To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z odpalaniem

Anonymous - 24-08-2006, 16:15
Temat postu: [EAxx] Problem z odpalaniem
heh a ja znow powtorze problem moj ;) moze ktos ma podobnie..;) zeby odpalic miska musze sie nakrecic ze szok:) chyba ze odpuszcze i za drugim razem odrazu odpala...
dodam ze jesli zgasze go.. to przez okolo 15minut jest gotowy do odpalenia i tez odrazu odpala;) a mechanicy jak zwykle rece zakladaja:)

Anonymous - 24-08-2006, 23:15

ja mialem tak ze jak go odpalilem to gasl na niskich obrotach ( dosc czesto sie to zdarzalo jezeli auto stalo np cala noc ) Swoj problem rozwiazalem wymiana filtra paliwa i teraz wszystko dziala
Anonymous - 25-08-2006, 08:38

Hmm nie mam takiego problemu, w sumie to nie mam nawet zadnego problemu :D ale moze poprostu paliwo sie cofa :?:
krzysio1972 - 25-08-2006, 09:55

To LPI to gazik, a jaki? lpi vialle? czy moze cos innego, jakas 2 generacja? Czasem pojawia sie problem niedopalenia lpg, dotyczy to glownie 2 gen, gdzie lpg jest w calym dolocie (i po zgaszeniu silnika tam pozostaje) i potem w momencie odpalania na noPB, do cylindrow dostaje sie zbyt bogata mieszanka lpg+noPB, stad problem z odpaleniem. Jesli rzeczywiscie masz 2 gen. to wykonaj maly test, przed zgaszeniem silnika przelacz na noPB, jesli problem zniknie to masz problem ;-)
Anonymous - 25-08-2006, 15:57

gaz mam V gen.. vialle.. wiec raczej z tym to nie jest zwiazane.. moj problem chcialem rozwiazac dajac miska do serwisu.. magicy wymienili swiece.. nic to nie dalo.. po 2 godzinach oczekiwania dostalem telefon.. do wymiany cewki zaplonowe --> jak sie okazalo nie ma zamiennikow;)) zacieszali rece a ja dool na maksa.. dostalem uzywki - wymienilem i o dziwo.. to samo:)) zreszta po rozmowach z ludzmi dowiedzialem sie ze ta blad cewek nie mogl byc:PPP chwala dla serwisow:))

wlasnie w next tygodniu wymienie filt bo tez go lekko podejrzewam.. tymbardziej ze jeszcze go nie wymienialem;PP

Krzyzak - 28-08-2006, 13:40

czy w zimie problem odpalania też występuje? jeśli NIE, to najpewniej wtryskiwacze leją i zalewany jest silnik; jeśli TAK to mimo wszystko może być problem instalacji gazowej - niby ogryginalna i 5g, ale ostatnio Piwkotom miał problem z takim autem z LPI i po resecie instalacji (wyciągnięcie bezpiecznika) wyszło, że instalacji coś nadiabla - ale jego problem dotyczył wilgoci
Anonymous - 28-08-2006, 14:00

raczej jesli chodzi o zime to nie wiem.. bo mam go od marca..
jutro powinienem wymienic filtr paliwa.. mam cicha nadzieje ze moze sie cos poprawi

juz probowalem cuda rozne robic lacznie z tym iz przed wylaczeniem silnika przestawialem na benzyne.. raz w zyciu po nocy odpalil mi odrazu:))) podejrzewalem ze moze ktos chcial go chwile wczesniej ukrasc.. ale nie odpalil a ja przyszedlem po nim i mi sie udalo:PPP
brak slow:))

Krzyzak jakbys mial jakies pomysly ktore mozna wcielic w zyciu.. to chetnie bym podjechal kiedy bedziesz mial czas do malborka.. moze cos bys zaradzil:>

Krzyzak - 28-08-2006, 14:17

wymiana wtryskiwaczy - u mnie pomogło, ale u mnie latem się zalewał, za to zimą - odpalał zanim jeszcze drzwi otworzyłem :)

wyciągnij bezpiecznik od LPI i odpalaj na benzynie (jak się da) - zobaczysz, czy coś się zmienia; ew. z pedałem gazu w podłodze - łatwiej się silnik oczyści

Anonymous - 01-09-2006, 11:58

ehh dzis wymienilem filtr paliwa.. i to samo.. na moje nieszczescie:(
z pedalem gazu wcisnietym tez probowalem.. zadnej roznicy..
jesli chodzi o lpi to raczej nie.. bo byl jakby resetowany kiedys tam.. i to samo..

co mam dalej sprawdzac? ;]

piwkotom - 01-09-2006, 13:10

maniakowy, a odlaczales instalke na sztywno? tzn poprzez odlaczenie kompa albo wyjecie bezpiecznikow? Jesli nie to sprobuj.
Anonymous - 02-09-2006, 09:27

a tak mniejwiecej jak wylaczyc na sztywno?:) bo komputer chyba jest przy akumulatorze tak?;]
piwkotom - 02-09-2006, 12:03

maniakowy napisał/a:
a tak mniejwiecej jak wylaczyc na sztywno?:) bo komputer chyba jest przy akumulatorze tak?;]


wyslalem Ci info na PW. Zasadniczo trzeba wyjac wszystkie 4 bezpieczniki z takiej dodatkowej kostki. Prawde mowiac wystarczy jeden, od kompa LPI ale nie wiem ktory :mrgreen:


kochajj - 03-09-2006, 19:24

zalewają Ci wtryskiwacze gazowe!!!!!!!! mozna to sprawdzić w nastepujący sposób:
poluzuj śróbe na regolatorze ciśnienia lpg tak aby z obiegu wydostał się cały gaz. Zrób to na zgaszonym silniku ;) ... wyłącz lpg i przejedz sie na paliwie... gwarantuje ze nastepne odpalenie bedzie idealne :) ... niestety po zgaszeniu silnika na listwie zostaje dalej 12atmoswer(tyle daje pompa lpg) i po prostu wtryskiwacze czesto puszczają!!!! to moze sie wiązać z zwiekszonym zuzyciem gazu(na postoju gaz ucieka)
Nie polecam tego sposobu osobą nie mającym doswiadczenia z lpg :) . Coś można wywalić w powietrze ;)
Porównaj spalanie w trasie i w mieście gdzie czesto gasisz auto. jesli bedzie spore to raczej to!! (W przewodach mieści sie sporo gazu)

Anonymous - 03-09-2006, 20:55

huh.. dobra powiedzmy wtryskiwacze gazowe.. ale to lekko malo znany gaz w tym kraju.. czy wtryskiwacze gazowe tez sa jakies malo znane.. czy wymiana ich nie jest az tak straszna?;]

a czy moze sie z tym wiazac np. to ze jezdzac na gazie i na banzynie praktycznie zadnej roznicy nie widze??;]] tyle co lekko bardziej elastyczniejszy sie wydaje.. ale to moze po prostu sobie tak tlumacze:)

[ Dodano: 03-09-2006, 20:56 ]
a i zapomnialem dodac ze faktycznie moja jazda raczej jest przy czestym gaszeniu i odpalaniu silnika..

kochajj - 04-09-2006, 21:45

co do wymiany wtryskiwaczy to widziałem komplet uzywek za 1000zł :) ... z tego co wiem jeden nowy to koszt około 500zł... gra nie warta świeczki... zrobią ci do w wawie na laurowej lub innych serwisach vialle np.katowice... zadzwoń do nich i popytaj


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group