[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie...
mitsu_pl - 18-10-2009, 20:34 Temat postu: [E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie... Witam.
Przyszedł czas i na mojego miśka.... a stało się to tak: po dłuższej jeździ (ok.100km) zgasiłem na moment auto, aby wyjąć bagaże. Wsiadłem, łapię za kluczyk i słyszę z pod maski "łech łech łech" i nic... kręce raz drugi i trzeci, i dalej nic... Wykręciłem prawie rozrusznik i dalej nic... Miałem zapasową świece więc sprawdziłem - iskra jest, sholowałem auto do domku, tam byłem w stanie sprawdzić pompę paliwa, też działa... przekaźnik od wtrysku działa, wszytko jest ok a nie pali... Więc podejrzewam najgorsze - sterownik. Mam go już wyciągniętego, ale wizualnie wszytko ok. Nie wiem co dalej poczyniać...
Czy posiada ktoś takowy sterownik na zbyciu?
Jest to Mitsubishi Galant E38A z 1989 roku.
Mumery na sterowniku:
2755
MD142755
E2T33874
Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi, gdyż auto jest mi dość bardzo potrzebne...
rudi59 - 18-10-2009, 23:42
Miałem dokładnie to samo ze swoim miśkiem. Też po dłuższej jeździe, takie same objawy i sprawdzane to samo co u ciebie. No i niestety okazało się, że to był sterownik. Po długich poszukiwaniach(2tyg) znalazłem pasujący, no i misiek odżył od razu.
Owczar - 19-10-2009, 14:32
mitsu_pl, zajrzyj jak wyglądają kondensatory...
mitsu_pl - 19-10-2009, 18:05
Rozbierałem sterownik, wizualnie wszytko ok.
Wysłałem jeszcze aparat zapłonowy do regeneracji (był w miare dobry, ale lepiej na zimne dmuchać), tam znajduje się moduł zapłonowy. Bardzo możliwe, że on mógł paść...
[ Dodano: 22-10-2009, 13:15 ]
Aparat zapłonowy zregenerowany, moduł ok. i dalej nie pali... Jak dobierać numery sterownika? Czy koniecznie muszą być te same czy wystarczy, że sterownik będzie od takiego samego silnika ?
[ Dodano: 26-10-2009, 09:21 ]
No więc co z tym sterownikiem? Muszą być numery takie same, czy wystarczy od identycznego silnika dopasować ?
rudi59 - 28-10-2009, 16:49
Musisz znaleźć z takimi samymi numerami.
mitsu_pl - 28-10-2009, 23:33
Jednak zaryzykuję i wezmę z innymi numerami od takiego samego silnika, ponieważ taki sterownik, z tymi numerami jest nie osiągalny...
siudii - 29-10-2009, 17:20
Weź pod uwagę jeszcze datę produkcji im bardziej zbliżona do daty produkcji twojego silnika tym większe szanse, że nie będzie się gryzło. Mój kolega miał dwa różne ECU i do jego silnika pasowały obydwa, a z moim silnikiem żadne nie pracowało dobrze.
Więc tu nie ma reguły raz pasuje raz nie.
|
|
|