Nasze nieMiśki ;-) - przesiadka z mitsu na...
Anonymous - 26-10-2009, 11:38 Temat postu: przesiadka z mitsu na... .. opla tak wyszlo i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony... bałem się diesla bo zawsze jezdzilem benzynkami z gazem. no i teraz zaskok - 1.9 w takim duzym aucie... i 150 KM i co? i ma lepszego depa niz moj byly gal 2,5 V6 co mnie zszokowalo. Chcialem jechac na chip i zwiekszyc moc (da sie do 185 KM) ale po pierwszej przejazdzce wiedzialem, ze to nie ma sensu No i kolejny plus to zasieg na jednym zbiorniku - narazie zrobilem 400 km i mam jeszcze ponad pol baku.
Co do samej jakosci rowniez jestem pod duzym wrazeniem wykonczenia - nie ma to nic wspolnego z wczesniej znanymi mi oplami. Autko to full opcja bez xenonow i skladanych automatycznie lusterek.
No i fotki...
Anonymous - 26-10-2009, 12:34
wiesz co wspolczuje, naprawde
opinie nt tego auta wyrobil mi moj biedny kolega ktory tez chcial wielka fure za nieduze pienadze i kupil sobie identyczna vectre (u niego sa jeszcze skretne ksenony i skladane lustra),
przez pol roku slyszalem same ochy i achy nt tego samochodu (zreszta to jest typ czlowieka ktory jak cos ma to jest the best) ale jak ostanio go odwiedzam to az mi go zal ile ma problemow z tym autem.
obecnie jest na etapie wymiany sprzegla z jakas pompka plus dwumas za ponad 3tys,
Anonymous - 26-10-2009, 13:00
no dwumasy to znany problem - ale duzo gorzej to wyglada w 2.0 TDI znanym z passata i audi i chyba w seacie wrzucają to samo - tam dochodzi jeszcze problem pekajacych glowic... w tym 2.0 TDI wymiana dwumasy trafia sie srednio co... 60 tys... poczytac warto na forum np passata - bo mialem kupic wlasnie paska po 2006. W vectrze problemy z dwumasa sa duzo rzadsze wiec nawet jesli sie trafi kiedys to na pewno nie wiecej niz raz - a w 2.0 tdi musialbym robic co roku. poza tym opinie o tym akurat 1,9 150 znam bardzo dobre zarowno od znajomych uzytkownikow jak i z serwisow - chociazby od jednego z mechanikow aso opla, ktory uwaza, ze z diesli ta jednostka jest najbardziej udana.
A co do ceny - tyle samo kosztuje passek z tego rou czy podobna a4 - ktorej nie chcialem bo jest mniejsza i w srodku jak starsze a6. wiec nie jest to jakies specialnie tanie auto - choc ja swoj egzemplarz trafilem w bardzo fajnej cenie.
Fragu - 26-10-2009, 13:12
...no ja tam bym tego auta nie kupił . Owszem wygląda spoko, wyposażone super..może się podobać. Masz system IDS+ ?
Anonymous - 26-10-2009, 13:21
Fragu napisał/a: | ...no ja tam bym tego auta nie kupił . Owszem wygląda spoko, wyposażone super..może się podobać. Masz system IDS+ ? |
to wersja z obnizonym fabrycznie zawieszeniem wiec nie ma juz przycisku sport. Co do zakupu - pojedzimy - zobaczymy Komfort jazdy jest swietny, silnik zadziwiajaco dynamiczny, spalanie bardzo atrakcyjne - wiec narazie nie moge narzekac - autko serwisowane do konca w ASO, jezdzilo w Belgii wiec po dobrych drogach. Wiadomo, ze cos sie w kocnu zuzyje - zobacyzmy kiedy i co ale duzo dobrych rzeczy poczytalem i uslyszalem o tej wersji dlatego zdobylem sie na odwage i kupilem. Z reszta - napalony bylem na paska, ktorym z reszta jezdzilem - i naprawde bylem zniesmaczony tym pojazdem ze wzgledu na trzeszczace plastki w srodku i jego awaryjnosc - co niestety potwierdzila mi wiekszosc ludzi majaca kontakt z tym autem - a bryla podoba mi sie bardzo no i nieby wzor - passat. A tu dupa :/
Anonymous - 26-10-2009, 13:31
z tym kopem to ci sie tylko wydaje ze jest szybszy od v6tki z galanta:)
Tez sie zastanawialem nad vectra 1.9 150KM, ale odwiedzilem fora opla i zapal mi opadl.
Mam nadzieje ze tobie opelek sie dobrze bedzie sprawowal.
pozdrawiam
Anonymous - 26-10-2009, 13:50
deenbe napisał/a: | z tym kopem to ci sie tylko wydaje ze jest szybszy od v6tki z galanta:)
Tez sie zastanawialem nad vectra 1.9 150KM, ale odwiedzilem fora opla i zapal mi opadl.
Mam nadzieje ze tobie opelek sie dobrze bedzie sprawowal.
pozdrawiam |
mysle, ze z galem nie jest tak jak piszesz - gal to bylo 12 letnie auto z gazem (sekwencja BRC) latka leca, konikow na pewno ubywa, do tego diesel zupelnie inaczej ciagnie dlatego mysle, ze wrazenie nie jest tylko w mojej glowie ale chetnie sie kiedys przekonam
Anonymous - 26-10-2009, 13:54
bart, w dieslu to sa subiektywne uczucia. Sam wiem po swoim aucie ze wgniata fajnie, a pozniej jak sie spojrzy na predkosc to zaskoczenie ze tak malo:)
Kleju - 26-10-2009, 14:16
Kumpel miał też taką vectrę tylko z silnikiem 120 konnym i jasną skórą. Spisywała się nieźle do momentu gdy musiał wymienić filtr cząstek stałych. Nie chcę skłamać ale w serwisie mu powiedzieli chyba 8tyś zł... Kupił jakiś tańszy (chyba używany). Podobno co ileś tyś km i tak trzeba wymienić ten filtr. Nie wiem czy to prawda I chyba te do 2005 roku z silnikiem cdti nie posiadały tego filtra. Aha dwumasę też wymieniał Ale to przypadłość tych nowych diesli.
Ale trzeba przyznać że auto bardzo duże i wygodne, z tyłu bardzo dużo miejsca dla pasażerów.
Anonymous - 26-10-2009, 14:32
Kleju napisał/a: | Kumpel miał też taką vectrę tylko z silnikiem 120 konnym i jasną skórą. Spisywała się nieźle do momentu gdy musiał wymienić filtr cząstek stałych. Nie chcę skłamać ale w serwisie mu powiedzieli chyba 8tyś zł... Kupił jakiś tańszy (chyba używany). Podobno co ileś tyś km i tak trzeba wymienić ten filtr. Nie wiem czy to prawda I chyba te do 2005 roku z silnikiem cdti nie posiadały tego filtra. Aha dwumasę też wymieniał Ale to przypadłość tych nowych diesli.
Ale trzeba przyznać że auto bardzo duże i wygodne, z tyłu bardzo dużo miejsca dla pasażerów. |
no filtr czastek stalych ma wiekszosc nowych diesli - nie tylko opla. Taki filtr sam sie oczyszcza co jakis czas w czasie jazdy. W koncu kiedys sie zapycha ale mozna go usunac zupelnie i wtedy o dziwo auto jezdzi lepiej tylko troche bardziej dymi - co tez mozna zniwelowac zmiana oprogramowania komputera. A auto wielkie i pakowne - swietny bagaznik - a na tym bardoz mi zalezalo...
pozdrawiam
Kleju - 26-10-2009, 14:36
A na pewno idzie oszukać komputer żeby auto bez tego filtra jeździło?, bo jemu komp wchodził w tryb awaryjny.
No kumpel miał już najechane około 170tys to już chyba się zapchał
Anonymous - 26-10-2009, 15:10
Kleju napisał/a: | A na pewno idzie oszukać komputer żeby auto bez tego filtra jeździło?, bo jemu komp wchodził w tryb awaryjny.
No kumpel miał już najechane około 170tys to już chyba się zapchał |
da sie - trzeba wylaczyc w kompie wszytsko co dotyczy filtra - jest o tym na forum vectry,
pozdro
Fragu - 26-10-2009, 17:09
deenbe napisał/a: | bart, w dieslu to sa subiektywne uczucia. Sam wiem po swoim aucie ze wgniata fajnie, a pozniej jak sie spojrzy na predkosc to zaskoczenie ze tak malo:) |
dokładnie tak jest, niby wciska jak diabli, ale jakoś szybkości nie nabiera:) Jak człowiek cały czas jeździ benzyniakiem i się przesiądzie na diesla - nawet słabszego to nie może uwierzyć jak to wciska w fotel...po jakimś czasie okazuje się, że to poprostu złudzenie dzięki nm
Anonymous - 26-10-2009, 17:32
Fragu napisał/a: |
dokładnie tak jest, niby wciska jak diabli, ale jakoś szybkości nie nabiera:) Jak człowiek cały czas jeździ benzyniakiem i się przesiądzie na diesla - nawet słabszego to nie może uwierzyć jak to wciska w fotel...po jakimś czasie okazuje się, że to poprostu złudzenie dzięki nm |
hmm dziwne, bo ten samochod nie prosi sie wogole jak rozpedzam go chociazby do 190 a w misku to trwalo dlugo, szczegolnie powyzej 160. czas do 100 ma o sekunde slabszy katalogowo ale mysle, ze 10-12 letni gal nie da rady. wiem, ze z dieslami jest inaczej bo sluzbowo mam 1,5 dci i tam tez w gniata w fotel a auto stoi ale tu naprawde predkosc sie zmienia ale i tak pewnie szybko sie przyzwyczaje i trafi do chipowania to jest w nim fajne , ze bez dlubania mozna zrobic nawet 185 kucy... gal wydawal mi sie zywszy na pierwszym biegu ale potem to juz przewaga diesla.
Anonymous - 26-10-2009, 18:10
bart, ale ten opelek ma tylko 9.8 do 100 wiec zadna rewelacja w porownaniu z tym jak wciska w fotel:)
|
|
|