To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Mało przejechane a tyle pytań.

luk.maz - 06-09-2009, 20:02
Temat postu: Mało przejechane a tyle pytań.
Witam! wszystkich. jakos nie zagladalem tu juz ponad rok. I dzis siedze i widze ze juz niektorzy to juz ponad 100 000 km nabili a ja dalej malo co uzywam swoje auto mam 18 000 km przejechane w niecale 3 lata. Normalnie smiech na sali ale jakos tak wychodzi :)

Tak jak juz pisalem siedze i czytam dzis ale nie moge sie doczytac rzeczy ktore mnie interesuja - bo moze moglbym to zrobic zanim skonczy mi sie gwarancja a mianowicie:

- strasznie tlucza sie sprzeglo bac skrzynia jak wciskam sprzeglo cisza badz jak rewarek delikatnie wrzucam a raczej przesuwam w strone jakiegos biegu bez sprzegla. Odglos jest tak wielki, ze przy zamawianiu czegos w okienku do jedzenia musze gasic silnik.

- druga sprawa ze auto jest przekrzywione na lewa strone (na lewych kolach siedzi jakies 5 cm wiecej

- no i trzecia sprawa zaczynaja piszczec resory

Prosba jest taka czy znalazly sie na te dolegliwosci jakies lekarstwa?

No i tak ogolnie czy w calej dotychczasowej eksploatacji jestescie zadowoleni ze swoich elek? Czy raczej jakbym zaczal wiecej nia jezdzic to mam uciekac i szukac innego sprzeta?

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi i rady :)

[ Dodano: 08-09-2009, 20:50 ]
I jeszcze jedno pytanie mam:

Czy po zapaleniu silnika kontrolka cisnienia oleju gasnie Wam dopiero po okolo 2 sekundach?

W innych autach kontrolka gasnie nawet juz podczas krecenia rozrusznika a tu az po 2 sekundach po uruchomieniu silnika - czy to nie za dlugo?

Prosze o odpowiedzi bo jak do tej pory widze ze chyba nikt nie ma takich problemow jak ja, bo jest brak odpowiedzi.

Kibloo - 09-09-2009, 11:18

luk.maz napisał/a:
- strasznie tlucza sie sprzeglo bac skrzynia jak wciskam sprzeglo cisza badz jak rewarek delikatnie wrzucam a raczej przesuwam w strone jakiegos biegu bez sprzegla. Odglos jest tak wielki, ze przy zamawianiu czegos w okienku do jedzenia musze gasic silnik.

prawdopodobnie łożysko oporowe, w wiekszości eLek dzwoni, ale zaleznie od egzemplarza mocniej lub słabiej, poza tym pewnie jeszcze luz gdzies na lewarku zmiany biegów...

luk.maz napisał/a:
druga sprawa ze auto jest przekrzywione na lewa strone (na lewych kolach siedzi jakies 5 cm wiecej
norma, ale zalezna jak wyżej

luk.maz napisał/a:
no i trzecia sprawa zaczynaja piszczec resory
przekładki montowane w serwisie na gwarancji

luk.maz napisał/a:
Czy po zapaleniu silnika kontrolka cisnienia oleju gasnie Wam dopiero po okolo 2 sekundach?
norma, tutaj masz poteżny silnik z dość długim układem obiegu oleju, u mnie gasnie po 2-3 sekundach, natomiast spójrz że jak czas od wyłączenia nie jest długi (do kilku minut) to kontrolka gasnie szybko.

BTW moja eLa ma już 186.000 km i nie narzekam

pozdrowienia

luk.maz - 10-09-2009, 02:42

Dzieki za wyczerpujace info :)

I teraz pytanie czy z tym stukiem na wolnych obrotach (lozysko oporowe) moge sie gdzies udac na gwarancji w Wawie aby mi to zrobili? i przy okazji te przekladki na resorach? Powiem szczerze, ze stuk na wolnych jest nie do zniesienia jak staje na swiatlach to wstyd ludzie sie ogladaja co sie tak tlucze :(

Doradzcie gdzie sie z tym udac moze ktos mial juz taka sytuacje i zrobili mu to i ma spokój?

Kibloo - 10-09-2009, 08:04

jak masz na gwarancji, to masz do wyboru MitCar na Spornej albo o ile pamietam również Japan Motors (ale gdzie to nie wiem), tam ci to zdiagnozują i zadecydują, czy to jest na gwarancji czy nie... coś co mi przychodzi do głowy z tym stukiem, to może być równierz wadliwa tarcza sprzęgła albo docisk

luk.maz napisał/a:
moze ktos mial juz taka sytuacje i zrobili mu to i ma spokój

przejrzyj tematy w "l200 techniczny od 2007 roku" taka sytuacja już na pewno była.

pozdrawiam

zbyszekm2 - 12-09-2009, 00:45

Kibloo napisał/a:
norma, tutaj masz poteżny silnik

Potężny silnik? Hm, taki potężny to on nie jest, ale szybkość gaśnięcia kontrolki nic nie oznacza, najgorzej jak nie gaśnie w ogóle na wolnych obrotach.

luk.maz - 12-09-2009, 11:51

Prosze napiszcie kto juz mial problem z tym stukiem i go mu zrobili na gwarancji. Nie musi byc to warszawa jesli znacie fachowca ktory juz to robil i wie jak temu zaradzic to jestem gotow podjechac. A nie chcialbym takiej sytuacji ze sie bede nad moim doktoryzowac bo powiem szczerze ze w jednym to mi juz powiedzieli ze tak ma byc i koniec bo te skrzynie sa tak glosne ale cos mi nie gra bo jakby skrzynia tak glosno chodzila to musialo by nie byc w niej oleju :)
Anonymous - 13-09-2009, 11:36

jeżeli znajdziesz kogos komu Ela nie terkocze to stawiam skrzynke wody ognistej.nie ma czym sie stresowac.zapewne wielu z nas juz przejechało ponad 100kkm i nic sie nie dzieje.terkocze tak samo jak po przejechaniu 1tys km.wyluzuj.TTTM
Kibloo - 13-09-2009, 13:30

miałem na myśli wysoki od miski do pokrywy zaworów, a przez to z dość długimi kanałami olejowymi.
poza tym to jest tak, ze w niektórych nowych silnikach (np relault, citroen) kontrolka oleju nie zapala sie wogóle podczas uruchamiania silnika, a tylko jeśli po uruchomieniu cisnienie nie wzrośnie w odpowiednim czasie lub spadnie poniżej normy...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group