shell, po zalaniu Valvoline MaxLife stukanie ustało i nie stuka od dwóch lat.

MATi1G - 09-09-2009, 13:05

Mi normalnie też nie stuka jak jezdze na LM 10W40 MOS2 ale miałem mało oleju i musiałem dolać Orlenowskiego badziewia i tak klepią troche ale nie dlugo wymiana i bedzie znowu cisza ...

Można też je wymienić na popychacze Top Line ale to około 800 zł

Nikoś - 09-09-2009, 14:09

A może uszczelniacze wtrysków paliwa przepuszczają powietrze albo ten oring pod srubą regulacji obrotów :thumbleft:
MATi1G - 09-09-2009, 15:08

Auto już jest gotowe i ustawione śmiga jak ferrari :P

Zabawa polegała na zabawie z krokowym IPS i TPS do tego czyszszczenie przepustnicy nowe uszczelki pod kolektor dolot i wydech plecionka nowa za kolektorem wydechowym na wydechu została zmieniona na nową troche zabawy z ECU ... poszczytywane kody błedów wszystko wyczyszczone i jest lepiej niż było za nim sie popsuło hehe

zenek_bb - 11-09-2009, 18:10

dokładnie, silnik po przekroczeniu 1500obr przy puszczonej przepustnicy odcina paliwo w celu hamowania silnikiem, poprzywruceniu wtrysków przy1100obr znów leciał do góry

ustaw sobie TPS przy użyciu dataloggera i gitara

mikus - 12-09-2009, 14:36

ja mam ten sam problem z moim eclipsem tylko mi obroty szaleja od 2500-3000 obr a na ssaniu ma za niskie i gasnie ale to jest nie zawsze czesto pracuje bardzo ladnie co z ty zrobic eclips 96 rok 2.0
zenek_bb - 16-09-2009, 05:15

niedziała ci IPS bo inaczej nieprzekroczyłby 1800obr przy puszczonym pedale gazu (czyli na "wolnych") napraw/podłącz IPS potem reszte i musi grać, chyba że nieszczelność, głębiej w mechanice niema co szukać


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group