To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Ciezko odpala na zimnym

Grabi - 09-09-2009, 18:36
Temat postu: Ciezko odpala na zimnym
Chłopaki mam taki problem gdy autko jest zimno to ciezko jest z odpaleniem w okresie letnim to jeszcze jako tak po zapaleniu musze mu troche przygazowac i juz po chwili wszystko jest Ok, ale jak juz jest zimna to z odpalaniem jest makabra trzeba kilka razy probowac az normlanie zacznie chodzic. W czym moze tkwic problem ??

Z gory dziekuje za pomoc

oko_81 - 09-09-2009, 19:03

Zawory ?
Kiedy ostatni raz regulowałes ?

kamil0810 - 09-09-2009, 19:09

nie wiem jak uciebię ale umnię w colcie 1,3 ssanie załancza sie przez wciśnięcie przed odpaleniem pedału gazu żeby zaskoczyło bez tego cieżko odpalic
Grabi - 09-09-2009, 19:24

oko_81 napisał/a:
Zawory ?
Kiedy ostatni raz regulowałes ?


:oops: No napewno regulowane nie było od dawnaaaa

A z tym ssaniem poprzez wcisniecie gazu to sparawdze moze faktycznie tak jest i u mnie

EDIT: Byłem sprawdzic z tym gazem przed odpaleniem ale raczej to nie u mnie-pare raz wcisnałem przytrzymalem przez chwile, posciłem i odpalilem i tak samo po odpaleniu standardowo musiałem pare razy przygazowac zeby było OK

PABLO998 - 09-09-2009, 19:56

A kondensatorki w ecu wymienione??

[ Dodano: 09-09-2009, 19:59 ]
U mnie też miałem problem z odpaleniem na zimnym silniku i wymiana kondensatorów pomogła w 100% (oczywiście za podpowiedzią szanownych Mitsumaniaków :) )

Grabi - 09-09-2009, 20:02

Kond. nie wymieniane ale jakis niecały rok temu wymieniany komupter sterujacy wtryskiem czy jakos tak i ponoc kond. tez wtedy były wymieniane przynajmniej tak mowił mechanik
PABLO998 - 09-09-2009, 20:06

Ja też wymieniłem wcześniej cały komputer bo poprzedni mi się spalił, i kupiłem taki z uwalonymi kondensatorami i za żadne skarby żaden mechanik nie wiedzia co dolega mojemu miśkowi, aż tu nagle chłopcy mi podpowiedzieli w czym tkwi problem i jak ręką odiął, zaczął palić:).

[ Dodano: 09-09-2009, 20:09 ]
Z resztą zawsze możesz wyciągnąć owy sterownik i sprawdzić (tak myślę) czy kondensatory napewno były wymieniane.

Grabi - 09-09-2009, 20:10

Moze faktycznie watro je poprostu wymienic zachowawczo jeszcze raz jezeli były wymieniane. Z tego co wyczytałem to duze koszta nie sa...;>
PABLO998 - 09-09-2009, 20:38

No nie ja płaciłem np 40 zł (kondensatory + wymiana)
Krzyzak - 09-09-2009, 21:16

zmierz opornosc czujnika temperatury - tego 2 stykowego (opis na mojej WWW - przy okazji bledow ECU)
Grabi - 09-09-2009, 21:33

Sory Krzyzak, za moze i głupie pytania ale jak mam zmierzyc ta opornosc(gdzie) bo jezeli chodzi o ten czujnik to moj tata mysli na wogole wymiana go bo sam podejrzewał ze przez to moze własnie sie tak dziać.
Krzyzak - 09-09-2009, 21:37

kupujesz miernik elektroniczny uniwersalny w markecie za ca 15 zl, otwierasz maske, wyszukujesz czujnik (fotka na mojej WWW przy okazji opisu bledow ECU), zdejmujesz wtyczke, ustawiasz miernik na zakresie 20k i mierzysz jaki jest opor czujnika na zimnym silniku - przy obecnych temp. powinien byc w zakresie 2-5 kOm
a na goracym ok. 300 omow

Hugo - 09-09-2009, 23:03

PABLO998 napisał/a:
No nie ja płaciłem np 40 zł (kondensatory + wymiana)
To co najmniej 2 razy za drogo.
PABLO998 napisał/a:
Z resztą zawsze możesz wyciągnąć owy sterownik i sprawdzić (tak myślę) czy kondensatory napewno były wymieniane
Jak nie wie jak wyglądają nowe i lekko już "spuchnięte" (tymbardziej minimalnie) kondensatory to nic nie stwierdzi.
PABLO998 - 10-09-2009, 09:15

No ale na oryginałach jest chyba znaczek Mitsubishi??
Hugo - 10-09-2009, 19:20

PABLO998 napisał/a:
No ale na oryginałach jest chyba znaczek Mitsubishi??
Raczej napewno nie ma tam znaczka Mitsu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group