[XX-92]Colt C50 i starsze - Ciezko odpala na zimnym
Grabi - 09-09-2009, 18:36 Temat postu: Ciezko odpala na zimnym Chłopaki mam taki problem gdy autko jest zimno to ciezko jest z odpaleniem w okresie letnim to jeszcze jako tak po zapaleniu musze mu troche przygazowac i juz po chwili wszystko jest Ok, ale jak juz jest zimna to z odpalaniem jest makabra trzeba kilka razy probowac az normlanie zacznie chodzic. W czym moze tkwic problem ??
Z gory dziekuje za pomoc
oko_81 - 09-09-2009, 19:03
Zawory ?
Kiedy ostatni raz regulowałes ?
kamil0810 - 09-09-2009, 19:09
nie wiem jak uciebię ale umnię w colcie 1,3 ssanie załancza sie przez wciśnięcie przed odpaleniem pedału gazu żeby zaskoczyło bez tego cieżko odpalic
Grabi - 09-09-2009, 19:24
oko_81 napisał/a: | Zawory ?
Kiedy ostatni raz regulowałes ? |
No napewno regulowane nie było od dawnaaaa
A z tym ssaniem poprzez wcisniecie gazu to sparawdze moze faktycznie tak jest i u mnie
EDIT: Byłem sprawdzic z tym gazem przed odpaleniem ale raczej to nie u mnie-pare raz wcisnałem przytrzymalem przez chwile, posciłem i odpalilem i tak samo po odpaleniu standardowo musiałem pare razy przygazowac zeby było OK
PABLO998 - 09-09-2009, 19:56
A kondensatorki w ecu wymienione??
[ Dodano: 09-09-2009, 19:59 ]
U mnie też miałem problem z odpaleniem na zimnym silniku i wymiana kondensatorów pomogła w 100% (oczywiście za podpowiedzią szanownych Mitsumaniaków )
Grabi - 09-09-2009, 20:02
Kond. nie wymieniane ale jakis niecały rok temu wymieniany komupter sterujacy wtryskiem czy jakos tak i ponoc kond. tez wtedy były wymieniane przynajmniej tak mowił mechanik
PABLO998 - 09-09-2009, 20:06
Ja też wymieniłem wcześniej cały komputer bo poprzedni mi się spalił, i kupiłem taki z uwalonymi kondensatorami i za żadne skarby żaden mechanik nie wiedzia co dolega mojemu miśkowi, aż tu nagle chłopcy mi podpowiedzieli w czym tkwi problem i jak ręką odiął, zaczął palić:).
[ Dodano: 09-09-2009, 20:09 ]
Z resztą zawsze możesz wyciągnąć owy sterownik i sprawdzić (tak myślę) czy kondensatory napewno były wymieniane.
Grabi - 09-09-2009, 20:10
Moze faktycznie watro je poprostu wymienic zachowawczo jeszcze raz jezeli były wymieniane. Z tego co wyczytałem to duze koszta nie sa...;>
PABLO998 - 09-09-2009, 20:38
No nie ja płaciłem np 40 zł (kondensatory + wymiana)
Krzyzak - 09-09-2009, 21:16
zmierz opornosc czujnika temperatury - tego 2 stykowego (opis na mojej WWW - przy okazji bledow ECU)
Grabi - 09-09-2009, 21:33
Sory Krzyzak, za moze i głupie pytania ale jak mam zmierzyc ta opornosc(gdzie) bo jezeli chodzi o ten czujnik to moj tata mysli na wogole wymiana go bo sam podejrzewał ze przez to moze własnie sie tak dziać.
Krzyzak - 09-09-2009, 21:37
kupujesz miernik elektroniczny uniwersalny w markecie za ca 15 zl, otwierasz maske, wyszukujesz czujnik (fotka na mojej WWW przy okazji opisu bledow ECU), zdejmujesz wtyczke, ustawiasz miernik na zakresie 20k i mierzysz jaki jest opor czujnika na zimnym silniku - przy obecnych temp. powinien byc w zakresie 2-5 kOm
a na goracym ok. 300 omow
Hugo - 09-09-2009, 23:03
PABLO998 napisał/a: | No nie ja płaciłem np 40 zł (kondensatory + wymiana) | To co najmniej 2 razy za drogo. PABLO998 napisał/a: | Z resztą zawsze możesz wyciągnąć owy sterownik i sprawdzić (tak myślę) czy kondensatory napewno były wymieniane | Jak nie wie jak wyglądają nowe i lekko już "spuchnięte" (tymbardziej minimalnie) kondensatory to nic nie stwierdzi.
PABLO998 - 10-09-2009, 09:15
No ale na oryginałach jest chyba znaczek Mitsubishi??
Hugo - 10-09-2009, 19:20
PABLO998 napisał/a: | No ale na oryginałach jest chyba znaczek Mitsubishi?? | Raczej napewno nie ma tam znaczka Mitsu.
|
|
|