Chcę Kupić Pajero - pajero sport czy 3.2 DID
sadox - 03-11-2009, 11:17 Temat postu: pajero sport czy 3.2 DID Witam,
Jestem nowym na tym forum no i jak kazdy nowy ma pytanie o pomoc przy wyborze miska. Przeczytalem na forum kilka postow na temat miskow ale wczoraj w magazynie 4x4 przeczytalem ze w Pajero 2000-2002 jest problem z pompa wtrysku i z kilkoma innymi rzeczami. Perzymierzam sie do kupna miska ze wzgledu ze zawsze chcialem miec auto terenowe i zjezdzac nim w teren. Samochod oczywiscie bedzie mi tez sluzy do jazdy do pracy. Oczywiscie bede chcial rozbudowac auto i przygotowac go na bardziej terenowe. Moj wybor padl na pajero sport 2.5 lub pajero 3.2 DID. Ktore auto jest mniej awaryjne i ktore lepsze bedzie aby go rozbudowac bardziej terenowo
Moze ktos ogladal ponizsze auta
1
http://otomoto.pl/mitsubi...n-C9344709.html
2
http://otomoto.pl/mitsubi...a-C9314371.html
3
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C4157394.html
4
http://otomoto.pl/mitsubi...y-C9176490.html
5
http://otomoto.pl/mitsubi...-C10308208.html
xjacobs - 16-11-2009, 13:25
Przecież 1 i 2 to dokładnie ten sam samochód
2 linki nie działają
Szyszkowa - 17-11-2009, 07:59
xjacobs napisał/a: | Przecież 1 i 2 to dokładnie ten sam samochód
(...) |
Co masz na myśli ? Sport to nie to samo co Pajero, pomimo częściowo wspólnej nazwy.
watcher79 - 17-11-2009, 13:25
xjacobs chodziło o linki do aukcji podane przez sadoxa
Faktycznie wygląda to na to samo auto wystawione 2 razy
milley - 06-12-2009, 22:42
Taaa ja też mam wrażenie, że to to samo autko...
Gene - 09-12-2009, 08:23
sadox napisał/a: | Moj wybor padl na pajero sport 2.5 lub pajero 3.2 DID. Ktore auto jest mniej awaryjne i ktore lepsze bedzie aby go rozbudowac bardziej terenowo? |
Oba modele Pajero daja sie modyfikowac. Stawianie ich w jednym rzedzie jest jednak troche dziwne.
Kazde z tych aut ma swoje wady i zalety ale roznice w budowie obu powoduja, ze zasadniczo to techniczne dwa rozne samochody. Bylo o tym na forum juz nie raz. Sport to polaczenie pick-up'a L200 z Pajero II. Wiele elementow i podzespolow jest identycznych.
Pajero III to juz nowoczesniejszy samochod oparty o elektronike, osadzony na konstrukcji samonosnej z niezaleznym zawieszeniem. Bardzo komfortowy i dostojny. Znam kolegow, ktorzy instalowali dodatkowe wyposazenie do V60/V70 i z powodzeniem jezdza po bezdrozach. Daleko szukac nie trzeba, Szyszkowa wciaz usprawnia swoja czarna bestie. PIII to tez bardzo popularna baza do budowy auta rajdowego. Sukcesy fabrycznych wozow nie sa tu bez znaczenia ale "dakarowe evo" ma takze nie wiele wspolnego z cywilnymi autami rekreacyjnymi.
Co lepsze w teren nie mi decydowac. Glosy beda podzielone a ja nie jestem wyrocznia. Wydawac by sie moglo, ze klasyczne Pajero Sport ze rama i sztywnym mostem tradycyjnie lepiej poddaje sie modyfikacjom a w terenie okaze sie dzielniejsze ale zycie potrafi zweryfikowac ten poglad. Nie raz sie przekonalem co PIII potrafi. Widok mini kolegow z wyszpejonych terenowek... bezcenne.
to probka tego co Sport potrafi w wykonaniu kolegow ze wschodu
http://www.youtube.com/wa...feature=related
|
|
|