| 
				
					| Carisma - Ogólne - Immobilajzer
 
 demeone - 20-10-2009, 22:47
 Temat postu: Immobilajzer
 Wiem że problem z odpaleniam czasami auta ma wielu z was. A wiec czy jest jakis sposób aby pozbyć się immobilajzera? Wiem że nie otrzymam odpowiedzi na łamach forum ale może prywatnie przez e-mail ktoś zna sposób. Po prostu mam czasami miesiąc spokoju a czasami jak dzisiaj 5 razy w ciągu dnia i wiem że to tylko immo.W nerwach mam ochote doszczętnie zniszczyć, spalić to auto a z reguły bywam spokojny. Nie interesuje mnie wymiana ECU-immo i kluczyków, chce się pozbyć tego ustrojstwa. Może ktoś wie jak przebiega komunikacja głównego ECU z ECU-immo albo kluczyka i ECU-immo. Czy kod jest zmienny czy taki sam?
 Anonymous - 20-10-2009, 23:11
 
 Jak ktoś wie, to i ja poproszę info na PW. Misiek mój stoi w warsztacie bo już prawie wcale nie odpala no i oczywiście winne immo, wszelka pomoc się przyda
   JCH - 20-10-2009, 23:16
 
 
 A szukałeś na Forum hasła "pętla immobilizera" 	  | andy1 napisał/a: |  	  | Misiek mój stoi w warsztacie bo już prawie wcale nie odpala no i oczywiście winne immo, wszelka pomoc się przyda | 
  Zdarzało się w MSS DID to pewnie i w Cari też może. demeone - 20-10-2009, 23:25
 
 Nie rozczulajcie sie nad typowymi problemami/usterkami bo te to sprawdzilem. Wiem ze moze byc problem z kluczykiem bo mam jeden ale nie interesuje mnie wymiana kluczykow i ECU bo auto nie jest warte (biorąc pod uwage jego cene) takiego zachodu. A włożyłem za dużo czasu i serca w niego aby brnąć w taką trywialną rzecz jak durne IMMO które sprawia tyle problemów
 pawelsonx - 21-10-2009, 11:19
 
 co do immobilizera to w download-zie są schematy elektryczne . jest zaznaczone którymi kablami ecu-imobilizera łączy się z ecu tylko pytanie co one sobie wysyłają i w jakiej postaci?
 Jak ktoś wie również jestem zainteresowany tematem .
 
 
 
 
 Ja temat będę przerabiał w styczniu bo w Polsce kupuje centralkę z pilotem scyzoryk(taniej to wyniesie niż kluczyk w serwisie) i będę musiał wywalić immobilizer.
 
 Doszedłem do wniosku do samochodu który kosztuje mniej niż połowa miesięcznej pensji również nie opłaca się ładować kupę kasy.
 saphire - 26-10-2009, 21:41
 
 IMHO ECU za pośrednictwem pętli indukcyjnej wokół stacyjki odczytuje kod (jak podobnie RFID czy z kart zbliżeniowych) z kluczyka - jeśli pasuje do tego co "zna" ECU to odpala jeśli nie to nie odpala i tyle tematu.
   demeone - 26-10-2009, 22:54
 
 Hmmm jak dziala RFID to ja wiem. Tylko zastanawiam się czy wówczas Immo ECU przesyła jakiś kod do głównego ECU. I czy jest to stały kod czy zmienny? (Mam na mysli ten na drodze Immo ECU i Główny ECU) Chciałbym mieć przy sobie jakiś oscyloskop albo jakiś rejestrator
   Albo drugie pytanie czy da rade dorobić kluczyk w dowolnym punkcie? Czy to tylko w salonie albo przy pomocy MUT II trzeba później programować IMMO-ECU?
 Anonymous - 31-10-2009, 11:15
 
 U mnie problem jak na tą chwile ustąpił.
 Ale wiem że za jakiś czas powróci jak zły szelong.
 Ja osobiście próbowałem z wymianą komputera i nic nie pomogło. Problem powracał w trakcie tygodnia. To nie jest problem kluczyka.
 Więc problem występuje nie tylko u mnie. A co za tym idzie jest wart głębszego zainteresowania się.
 
 Jest jeszcze jeden tzw. złodziejski sposób
  Ja to tak nazywam  A cena części z wymianą potrzebnych elementów nie jest taka potężna (koszt z rabatem około 200zł). demeone - 06-11-2009, 19:16
 
 Sorki nastąpiła pomyłka. Myslałem że odłączyłem immo i auto odpalilo (odpinałem po omacku) ale okazlo się jak dopiero zajrzałem pod kierownice ze wtyczka dalej siedziala tylko caly moduł mi się wysunoł z obudowy. Tak wiec może to jakiś kabelek nie styka.
 
 |  | 
 |  |