To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - chip tuning carisma di-d

andi3030 - 23-09-2009, 22:33
Temat postu: chip tuning carisma di-d
Czy moze mi ktos powiedziec czy chip tuning tak zwany box tuning żeczywiscie działa?
istnieje box do silnika o kodzie F9Q1 lub Q2 i wedle producenta ze 115 fabrycznych koni potrafi zrobic 137,a przy tym oszczednosc paliwa do 15 %.co jest juz bardzo dziwne.

Anonymous - 23-09-2009, 23:18

te wszystkie chipy, to jak octan booster lejesz do baku, cos tam niby daje, pozniej remont silnika ...
misiux24 - 01-12-2009, 14:32
Temat postu: chip tuning carisma di-d
Zgadzam się - mam Cari z tzw. BOX`em - co do mocy ciężko powiedzieć, ale moment ruszania i płynność jazdy przy box`ie jest rewelacją!!!

Spadek paliwa owszem - jesli jezdzisz spokojnie i nie szalejesz powyżej 100 km/h spadek jest - mi średnio spala 5,4 L/100km. Wystarczy jednak docisnąć gaz by spalanie poszł nawet do 9,4 L/100km. Morał taki ze jak wolno to oszczędniej z BOX`em a jak szbko to pali więcej.

Co do remontów silnika to tujest racja - trzeba być pewnym, że czeka nas wymiana/regeneracja turbiny (musi być podciągnięta do BOX`a) znacznie szybciej niż z nirmalnym silnikiem. Co do pozostałych elementów silnika to nie wiem - mi po za turbinką "jeszcze" nic nie szwankowało odpukać.

Pozdrawiam

Anonymous - 01-12-2009, 15:52

andi3030 napisał/a:
Czy moze mi ktos powiedziec czy chip tuning tak zwany box tuning żeczywiscie działa?


dziala na powolne usmiercanie silnika
jesli chesz podniesc KM i Nm to tylko zmiana oprogramowania (mapy) silnika, box (chip) to najwieksza kupa jaka mozesz zalozyc do auta.

pawela - 01-12-2009, 16:28

Grześku chipował profesjonalnie swoją cari, uderzcie do niego
mar01cin - 10-12-2009, 08:33

NIe wiem jak z boxem ale ja sie w to nie bawie najlepsza sprawa jak chcesz miec wiekszą moc to....zmien silnik:) najlepiej na taki z wersji MSX 1.8 DOHC 140KM mało ich było bo silniki troche niedopracowane powyżej 230tys km popychacze stukają na zimnym
Anonymous - 10-12-2009, 09:21

mar01cin napisał/a:
NIe wiem jak z boxem ale ja sie w to nie bawie najlepsza sprawa jak chcesz miec wiekszą moc to....zmien silnik:)


jak nie wiesz to po co piszesz?

mar01cin - 10-12-2009, 11:09

arturro napisał/a:
mar01cin napisał/a:
NIe wiem jak z boxem ale ja sie w to nie bawie najlepsza sprawa jak chcesz miec wiekszą moc to....zmien silnik:)


jak nie wiesz to po co piszesz?


Moze po to zeby zniechęcic kolege przed kupnem badziewia?

pawela - 10-12-2009, 11:40

badziewia? 4G93 to silnik montowany prze dekady w colcie, galancie, lancerze, carismie, space starze, space runnerze. Fajnie, że mitsu do tylu modeli wkładał badziwie :lol:
Popychacze klepią, to typowe dla 4G93 DOHC, nie wpływa to na spadek trwałości, to normalne zużycie eksploatacyjne.
mar01cin napisał/a:
powyżej 230tys km popychacze stukają na zimnym

ekspercie, czyli przy 229 999km jest cisza? :D
Zmiana oleju, a jak nie to wymiana popychaczy i po kłopocie

mar01cin - 10-12-2009, 17:01

kolego ja jestem pelen podziwu dla tego silnika a badziewiem nazwałem boxy wszelkiego trodzaju jakie mozna dostac od niby specow na allegro a silnik jest ok prawda im lepszy olej i w pore zmieniany tym dluzsza zywotnosc ale fakt ze to jest drobna wada tych silnikow
pawela - 10-12-2009, 20:39

mar01cin napisał/a:
kolego ja jestem pelen podziwu dla tego silnika a badziewiem nazwałem boxy wszelkiego trodzaju jakie mozna dostac od niby specow na allegro a silnik jest ok prawda im lepszy olej i w pore zmieniany tym dluzsza zywotnosc ale fakt ze to jest drobna wada tych silnikow

czyli zwracam honor, z kontekstu wynikało inaczej



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group