[92-96]Lancer CB0 - [CB4 1.6] Check engine gasnie po zapaleniu silnika i zabloko
damsand - 28-09-2009, 09:41 Temat postu: [CB4 1.6] Check engine gasnie po zapaleniu silnika i zabloko Check engine gasnie mi dopiero gdy zapale silnik i zablokuja sie wszystkie rygle w drzwiach.
No i mam zbyt duze spalanie na trasie 100km jadac 90 spalanie na poziomie 10l. A przy takiej jezdzie mialem spalanie na popziomie 6,5l .
Maretzky85 - 28-09-2009, 10:07
Przede wszystkim odczytaj kody błędów. Ja bym najpierw sprawdził sondę lambda czy nie padła.
damsand - 28-09-2009, 19:58
Ce gasnie gdy sie zamykaja rygle w drzwiach gdy silnik nie chodzi.
A co do palenia to autko stalo tydzien czasu bez aku i komputer sie chyba rozprogramowal i musze mu pokazac jak ma na wolnych obrotach chodzic zeby sobie wszystko poustawial
Maretzky85 - 28-09-2009, 21:44
Więc zresetuj komputer i naucz go obrotów
Misiek :) - 28-09-2009, 22:19
wyłącz na chwile aku, potem włącz (pamietaj że centralny s8ę może wtedy zamknąć), włącz silnik i zostaw na luzie na 5 minut
nic nie włączaj w aucie, nie dodawaj gazu, niech auto stoi nie ruszane
damsand - 28-09-2009, 22:41
zroilem tak nim to napisalem teraz musze pojezdzic aby zczaic dam znac co i jak
Maretzky85 - 28-09-2009, 23:00
na 10 minut, koła prosto i żadnych odbiorników prądu w tym dmuchaw i radia.
damsand - 05-10-2009, 19:32
Maretzky85 napisał/a: | na 10 minut, koła prosto i żadnych odbiorników prądu w tym dmuchaw i radia. |
Dalej pali 12.5 na 150 km jezdzac 90
tomekk - 06-10-2009, 07:52
to 8.3l na 100km no trochę za dużo jak na 90km/h
[ Dodano: 06-10-2009, 07:57 ]
możesz powiedzieć co dokładnie zrobiłeś zanim tak podskoczyło spalanie? i trochę nie kumam z tym ce. mam rozumieć, że dopuki nie zaryglujesz drzwi ce nie gaśnie?!
damsand - 13-10-2009, 11:48
Dokladnie tak dopuki sie nie zarygluja drzwi ce nie gasnie.
A co do spalania to nic auto stalo 3 dni bez aku i zapomnialem zalozyc fajke na 1 swiece i go odpalilem . Puzniej zalozylem i jezdzilem no i spalanko wzroslo .
Teraz zresetowalem komputer i jest lepiej pali mniej ale w ciaz dosc duzo .
Poza tym oboryt warjuja raz za wysokie a raz za niskie sa.
[ Dodano: 01-11-2009, 21:26 ]
ustawilem czujnik polozenia przepustnicy na nieskonczona opornosc i wszystko wrocilo do normy
|
|
|