To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] - brak prądu w kablu pompy paliwa...

Anonymous - 13-09-2009, 10:00
Temat postu: [CAxA] - brak prądu w kablu pompy paliwa...
Tak jak w temacie, któregos dnia po prostu przestał jechać

chodzi o colta GTi, pomyslałem ze prosta sprawa, sprawdzilem iskra jest, a nie dochodzi paliwo - pomyslałem pompa ...
wymieniłem pompe a tu ZONK, znów nic, sprawdziłem prąd i niestety nie dochodzi +

wszystkie bezpieczniki są ok, ze stacyjki wszystkie kable dociśnięte...

sprawdziłem też kabel do pompy i od gniazda za fotelem kierowcy i jest ok, wiec co sprawdzenia tylko pół auta...

ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac...

docencik87 - 13-09-2009, 10:25

Pierwsze co to musisz sprawdzić kondensatory w ECU.
Opis masz na stronie Krzyżaka

londolut - 13-09-2009, 10:46

shortybmx, jak przekręcasz klucz słyszysz przekaźnik?
Anonymous - 13-09-2009, 10:53

londolut napisał/a:
słyszysz przekaźnik?


jesli to jest takie cos "kszzyt, psy trrtrtrtrttrr"

to tak :)

ale pompa paliwa się wtedy nie włacza... nie wiem w którym momencie powinna się włączać, chyba dopiero przy przekręceniu klucza w pozycje - "odpalaj"

londolut - 13-09-2009, 11:21

shortybmx napisał/a:
"kszzyt, psy trrtrtrtrttrr"
Ustawia się krokowy. Jak już raz usłyszysz dźwięk ustawiania się krokowca to przekręć stacyjkę na OFF i znowu na ACC i posłuchaj czy słychać "cyk".
lejm - 13-09-2009, 12:56
Temat postu: Re: - brak prądu w kablu pompy paliwa...
shortybmx napisał/a:

ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac...


U mnie byl to zimny lut w immobilizerze.

londolut - 13-09-2009, 13:20
Temat postu: Re: - brak prądu w kablu pompy paliwa...
lejm napisał/a:
shortybmx napisał/a:

ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac...


U mnie byl to zimny lut w immobilizerze.
Może tak być, że immo odcina pompę ale nie pamiętam, żeby w Colcie Shorty`ego było immo.
Anonymous - 13-09-2009, 16:37

londolut napisał/a:
przekręć stacyjkę na OFF i znowu na ACC i posłuchaj czy słychać "cyk".


nie ma Cyk ;(

nie ma tez immo...

londolut - 13-09-2009, 16:54

Stawiam na ECU.
Anonymous - 13-09-2009, 17:09

no właśnie.. gdyby to było ECU to auto w ogóle by nie jeździło ...

a tu , podłączyłem na sztywno pompę, okazało się ze nie działa tylko +

i auto działa bez problemu pali i śmiga normalnie, gdyby to ECU to prawdopodobnie zaburzałoby to zapłon i byłyby problemy, a tu nic...

londolut - 13-09-2009, 20:46

Zobacz przekaźnik pod dechą może tylko jego szlag trafił.
docencik87 - 13-09-2009, 20:49

shortybmx napisał/a:
gdyby to ECU to prawdopodobnie zaburzałoby to zapłon i byłyby problemy


Miałem w ręku ECU, które dawało iskrę, a nie dawało paliwa.
Zobaczyć nie zaszkodzi, a może dużo wyjaśnić!!

wenclubmx - 21-09-2009, 23:06

hehe teraz juz ja jestem wlascicielem tego gti i sprawa zalatwiona:)podciagnelem kabel do stacyjki, tam przekaznik byl zalatwiony.podlaczylem w pierwsze miejsce ktore dawalo plus i tyle dziala jak natura chciala:)dzis troche udoskonalilem colta smiechowy pomysl mi wpadl do glowy oto on:

brzydko wygladala ta pokrywa bo byla bez oslonki do tego alu zaczele korodowac:)wiec czarny mat a z kawalka plexi zrobilem ta plastikowa zaslepke:)powierzchnie przejechalem nitro aby nie byla za bardzo przezroczysta.

Anonymous - 26-09-2009, 11:34

fajne to wyglada, juz nie moge sie doczekac co będzie pozniej...

dbaj o niego :)

a jak wrocisz do fajek to pamietaj, przyjezdzam i zabieram fure !!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group