To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Sprawdzenie ustawienia rozrządu balansu

greg.fm - 16-10-2009, 20:19
Temat postu: [EA2A/W 2.0] Sprawdzenie ustawienia rozrządu balansu
Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie rozrządu ( 4G63) i niestety mi też została ona źle ustawiona (sądząc po objawach i wypowiedziach forumowiczów). Próbowałem namierzyć tą ,,słynną'' śrubkę przez która bada się ustawienie pompy lecz nie mogę jej znaleźć bądź jej nie mam. W tym miejscu gdzie powinna być mam uchwyt do kolektora wylotowego i obok kilka zagwintowanych otworów lecz bez żadnych śrub. Proszę o podanie dokładnej lakalizacji tej śrubki. Jeśli to nie jest ta to ja już nie mam innych wolnych w silniku http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg
robertdg - 16-10-2009, 20:37

W manualu czesc 11.pdf na stronie 28 masz dokladnie obrazowo przedstawione, co i jak, jezeli chodzi o ustawienie pompy olejowej, przetlumacze ci w skrocie, chodzi o to ze jak pompa jest ustawiona na znaku to pret o srednicy 8mm powinien wejsc 60mm lub wiecej, jezeli wchodzi okolo 20 -25 mm to nalezy obrocic pompe i ponownie nastawic ja na znak i sprobowac wlozyc ten pret, manual to pobrania >>TUTAJ<< ponadto jakbys uzyl szukajki to wszystkie potrzebne Ci informacje znalazlbys tutaj >>KLICK<<
greg.fm - 16-10-2009, 20:43

Po raz kolejny wielkie dzięki.
robertdg - 16-10-2009, 20:48

Tutaj >>KLICK<< Bartek opisal dokladnie co i jak zrobic wszystko ze zdjeciami i szcegolowe opisy do tego, takze polecam
greg.fm - 16-10-2009, 21:25

Faktycznie wszystko pieknie pokazane tylko, że mój silnik wyglada inaczej i naped rozrządu mam nie na lewym boku auta a na prawym. Zapytam jeszcze raz czy to jest ta śruba????? http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg

[ Dodano: 16-10-2009, 21:33 ]
może w 16 zaworówce z napinaczem hydraulicznym ta śrubka jest w innym miejscu

robertdg - 16-10-2009, 22:19

Ta sruba jest z przodu silnika, po tej samej stronie co pompa olejowa, wiec jezeli ta sruba jest na klucz 14 to jest to ta sruba, wkoncu ten silnik niewiele rozni sie od tego co opisal Bartek, roznica jest w zaplonie i kolektorach, jak chcesz jutro dla pewnosci zmierze odleglosc tej sruby od obudowy rozrzadu w swoim silniku i Ci napisze, teraz jest za ciemno wiec nic nie bede widzial.
greg.fm - 16-10-2009, 22:46

jutro o 9 umowiony jestem z mechanikiem na ewentualne poprawki, jakbyś dał rade sprawdzić to do 9 to byłbym wdzięczny jesli nie to nic nie szkodzi jakoś ja znajdziemy z mechanikiem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group