To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Problemy z lancerem . HELP

Anonymous - 24-08-2006, 16:14
Temat postu: Problemy z lancerem . HELP
mam lancera 93' kombi z silnikiem 4g92.
pozyczylem go wczoraj bracholowi i dzwoni mi ze obrotomierz warjuje silnik szarpie i gasnie a po chwili ze juz wogule nie odpala. Bylo dosc mokro wiec pomyslalem ze moze jakas kostka zawilgotniala i wariuje. kazalem mu wszystko poodpinac poczekac i spiac kostki spoworotem . trawalo to z 30 min wiec silnik troche ostygl udalo mu sie odpalic i przejechal moze z 4km w kierunku domu i znowu to samo . ja dojechalem po 2h silnik zimny odpalil normalnie wiec dokulalem sie powoli do domu ale pod koniec zaczal szarpac obrotomierz zaczol szalec wogule nie pokazywal obrotow silnika tylko wskazuwka skakala i na parkingu przed domem zdechl i to juz byl jego koniec . wykrecilem przepustnice i wyczyscilem zgodnie z poradami ze strony Krzyzaka . dzis wyjolem jeszcze kopulke i palec wszystko wyczyscilem choc dramatu o dziwo nie bylo . wyjolem komputer zeby zobaczyc czy moze kondensatory nie wylaly ale wszystko ok. niestety nic nie pomoglo :/ silnik jak chwile postoi to odpala ale jak gada na wolnych to po jakis 10-20 sek gasnie . jak mu sie doda gazu to raz sie wkreca na obroty a raz sie zadlawi i gasnie, a nawet jak juz sie wkreci na obroty to schodzac z nich zawsze gasnie . jak juz troche go pomeczylem zdazyl sie nagrzac to wogule przestal odpalac , krecil ladnie , smierdzialo benzyna ale nic nawet nie probowal zalapac . niestety na dzis nie mialem dostepu do klucza do swiec albo wolnej swiecy zeby sprawdzic czy jak kreci jak jest rozgrzany jest iksra na wszystkich cylindrach .

Macie jakies pomysly lub wskazowki co dalej. gdzie szykac przyczyny .
Z gory dziekuje za wszelka pomoc .

Pozdrawiam

P.S Komputer nie pokazuje zadnych bledow. tzn CHECK ENGINE gasnie po 3 -5 sek, a to chyba rownoznaczne . chyba ze nie :P to niech mnie ktos poprawi .

Anonymous - 24-08-2006, 18:10

Aczy masz wpięty tzw.alarm z immobilaizerem w instalacje?
jesli tak to spróbuj przywrócić instal pierwotny i możemy dopiero co kolwiek wymyśleć.

Bartek - 24-08-2006, 18:36

Czulnik położenia wału (70%)
powertransistor (29,999999999998%)
cewka zapłonowa (0,000000000001%)
inne (0,000000000001%)

Anonymous - 24-08-2006, 19:48

tom65 napisał/a:
Aczy masz wpięty tzw.alarm z immobilaizerem w instalacje?
jesli tak to spróbuj przywrócić instal pierwotny i możemy dopiero co kolwiek wymyśleć.


mam alaram ale napewno bez immobilaizera

Bartek napisał/a:
Czulnik położenia wału (70%)
powertransistor (29,999999999998%)
cewka zapłonowa (0,000000000001%)
inne (0,000000000001%)


czy sa jakies metody sprawdzenia czujnika , powertransistora , cewki ?
typu pomiar opornosci , napiecia itp ?
ile ewentualnie moga kosztowac te elementy ?
jutro niestety mnie niema caly dzien ale w sobote od rana bede walczyl dalej .

dzieki i pozdrawiam

wichura1 - 24-08-2006, 21:42

512 214 114 Powiedz że jesteś z Forum Mitsumaniaków. Gościu jest tani i solidny mieszka w Skórzewie. Zajmuje się w zasadzie tylko Mitsubishi i Hyundayem, więc te części powinien mieć. A co do sprawdzania ściągnij manual, tam coś jest odnośnie testów osprzętu silnika w rozdziale "Engine electrical".
KaWu - 25-08-2006, 14:16

Kiedys spotkalem sie z podobna sytuacja. Winna za taki stan rzeczy byla dogorywajaca ceewka zaplonowa.
Anonymous - 26-08-2006, 09:19

dzieki chlopaki !
teraz ide spac bo dopiero wrocilem z trasy . jak wstane to poczytam manuala i bede walczyl dalej.

pozdro

[ Dodano: 28-08-2006, 16:05 ]
wichura1 napisał/a:
512 214 114 Powiedz że jesteś z Forum Mitsumaniaków. Gościu jest tani i solidny mieszka w Skórzewie. Zajmuje się w zasadzie tylko Mitsubishi i Hyundayem, więc te części powinien mieć. A co do sprawdzania ściągnij manual, tam coś jest odnośnie testów osprzętu silnika w rozdziale "Engine electrical".


chyba moj mitsu troche postoi :/ dzwonilem do tego goscia cena za aparat zaplownowy to 600-650zl :/ nie sprzedaje na czesci :/ lekka masakra :/

[ Dodano: 29-08-2006, 20:56 ]
na 90% po czujnik polozenia walu wiec zaryzukuje kupienie samego modulu zanim kupie caly aparat , jesli nie pomoze to bede musial kupic dodatkowo cewke i wtedy cena wyjdzie mniejwiecej jak bym odrazu kupil caly aparat.

kopiuje tu oglosznie z gieldy:

Czesc o ktora mi chodzi wystepuje pod 1000 nazw .
Generalnie jest to czujnik polozenia wału (Crank Angle Sensor- CAS) z tranzystorem mocy (POWERTRANSISTOR) całosc czesto okreslana jaka POWER MODULE .
to tak tytulem wstepu :D
potrzebuje to do silnika 4g92 1.6 16v wiem ze niektore 2.0 mialy identyczne .

oznaczenie to J862 zdjecie modulu na aukcji ponizej :

nowa czesc na allegro to 390zl

z uwagi na to ze niestety ostatnio z gotowka krucho poszukuje czesci tanszej (uzywanej)

Kontakt:
gg 1731617
mail forest@icpnet.pl
tel 663470296

Dzieki i pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group