To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Przekladka RHD 2 LHD

Anonymous - 05-10-2009, 14:06
Temat postu: [EAxx] Przekladka RHD 2 LHD
Witam.Potrzebuje pomocy w postaci informacji jak w temacie.Wiec mam mozliwosc sprowadzenia z Irlandii gala AVANCE 2.5 V6 00' 130tys km za 1000 funtow.koszty transportu 0zl bo przyjechal by nim moj kolega i taniej by go to wynioslo niz samolot.I tu moja prozba czy napisal by mi ktos ile by to wszystko kosztowalo przekladka i inne oplaty bo jestem w tym zielony i czy wogole sie to oplaca.prosli bym o wypisanie tego w punktach jak malemu dziecku :) mieszkam w okolicach Czestochowy i tu bum chcial ewentualnie cos dzialac.
swinks_UK - 05-10-2009, 15:14

Nie opłaca się, wierz mi.

Temat wielokrotnie poruszany na forum, więc proponuję w "szukajkę" wpisać samo przekładka i wyjdzie ci.

Główny problem to niesymetryczna gródź, więc masz na wejściu przekładanie grodzi. Mało który blacharz to potrafi zrobić dobrze. Proponuję ci zapytać kolegi z forum, nick Forest_Taft (bo poda ci dokładnie wstępny zaryz zabawy blacharskiej), albo forumowiczów Bartek, Roch_27 lub Kochajj (oni przekładali grodzie w swoich VR4).
Koszty zabawy z grodzią są ogromne.
Poza tym masz to przekładki wiązki kabli, bo też niesymetryczne. I wiele innych rzeczy.

Podsumowując, taniej kupisz to samo auto w Polsce.

Anonymous - 06-10-2009, 12:08

Generelanie, jeżeli nie jest to VR-4 to koszt samego auta jest niewielki więc i przeróbka nieopłacalna.

Grodź jest asymetryczna, tak jak kolega swinks_UK pisał. Więc co za tym idzie musisz zrobić jej odbicie lustrane (można wykożystać istniejącą, a można też klepać z blachy. Jest też możliwość typu organoleptycznego. Dawca z EU grodzią i biorca z GB grodzią. Nie uprości to jednak faktu że będziesz musiał w urzędach (nie wiem jakich) zgłaszać ingerencję w POLE NUMEROWE pojazdu, bo ta część grodzi też jest asymetryczna.

Do tego dochodzi:
wiązki elektryczne (zarówno z pod maski jak i z pod deski).
Dodatkowo nie mam pojęcia jak wygląda sprawa hamulców i pomp (hamulcowej i ABS) ale wydaje mi się że też trzeba to przekładać.

Do tego standardowe rzeczy typu: maglownica, kolumna kierownicy, konsola środkowa itd. Nie wspomnę o fotelach i boczkach drzwi.

jest to wszystko możliwe, ale jest nieopłacalne.

W VR-4 opłaca się to, bo jest to bardzo rzadkie auto na naszym rynku. W zwykłym galu nie.

Sam blacharz weźmie kupę kasy i czasu, bo będzie to musiał robić ręcznie.

Anonymous - 13-10-2009, 09:01

A czy przekladka jest teraz legalna w polsce?
Bartek - 13-10-2009, 09:12

Osobą potwierdzającą lub zaprzeczającą zgodność pojazdu z polskim prawem jest uprawniony diagnosta..... Tak było i jest
Anonymous - 13-10-2009, 10:44

czyli moge zrobic narmalna przekladke bez zadnych kabinacji?! Jesli diagnosta stwierdzi ze jest ok to niebedzie problemow z rejstracja?
Bartek - 13-10-2009, 10:47

cycu171, si
Anonymous - 13-10-2009, 14:26

ok.wielkie dzieki jesli sie zdecyduje to pochwale sie moim nowym misiem!Dzieki pozdrawiam :)

[ Dodano: 19-10-2009, 10:45 ]
sorka ze jeszcze raz wznawiam temat ale dowiedzialem sie kilku istotnych informacji.wiec nie jest to Avance tylko Elegant z przebiegiem niecale 100tys km.jak policzylem wszystko wyniesie mnie ok 15 tys.wiec pozostaje mi teraz sprzedac mojego gala 2.0.i prosil bym jeszcze o napisanie jaki elegant ma typ silnika EA..........



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group