[92-96]Colt CA0 - [CAxA] - brak prądu w kablu pompy paliwa...
Anonymous - 13-09-2009, 09:00 Temat postu: [CAxA] - brak prądu w kablu pompy paliwa... Tak jak w temacie, któregos dnia po prostu przestał jechać
chodzi o colta GTi, pomyslałem ze prosta sprawa, sprawdzilem iskra jest, a nie dochodzi paliwo - pomyslałem pompa ...
wymieniłem pompe a tu ZONK, znów nic, sprawdziłem prąd i niestety nie dochodzi +
wszystkie bezpieczniki są ok, ze stacyjki wszystkie kable dociśnięte...
sprawdziłem też kabel do pompy i od gniazda za fotelem kierowcy i jest ok, wiec co sprawdzenia tylko pół auta...
ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac...
docencik87 - 13-09-2009, 09:25
Pierwsze co to musisz sprawdzić kondensatory w ECU.
Opis masz na stronie Krzyżaka
londolut - 13-09-2009, 09:46
shortybmx, jak przekręcasz klucz słyszysz przekaźnik?
Anonymous - 13-09-2009, 09:53
| londolut napisał/a: | | słyszysz przekaźnik? |
jesli to jest takie cos "kszzyt, psy trrtrtrtrttrr"
to tak
ale pompa paliwa się wtedy nie włacza... nie wiem w którym momencie powinna się włączać, chyba dopiero przy przekręceniu klucza w pozycje - "odpalaj"
londolut - 13-09-2009, 10:21
| shortybmx napisał/a: | | "kszzyt, psy trrtrtrtrttrr" | Ustawia się krokowy. Jak już raz usłyszysz dźwięk ustawiania się krokowca to przekręć stacyjkę na OFF i znowu na ACC i posłuchaj czy słychać "cyk".
lejm - 13-09-2009, 11:56 Temat postu: Re: - brak prądu w kablu pompy paliwa...
| shortybmx napisał/a: |
ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac... |
U mnie byl to zimny lut w immobilizerze.
londolut - 13-09-2009, 12:20 Temat postu: Re: - brak prądu w kablu pompy paliwa...
| lejm napisał/a: | | shortybmx napisał/a: |
ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac... |
U mnie byl to zimny lut w immobilizerze. | Może tak być, że immo odcina pompę ale nie pamiętam, żeby w Colcie Shorty`ego było immo.
Anonymous - 13-09-2009, 15:37
| londolut napisał/a: | | przekręć stacyjkę na OFF i znowu na ACC i posłuchaj czy słychać "cyk". |
nie ma Cyk ;(
nie ma tez immo...
londolut - 13-09-2009, 15:54
Stawiam na ECU.
Anonymous - 13-09-2009, 16:09
no właśnie.. gdyby to było ECU to auto w ogóle by nie jeździło ...
a tu , podłączyłem na sztywno pompę, okazało się ze nie działa tylko +
i auto działa bez problemu pali i śmiga normalnie, gdyby to ECU to prawdopodobnie zaburzałoby to zapłon i byłyby problemy, a tu nic...
londolut - 13-09-2009, 19:46
Zobacz przekaźnik pod dechą może tylko jego szlag trafił.
docencik87 - 13-09-2009, 19:49
| shortybmx napisał/a: | | gdyby to ECU to prawdopodobnie zaburzałoby to zapłon i byłyby problemy |
Miałem w ręku ECU, które dawało iskrę, a nie dawało paliwa.
Zobaczyć nie zaszkodzi, a może dużo wyjaśnić!!
wenclubmx - 21-09-2009, 22:06
hehe teraz juz ja jestem wlascicielem tego gti i sprawa zalatwiona:)podciagnelem kabel do stacyjki, tam przekaznik byl zalatwiony.podlaczylem w pierwsze miejsce ktore dawalo plus i tyle dziala jak natura chciala:)dzis troche udoskonalilem colta smiechowy pomysl mi wpadl do glowy oto on:
brzydko wygladala ta pokrywa bo byla bez oslonki do tego alu zaczele korodowac:)wiec czarny mat a z kawalka plexi zrobilem ta plastikowa zaslepke:)powierzchnie przejechalem nitro aby nie byla za bardzo przezroczysta.
Anonymous - 26-09-2009, 10:34
fajne to wyglada, juz nie moge sie doczekac co będzie pozniej...
dbaj o niego
a jak wrocisz do fajek to pamietaj, przyjezdzam i zabieram fure !!!
|
|
|