| 
				
					| [XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!
 
 dzinksior - 13-09-2009, 10:29
 Temat postu: [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!
 WITAM NABYŁEM GALANTA DROGˇ KOMPROMISÓW CENA DO WYGODY ITP SPALANIE
 MAM 2.0 8V 108KM NIE MIAŁEM DO NIEGO ŻADNYCH UWAG, AŻ PEWNEGO DNIA WRÓCIŁEM Z TRASY I AUTKO ZAGOTOWAŁO SIE POD MOIM DOMEM, W CHŁODNICY BYŁO PEŁNO MUSZTARDY CZYLI USZCZELKA POD GŁOWICˇ.
 AUTO POSZŁO DO MECHANIKA (WCZESNIEJ ROBIONY WYWIAD KTO JEST NAJLEPSZYM MAGIKIEM W GAZOWNI) MAGIK OZNAJMIAL IZ NIE TAKIE AUTA CZAROWAL
 AUTO ODEBRAŁEM Z 4 DNIOWYM OPUZNIENIEM, PRZEJECHAŁEM 15 KM I SIĘ ZAGOTOWAŁO... ZWALIŁEM CHŁODNICE I CZY¦CIŁEM ZE SZLAMU. BYŁO OK. RANO POJECHAŁEM W TRASĘ 130KM I TEMP. BYŁA PONAD NORMĘ I TAK (CHOD¬ TERMOSTAT WYRZUCIŁEM)
 W DRODZE POWROTNEJ SIE ZAGOTOWAŁ, ZWALIŁEM CHŁODNICE PRZECZYSCIŁEM ZNOWU I JAKOS DOJECHAŁEM, ZAPOMNIAŁEM DODAĆ ZE AUTO GASŁO, ¬LE ODPALAŁO (PEWNIE ZAPŁON)I TAK ZOSTAWIŁEM AUTO DO REKLAMACJI, MAGIK ZWALIŁ GEŁOWICE ZPLANOWAŁ 2GI RAZ, DALEJ DO SILNIKA DOSTAWAŁA SIE WODA, ZAŁATWIŁEM MU NOWˇ GŁOWICE.
 WYMIENIŁ PO 2 TYGODNIACH!!!
 I TERAZ AUTO WOGÓLE NIE ODPALA, NIE WIEM PŁACZE ROZKŁADAM RĘCE CISNE GO... I AUTO DALEJ STOI, MAGIK TWIERDZI ZE WSZYSTKO JEST DOBRZE ROZRZˇD USTAWIONY POPRAWNIE, ISKRA JEST, PALIWO PODAJE, KABLE ZMIENIONE, SWIECE TEZ
 I AUTO WOGÓLE SIE NIE ODZYWA ANI NA HOL, ANI NA ROZRUSZNIK
 POTRZEBUJE POMOCY NIE WIEM SAM, KOMPUTER? CZY CO BO WYSIADAM?
 JESTEM Z POD OKOLIC GDAŃSKA... ZAPŁACĘ TYLKO NIECH MI GO KTO¦ SZYBKO ZROBI/POMOZE BO JUŻ PSYCHICZNIE NIE WYTRZYMAM I ZASILE GRONO POLSKICH DRUK KOLEJNYM GOLFEM BO NIE MAM SIŁ...
 docencik87 - 13-09-2009, 11:49
 
 Po pierwsze primo nie krzycz!!
  (nie pisz z CAPS LOCK'iem) Po drugie je¶li szukasz kogo¶ kto dobrze zna się na tych galantach to odezwij się do Krzyżaka. On zna się na rzeczy.
 dzinksior - 13-09-2009, 13:23
 
 ok przepraszam nie krzycze
   Anonymous - 13-09-2009, 14:13
 
 moze zł± głowice wymieniles na rownie zła. SprawdĽ czy po kreceniu znow swiece nie sa mokre od wody. Jak bedzie cisnienie paliwo i iskra we wlasciwym momencie musi zapalic.
 dzinksior - 13-09-2009, 14:22
 
 glowica jest dobra sprawdzana cisnieniowo, rozrzad ustawiali przy mnie wedlug autodaty
 cisnienie mam 9,5 9,5 9,5 10 także robocze
 prosiłbym o jakie¶ pomysły jeszcze
 siudii - 13-09-2009, 14:52
 
 Może zapłon? Może mechanik ustawił zamiast na 4 to na 1 gar i silnik się nie odzywa. Kiedy¶ już to przerabiałem.
 Anonymous - 13-09-2009, 15:05
 
 te 9,5 to troche mało a  i co komnkretnie sprawzali cisnieniowo, plaszcz wodny? Glowica peka pomiedzy zaworami i pomiedzy zaworem a otwoem swiecy przez co przy ssaniu tłoka sika na elektrody swiec.
 dzinksior - 13-09-2009, 18:04
 
 poprzednia byla peknieta pomiedzy zaworem a otworem swiecy
 zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili)
 skoro ,,siudi'' mówisz ze ma na 4ty gar to rozumiem ze kable pozamieniać ???
 siudii - 13-09-2009, 18:13
 
 Nie pamiętam dokładnie ale ustawiali¶my na 1 gar i nic nie łapał, więc z powodu braku pomysłów spróbowali¶my na 4 i odpalił. Przewody miałem jeszcze fabryczne i plombę na ¶rubce od regulacji zapłonu, więc raczej nic nie pozamieniane. Poszukaj w manualu tam powinno być wszystko opisane.
 dzinksior - 13-09-2009, 21:16
 
 ok jutro pojade do niego i zobacze sprawdze czy ma ok
 deejay - 13-09-2009, 22:25
 
 
  	  | dzinksior napisał/a: |  	  | zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili) | 
 
 bzdura
  zapłon klasyczny na aparacie ze regulacja kota wyprzedzenia  fabrycznie 5 stopni +,- 2 stopnie , niech sprawdz± jeszcze raz , bo bardzo łatwo sie pomylic  wystarczy jeden z±b na wałku od aparatu i nie odpali   
 Ps: kompresja na granicy normy ponizej 8 bar to dla tego motoru to juz koniec , norma to ok 13 bar
   dzinksior - 13-09-2009, 22:30
 
 to rozumiem deejay kwestia ustawienia zapłonu???
 deejay - 13-09-2009, 23:02
 
 najpierw od tego , ale sprawdz  takie rzeczy jak  np . czy iskra jest ?
 dzinksior - 13-09-2009, 23:41
 
 pisalem wyzej ze iskra jest,  paliwo podaje...
 Krzyzak - 14-09-2009, 07:15
 
 9,5 to prawie zgon silnika...
 zaplon mechaniczny, ustawiany na aparacie na 10 (!!!!) a nie 5 stopni
 
 |  | 
 |  |