Carisma - Techniczne - Sprawdzanie ilości płynu od wspomagania kierownicy
tiger1010 - 27-10-2009, 16:16 Temat postu: Sprawdzanie ilości płynu od wspomagania kierownicy Witam! Mam pytanie. Jak sprawdzić ilość płynu od wspomagania kierownicy w carismie DID? Zbiorniczek jest czarny a ja nie moge odkrecic nakretki. Na karku jest ON i OFF. Przy ON jest USE APPROVED. Jak daje w jedna albo druga strone to korek jakby sie odkrecal ale nie moge go zdjac calkowicie. Jak sobie z tym poradzic? Jak sprawdzic czy płynu jest wystarczajaca ilosc? Dzieki.
lukaszpl - 27-10-2009, 17:36
Korkiem trzeba trochę pokręcić żeby trafił na nacięcia w gwincie zbiorniczka wtedy zejdzie, a miarka jest pod korkiem czyli trzeba go wyjąć, przetrzeć i włożyć ponownie tak jak bagnet oleju. Odkręca się normalnie, przeciwnie do wskazówek zegara
tiger1010 - 27-10-2009, 19:27
Wiem, ze sie odkreca przeciwnie do wskazowek zegara bo to prawy gwint . Chodzilo mi wlasnie o to jak go zdjąć. Dzięki. Pozdro
Kris1980_147 - 27-10-2009, 21:42
Jak odkręcisz to pociągnij normalnie do góry.
A-cha poziom płynu sprawdzaj przy załączonym silniku.
rasiak1980 - 27-10-2009, 22:09
i nie nalewaj za dużo bo ci i tak nadmiar wypluje
robertdg - 28-10-2009, 16:05
Kris1980_147, kto Ci powiedzial ze poziom plynu wspomagania sprawdza sie na zalaczonym silniku? To jest roche bledne posuniecie gdyz plyn rozgrzewajac sie podnosi swoj stan, kola maja byc na prosto, samochod w spoczynku, a plynu ma byc nalane tyle aby nie przekroczyc poziomu MAX
lukaszpl - 28-10-2009, 20:31
robertdg napisał/a: | Kris1980_147, kto Ci powiedzial ze poziom plynu wspomagania sprawdza sie na zalaczonym silniku? To jest roche bledne posuniecie gdyz plyn rozgrzewajac sie podnosi swoj stan, kola maja byc na prosto, samochod w spoczynku, a plynu ma byc nalane tyle aby nie przekroczyc poziomu MAX |
Tak napisali w instrukcji, oszukują?
Trzeba też pamiętać, że różne ciecze mają różną rozszerzalność.
robertdg - 28-10-2009, 20:46
lukaszpl, dzieki za info, dlatego sie pytalem, po pierwszy raz sie z tym spotkalem, przewaznie jest tak jak opisalem wczesniej, ponadto nasze Miski tak jak wiekszosc aut, wylaczajac z tego grupe aut VAG, nowsze Ople i Hondy, jezdzi na ATF.
Przepraszam za swoj blad i niedouczenie.
|
|
|