To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Głowica - Problem :((

Anonymous - 14-10-2009, 23:02
Temat postu: [Cari 1.9TD] Głowica - Problem :((
Witam Po Raz Kolejny..
po zdemontowaniu głowicy zapomnialem ustawic rorzad :( ( co odrazu chycilem sie za glowe i nazwalem sie glupcem przyznaje sie :( (
jest jakas szansa to zrobic ustawic rorzad?? walek nie byl ruszany...

drugi moj problem jest taki iz glowica mi pekla z takiego powodu iz cos wystrzelilo pod walka taki plaski dekielek od zawora podejrzewam załączam zdjecie zebyscie zobaczyli jak to wyglada




http://img5.imagebanana.c.../glowicadan.jpg
tak wyglada glowica po :( ((

juz nie wspomne o pokrywie ktora ma wielka dziure :( (a

Teraz potrzebuje pomocy chce zawiesc glowice do spawania zeby nadspawac i splanowac ale pytanie takie jest : z pod wału wyskoczyl taki okragly metalowy dekielek najwidoczniej jest nalozony na zaworze i wyskoczyl i zrobil dziure jak to sie nazywa??
i mozna to wymienic ?? czy wszystkie tzreba wymieniac???
1. czy po zdemontowaniu glowicy trzeba planowac plaszcz wodny nawet gdy uszczlka nie przepuszczala wody??
2.zdemontowalem glowice zapomnialem ustawic rorzad da sie to jeszcze zrobic ??czyli ustawic rozrzad??
3. i ztym "czyms" co wyskoczylo z zawora z pod walu rozrzadu ?? wszystkie wymieniac czy tylko ten co wyskoczyl i sie rozsypal??

zadaje pytania bo niemam zielonego pojecia :( (

czekam na Wasza Pomoc

w razie czego moge wiecej zdjec dac jesli to pomoze

kiernos - 14-10-2009, 23:51

yyy nie wiem ale jak by sie nie dało zrobic tej głowicy, to jak bys chcial to nie za nie duze pieniądze mój znajomy ma głowice od vovlo v 40 tyle ze tez trzeba by było nadspawac kawałeczek tyle ze przy uchwycie na sróbe jak bys potrzebował pomocy to daj znac
pawelsonx - 15-10-2009, 00:06

co do rozrządu ustawia się na znaczniki gdzieś na forum jest opis

co do blaszki co wyskoczyła to jest to podkładka regulacyjna luz zaworowy.
Zastanawiam się dlaczego tak się stało może wałek sie poluzował albo się wygiął i przerwa zrobiła się na tyle wielka że blaszka wystrzeliła. Albo podkładka po którejś tam regulacji była za cienka.
Ja mi by się coś takiego przydarzyło kupił bym głowice używkę (nowa beze osprzętu kosztuje z 1200zl) a głowic jest dość sporo bo silnik jest od reno i jest bardzo popularny

Możesz spróbować głowice naprawić tylko ją sprawdź dokładnie dlaczego tak się stało żeby po na prawie nie przydarzyło się to samo jeszcze raz.

Co do planowania również trzeba sprawdzić czy głowica ma płaszczyznę w normie

rasiak1980 - 15-10-2009, 06:37

tłok walną ci w zawór zobacz możesz mieć skrzywione zawory albo prowadnice wybite nie baw się w regeneracje tylko jak masz możliwość to załatw nową głowice prosto ze szrotu :D
Anonymous - 15-10-2009, 20:49

dzieki chlopaki za pomoc... wiec faktycznie nie bede sie bawil w regeneracje bo to nie ma sensu faktycznie nadspawam glowice a okaze sie ze sa krzywe prowadnice lub skrzywione zawory... wiem widzialem mnostwo glowic juz splanowanych, ustawione zawory, uszczelniacze wymienione wszystko i chodza do 1200zl jednak jak dla mnie na dzien dzisejszy jest duzo :( (

Kiernos mam pytanko moglbys podeslac fotki tej glowicy mniej wiecej jak ona wyglada i w jakim stanie jest no i za ile ?? :)

a co do rozrzadu to powiedzcie mi ustawic wedlug znacznikow a gdzie znajde znaczniki na tym rozrzadzie ??

pozdrawiam i czekam na dalsza pomoc :(

robertdg - 17-10-2009, 19:55

Danlight, w dziale download znajdziesz instrukcje serwisowa w ktorej jest wszystko pieknie obrazowo przedstawione >>KLICK<<
Najwidoczniej pekla Ci szklanka i wypadla podkladka zaworowa, jezeli skrzywilo zawory, to kompletny remont tej glowicy ze spawaniem, uszczelnieniem i planowaiem to cena okolo 600zł, ja ostatnio tyle placilem u siebie w okolicy za dokladnie podobny przypadek, i nie martw sie ze rozebrales glowice a nie ustawiles rozrzadu, wystarczy ze ustawisz wszystko na znaczki przed zalozeniem glowicy, nie zapomnij wyczyscic i odtluscic bloku przed zalozeniem nowej uszczelki, koniecznie tez wymien sruby glowicy na nowe, bo jak strzeli sruba przy dokrecaniu, albo po odpaleniu, to masz na nowo robote ze zrzucaniem glowicy, koniecznie tez nowy rozrzad.

POZDRAWIAM



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group