[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik
rydzu25 - 06-09-2009, 11:39 Temat postu: [CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik
Witam wszystkich.
Mam problem z Lancerkiem z 97 r. z silnikiem 1,3 gdy jest zimny to mi gaśnie i trudno wchodzi na obroty wszystko mija jak się rozgrzeje silnik.
Sprawdzałem już silniczek krokowy wydaje się że juz jest wszystko wporządku ale mogie się mylić
Wychodzi na to że chyba padło ssanie ale nie wiem gdzie i do czego się zabrać a zbliża się zimna pora więc będe się wkurzał jeszcze bardziej
Proszę Was o jakieś propozycje i pomoc
Pozdrawiam
pierafal - 09-09-2009, 22:55
Mozesz w ciemno jechac do mechanika ktory wyregyluje ci luzy zaworowe i bedzie cacy.
Tylko pamietaj aby je regulowac na cieplym silniku.
Standard value (hot engine):
intake valve: 0.20 mm
exhaust valve: 0.25 mm
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
rydzu25 - 26-09-2009, 08:23
Dzieki kolego za link bardzo mi pomógł. Wczoraj nastąpiła regulacja luzów zaworów a dziś autko chodzi jak nowe
POZDRAWIAM
jurek600 - 23-03-2015, 01:44 Temat postu: [CK0] Bardzo niskie wolne obroty. Robiłem już wszystko Witam.
Dalej mam problem z moim autkiem mianowicie na zimnym silniku autko ma bardzo niskie obroty i potrafi zgasnąć (po takim samoistnym zgasnięciu nie da się go odpalić bez wcisniecia pedału gazu i po odpaleniu możn a puscic i jakoś tam trzyma te bardzo niskie obroty).
Jeśli przejade około kilometra wtedy auto z czasem ma coraz wyższe obroty i gdy silnik ma optymalną temperature to autko pracuje idealnie lecz wtedy Mitsu przełącza się na LPG i od nowa ten sam problem tylko na gazie. Znowu trzeba troche pojezdzic na gazie mimo ,że silnik jest ciepły i wtedy już na PB i LPG jest okej.
Co do tej pory zrobiłem/wymieniłem:
-swiece
-kable
-czyszczenie przepustnicy z polerowaniem
-pompa paliwa
-reset kompa
i żadna z tych czynnosci nie pomogła. Nie wiem już co moge jeszcze sprawdzić. Auto zachowuje się jak by nie miało wogóle ssania. Dodam ,że spalanie,moc itd.. wszystko jest w normie. Błędów nie ma.
Dzisiaj poraz kolejny rozebrałem całą przepustnice,wyciągnąłem i przeczyscilem też silniczek krokowy,zaslepiłem EGR i zabrałem się do składania. Przykręciłem silniczek krokowy,TPS,wężyki wszystko poskladałem i poprawy nie widzę. Gdy wyciągnięty silniczek krokowy po wyczyszczeniu podłączyłęm do wtyczki i przekreciłem na zapłon było słyszalne takie cykanie krokowca ,ale tylko wtedy ,a jak już wszystko poskładałem to nic tam nie cyka tzn jest tylko jedno cyknięcie. Ustawiłem sobie obroty srubką w przepustnicy na troche wyższe ,ale nie wiem jak auto będzie się zachowywało na zimnym silniku bo aktualnie jest ciepły.
robertdg - 23-03-2015, 08:23
Trzeba sprawdzić parametry silniczka krokowego oraz jego sterowanie z ECU
jurek600 - 23-03-2015, 16:06
Podkręciłem troszke obroty i ustawiłęm prawidłowo zapłon i jest dużo lepiej auto już nie gasnie ,ale itak ma troche falujące obroty.
pierafal - 30-03-2015, 21:16
Kolego nie widze regulacji luzow zaworowych na twojej liscie Jesli nie masz wiecej pomyslow co moze byc nie tak z twoim miskiem, to ja sprobowal bym z regulacja zaworow. Szczegoly na poczatku tego watku.
|
|
|