Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Nie pracuje na dwuch cylindrach...
tosik - 07-09-2009, 17:30 Temat postu: [1G 90-94] Nie pracuje na dwuch cylindrach... Witam, postaram sie dokladnie opisac problem jaki mam z moim Eclipse, mianowicie stojac na skrzyzowaniu na biegu jalowym po prostu obroty spadly do 300-500/min i zaczal chodzic tylko na dwuch cylindrach. Zalapalil sie CE. Nie pomoglo ponowne uruchomienie. Jednak po kilku dniach bez ruszania czegokolwiek auto odpalilo normalnie i dwa dni jezdzilo bardzo lanie. Dzisiaj pojechalem do pracy tez bez zadnych problemow a kiedy wsiadlem z powrotem po odpaleniu od razu chodzil tylko na dwuch garach...Moze ktos mial podobny przypadek albo wie co mu moze dolegac? Jest to Eclipse 1g 4g63.
lombard - 07-09-2009, 17:55
U MNIE BYŁO PODOBNIE.WYMIANA PRZEWODÓW WYSOKIEGO NAPIĘCIA ZAŁATWIŁA SPRAWĘ.ALE JA MIAŁEM TAKIE PROBLEMY TYLKO PRZY OPADACH DESZCZU ALBO PRZY DUŻEJ WILGOTNOŚCI POWIETRZA
Adaho_krak - 07-09-2009, 17:58
tosik, prawdopodobnie pada cewka WN. Zczytałeś błąd jak wywaliło CE ?? Jeśli nie to zczytaj błędy kompa, dokładny opis jak to zrobić masz na stronie Krzyżaka http://mitsubishifan.webpark.pl/ jak zczytasz błędy to napisz, napewno będzie lepiej pomóc.
tosik - 07-09-2009, 20:58
Historie z kablami juz przerabialem wczesniej i sa nowe takze je wykluczam. Tez bralem cewke pod uwage bo jak przystawilem ucho to jakies dziwne dzwieki z jej okolicy dochodza ale jeszcze jutro zczytam blad i napisze co mi wyszlo.
lombard - 08-09-2009, 12:54
JAK COŚ TO MAM TAKĄ CEWKĘ NA SPRZEDAŻ UŻYWANA (100%) SPRAWNA
tosik - 08-09-2009, 13:05
No wiec zczytalem i wyszedl mi blad 44....
Krzyzak - 09-09-2009, 08:18
tosik napisał/a: | No wiec zczytalem i wyszedl mi blad 44.... |
= cewka zaplonowa
zenek_bb - 11-09-2009, 18:07
pod cewką znajdziesz wtyczkę zcaloną z cewką, sprawdź podłączenie i kable, tak samo z Power Tranzystor, znajduje się zaraz obok cewki, przyręcony do bloku silnika
tosik - 16-09-2009, 16:01
Witam, niestety dlugo nie mialem czasu zeby zajac sie miskiem, ale dzisiaj sie udalo i...no wlasnie i nadal kicha. Wymienilem cewke na nowa i zadnych zmian:| kable, swiece sa w porzadku, z reszta podmienialem na inne i jest to samo...gdzie dalej szukac przyczyny usterki?
[ Dodano: 16-09-2009, 17:51 ]
Przed chwila zczytalem jeszcze bledy i wymrygalo mi tym razem blad 13. Na stronie Krzyzaka jest to opisane jako miernik temperatury powietrza...
Adaho_krak - 17-09-2009, 16:17
tosik, a pewny jesteś że chodzi na dwóch garach, czy tylko ma za niskie obroty. Jeśli ma za niskie obroty to możliwa jest awaria czujnika temperatury lub silnika krokowego. Pytanie czy jak się zagrzeje jest wszystko OK ??
tosik - 17-09-2009, 16:40
pewny jestem bo chodzi jak maluch. Nawet jak go przygazuje to pracuje jak bobek przy przyspieszaniu. Jak sie nagrzeje nic sie nie zmienia. Ja biore jeszcze pod uwage czujnik polozenia walu albo aparat zaplonowy...Co o tym myslicie?
Bartek - 17-09-2009, 17:02
A co widać na obrotomierzu?
Dość często pada tranzystor mocy, wtedy widać połowę faktycznych obrotów i działa tylko jedna cewka....
tosik - 17-09-2009, 17:09
ten tranzystor jest troche pod cewka i do niego jest wpieta taka szersza wtyczka?
[ Dodano: 17-09-2009, 17:10 ]
bo na obrotomierzu sa faktycznie o polowe za male obroty i nie wkreca sie jakby do konca..
artur knt - 17-09-2009, 17:14
mam malutki problem urwał się mi pasek ,auto jezdzi bez zmian i właśnie nie wiem jaką pełni funkcje bo znajduje się on u samego dołu przy paskach od alternatora
Adaho_krak - 17-09-2009, 18:14
artur knt napisał/a: | mam malutki problem urwał się mi pasek ,auto jezdzi bez zmian i właśnie nie wiem jaką pełni funkcje bo znajduje się on u samego dołu przy paskach od alternatora |
Pasek od klimy-najprawdopodobniej. Na przyszłość załóż swój temat. Tutaj ta wypowiedźt to Off Topic.
|
|
|