To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Strajk!!Więcej Mocy dla TD!!

Anonymous - 02-09-2006, 14:04
Temat postu: Strajk!!Więcej Mocy dla TD!!
Chce znac odpowiedż czysto praktyczną bez owijania!!DLazego dajmy na to Disel 2.0 TD ma ok.90 Km a Benzyna 2.0 ma kucywó prawie 150//90 Km to mają silniki benzyna 1.6-1.8 !!Disle sa do bani :(ANi to szybkie ani przyspieszenie jak to jest ?? 8) :x
tomusn - 02-09-2006, 15:32

ale w 2.0 TD palą tyle co benzynie 1.3 :) i ropa tansza
Anonymous - 02-09-2006, 16:42

......tylko im wały pękają.......
Anonymous - 03-09-2006, 16:47

dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;))) wiec nie konie sie licza:>>> niedosc ze przyspieszenie lepsze to jeszcze jakie piekne spalanie:))
Anonymous - 03-09-2006, 17:46

:shock: A to nie wiedziałem//Hmmm to nie tak źle z tymi dislami :) :)
Krzyzak - 03-09-2006, 18:52

maniakowy napisał/a:
dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;)))

tak - chyba po zrzuceniu obu do Grand Canionu...

Anonymous - 03-09-2006, 20:59

przynajmniej tak mi sie wydaje.. sasiad ma 105KM disla sprawdzonego na hamowni.. i np. stajac przy nim na kresce i przyspieszajac do 100km/h moim galantem 136KM ida rowno..
on ma oktavie to mysle ze jest lzejsza.. lecz mu przy maksymalnym przyspieszeniu pokazuje srednie zurzycie 5,6l ropy;)

Anonymous - 03-09-2006, 21:24

maniakowy napisał/a:
maksymalnym przyspieszeniu pokazuje srednie zurzycie 5,6l ropy;)


hmm, wiesz ja tez czasami przyspieszam a srednie mi sie nie zmienia. chodzi tu bardziej o wskaznik chwilowego spalania ktory napewno przy ostrym ruszaniu buja sie ok 20l/100 jak nie wyzej. wiem bo jezdzilem. :)
to ze srednie ma 5,6 to znaczy ze ostatnio auta nie oszczedzal :mrgreen:

TommiCrazy - 03-09-2006, 21:44

beezeduryyyyyy

diesle smigają na momencie obrotowym a benzynowce wykorzystują moc maxymalną
kazde mają swoje dobre i złe strony

Diesle obecnie należa do najmodniejszych jednostek do tuningu, podatne na czipping :D

w Uk widziałem oferte firmy dla np carismy space stara DiD... przyrost mocy o okolo 25 koni po zmianie mapy paliwowej i chyba o 80 NM

do rekordzistów czip tuningu nalezą silniki niemieckie VW ktore osiagają nawet moc 230-240 koni mechanicznych i z tymi parametrami pokonują dzieki kosmicznemu momentowi takie auta jak fabryczne subaru czy lancer, oczywiscie zeby w golfie osiąnac taką moc niewystarczy sama zmiana programu , to juz szeroko posunięte mody silnika wchodzą w gre.

za podobne pieniądze jakim jest firmowy profesjonalny czip tuning diesla ( srednio 25-35 koni) kolega do nissana 200sx turbo dodał prawie sto koni.

roznica tylko taka ze te benzynowce częsciej będą i tak wjerzdzac na stacje benzynową.


a tak wogole ostatni 24 godzinny wyscig LeMans padło łupem Audi Diesla i to podwujnym podium....... zabijając drastycznie wszystkie inne V10 i V12 benzynowe.
WIĘC potencjał JEST

Anonymous - 03-09-2006, 21:50

no jak sie ma benzyniaka z turbina to co innego:)) gorzej jak sie nie ma.. wtedy smutek ogarnia czlowieka jak patrzy na diesla:PP
Anonymous - 03-09-2006, 23:13

uwaga, na tym forum nie jest w dobrym tonie w ten sposob wypowiadac sie o silnikach benzynowych porownujac go z dieslem - bron boze grupy vag :D :D :D (byc moze dlatego ze mitsu nie ma porzadnego diesla oprocz francuskiej technologii)
wystarczy zajrzec do tego tematu http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1133 i tam najlepiej kontynuowac dyskusje co lepsze.




i tak diesel lepszy :lol: :lol: :lol:

Hubeeert - 04-09-2006, 08:09

arturro, mitsu ma już porządnego diesla. 2,0 DID=TDI :lol:
Anonymous - 04-09-2006, 08:12

fakt!, bardzo przepraszam otoz zapomnialem ze faktycznie mitsu poszlo po rozum do glowy w przypadku grandisa :D
Anonymous - 06-09-2006, 08:38

TommiCrazy ma racje przyspiesza sie w zasadzie momentem obrotowym, moc potrzebna jest do predkosci max bardziej, stad w tej drugiej z reguly lepiej wypadaja benzyniaki. Faktem jest, ze wielkim atutem jest spalanie diesli, ale znajomy twierdzi znow, ze wiecej nie kupi diesla (golf IV 1.6TDi), bo suma sumarum jak policzy koszty tych filtrow itp. ktore dochodza w ropniakach to wychodzi prawie na to samo co dac wiecej za benzyne i miec swiety spokoj. Poza tym jest jeszcze cos, zawsze rozpoznam na sluch czy sasiad odpalil benzyniaka czy ropniaka i nie mowcie, ze tych nowoczesnych nie slychac, owszem moze nie sa tak glosne jak kiedys, ale to wciaz ten sam traktorowaty terkot... bleeeee :P
Bartek - 06-09-2006, 08:49

maniakowy napisał/a:
dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;))) wiec nie konie sie licza:>>> niedosc ze przyspieszenie lepsze to jeszcze jakie piekne spalanie:))


G.... prawda. 130 konie TDi nie dają rady moim zagazowanym 150 koniom w benzynie przy podobnej masie i ustawianych wyścigach, żeby wyeliminować czynnik ludzki (była zamiana kierowników)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group