To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik

rydzu25 - 06-09-2009, 11:39
Temat postu: [CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik
:cry:
Witam wszystkich.
Mam problem z Lancerkiem z 97 r. z silnikiem 1,3 gdy jest zimny to mi gaśnie i trudno wchodzi na obroty wszystko mija jak się rozgrzeje silnik.
Sprawdzałem już silniczek krokowy wydaje się że juz jest wszystko wporządku ale mogie się mylić :?
Wychodzi na to że chyba padło ssanie ale nie wiem gdzie i do czego się zabrać a zbliża się zimna pora więc będe się wkurzał jeszcze bardziej :(
Proszę Was o jakieś propozycje i pomoc
Pozdrawiam

pierafal - 09-09-2009, 22:55

Mozesz w ciemno jechac do mechanika ktory wyregyluje ci luzy zaworowe i bedzie cacy.

Tylko pamietaj aby je regulowac na cieplym silniku.

Standard value (hot engine):
intake valve: 0.20 mm
exhaust valve: 0.25 mm

http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15

rydzu25 - 26-09-2009, 08:23

Dzieki kolego za link bardzo mi pomógł. Wczoraj nastąpiła regulacja luzów zaworów a dziś autko chodzi jak nowe 8)
POZDRAWIAM

jurek600 - 23-03-2015, 01:44
Temat postu: [CK0] Bardzo niskie wolne obroty. Robiłem już wszystko
Witam.
Dalej mam problem z moim autkiem mianowicie na zimnym silniku autko ma bardzo niskie obroty i potrafi zgasnąć (po takim samoistnym zgasnięciu nie da się go odpalić bez wcisniecia pedału gazu i po odpaleniu możn a puscic i jakoś tam trzyma te bardzo niskie obroty).
Jeśli przejade około kilometra wtedy auto z czasem ma coraz wyższe obroty i gdy silnik ma optymalną temperature to autko pracuje idealnie lecz wtedy Mitsu przełącza się na LPG i od nowa ten sam problem tylko na gazie. Znowu trzeba troche pojezdzic na gazie mimo ,że silnik jest ciepły i wtedy już na PB i LPG jest okej.

Co do tej pory zrobiłem/wymieniłem:

-swiece
-kable
-czyszczenie przepustnicy z polerowaniem
-pompa paliwa
-reset kompa

i żadna z tych czynnosci nie pomogła. Nie wiem już co moge jeszcze sprawdzić. Auto zachowuje się jak by nie miało wogóle ssania. Dodam ,że spalanie,moc itd.. wszystko jest w normie. Błędów nie ma.

Dzisiaj poraz kolejny rozebrałem całą przepustnice,wyciągnąłem i przeczyscilem też silniczek krokowy,zaslepiłem EGR i zabrałem się do składania. Przykręciłem silniczek krokowy,TPS,wężyki wszystko poskladałem i poprawy nie widzę. Gdy wyciągnięty silniczek krokowy po wyczyszczeniu podłączyłęm do wtyczki i przekreciłem na zapłon było słyszalne takie cykanie krokowca ,ale tylko wtedy ,a jak już wszystko poskładałem to nic tam nie cyka tzn jest tylko jedno cyknięcie. Ustawiłem sobie obroty srubką w przepustnicy na troche wyższe ,ale nie wiem jak auto będzie się zachowywało na zimnym silniku bo aktualnie jest ciepły.

robertdg - 23-03-2015, 08:23

Trzeba sprawdzić parametry silniczka krokowego oraz jego sterowanie z ECU
jurek600 - 23-03-2015, 16:06

Podkręciłem troszke obroty i ustawiłęm prawidłowo zapłon i jest dużo lepiej auto już nie gasnie ,ale itak ma troche falujące obroty.
pierafal - 30-03-2015, 21:16

Kolego nie widze regulacji luzow zaworowych na twojej liscie :-) Jesli nie masz wiecej pomyslow co moze byc nie tak z twoim miskiem, to ja sprobowal bym z regulacja zaworow. Szczegoly na poczatku tego watku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group