To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Rolka

kiernos - 05-10-2009, 19:03
Temat postu: [Cari 1.9TD] Rolka
Witam mam pytanie takie małe czy jest jakis dystans czy cos takiego przy rolce prowadzacej pasek od alternatora ( ta na samym dole ) bo dzisiaj mi wyrwało stara rolke... i kupiłem nowa załozyłem ale jak założe ja tak aby obejmowała cały pasek to nie moge jej dokrecic bo jest sruba za długa jak wezme odwrotnie to sie elegancko dokreca ale znów pasek nie wchodzi cały na nia... i nie wiem co teraz zrobic jak by ktos mógł dac jakas fotke jak to powinno wygladac albo schemat jakis albo mi powiedziec co i jak z góry dziekuje
pamar - 06-10-2009, 08:28

Nie widzę tam dystansu, chociaż od wewnątrz może coś być :roll: potrzebny będzie schemat. :!:
Masz fotki, może coś zobaczysz (czy na pewno taką rolkę założyłeś)


kiernos - 06-10-2009, 21:07

orginalana ponoc jest 100zł zapłaciłem za nia na tych fotach nie widac jej to jest ta na samym dole rolka ale dzieki za checi
kosek - 06-10-2009, 22:16

Witam
może ta fotka rozjaśni?

i kolejna, na której widać wyraźnie ślady na rolkach po których przewija się pasek wieloklinowy (fotkę tę zrobiłem kiedy rozwarstwił mi się pasek i pozostały tylko trzy "bieżnie"):

pozdrawiam :)

pamar - 08-10-2009, 16:48

kiernos, wielkie dzięki :!: Twój temat zwrócił moją uwagę na rolki, od jakiegoś czasu mam objawy dziwnego drgania i myślałem, że to obudowa :? a to właśnie coś z rolkami złego się dzieje :roll:
Zresztą zobaczcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=tIn9BZsm0kg
http://www.youtube.com/watch?v=NNUh2-rFjw0
I teraz moja prośba do wszystkich :mrgreen: opiszczie co jest grane.

kiernos - 08-10-2009, 19:46

ojej jak tak nie mam

wiesz co zrzuc pasek i posprawdzaj czy nie masz luzów na rolkach( jak sa powinna sie ruszac na boki )
mialem tez tak jak mi pompa od wspomagania siadała "nie przerywa" Ci kierownica jak skrecasz w miejscu?

Anonymous - 09-10-2009, 07:50

1. Sprawdź amortyzatorek, jak wybije się tulejka zazwyczaj ta dolna to zbliża się do rolki i ją wyrywa, mało tego skraca się jego długość i pasek robi się za długi
Jak zdejmiesz amorek obroć go o 180 stopni tzn góra na dół.
2. Sprawdź czy dobrze przykreciłeś rolkę i amortyzatorek
3. Sprawdź koło pasowe na wale czy się nie rozwulkanizowało
Pozdro

stachons - 10-10-2009, 12:26

pamar, mam bardzo podobnie. Wymieniłem amortyzatorek i chociaż stary był zajeżdżony to nic się nie zmieniło. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w okolicy 1000obr jest najgorzej. Wygląda jakby coś wpadalo w rezonans i trzęsie się jak sk..
pamar - 10-10-2009, 12:50

stachons napisał/a:
Wymieniłem amortyzatorek i chociaż stary był zajeżdżony to nic się nie zmieniło

a tanie to nie jest: http://allegro.pl/item759..._1_9td_dti.html

stachons - 10-10-2009, 13:38

Znalazłem samą sprężynę, bo rolka wydaje się być dobra, a w sprężynie nie miałem już gumy prawie wogóle ;) Myślałem że to właśnie drga.


Tu jest sam amortyzator.http://www.allegro.pl/ite...9_dti_nowa.html

misibiczi - 25-05-2010, 21:47

Czy ktoś może się orientuje, bo nie moge znaleźć nic w manualu - jakim momentem należy dokręcić dolną rolkę pomocniczą w zespole paska wielorowkowego ( chodzi mi o tę małą rolkę znajdującą się na samym dole, która nie napędza żadnego urządzenia i nie jest też elementem napinacza) ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group