To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [4G63] zgasilem i juz nie zapalil

mikus - 05-11-2009, 21:48
Temat postu: [4G63] zgasilem i juz nie zapalil
Witam dzis zgasilem mojego eclipsa 2.o 4g63 96r i juz go nie odpalile kreci silnikiem ale tak jak by nie mial kompresi kreci bez oporu sprawdzalem pasek rozrzadzu jest ok krecilem kolem pasowym to jest kompresja a na pycha tez nie pali ale jak go pchalem to slyszalem jakies stuki prosze o pomoc co to moze byc.pozdrawiam
HouseM - 05-11-2009, 22:44

mikus napisał/a:
krecilem kolem pasowym to jest kompresja

na oko czy sprawdzałeś przyrządem ? Pytam bo jeśli to nie pasek to urwałeś korbę najprawdopodobniej.

mikus - 06-11-2009, 07:34

na oko
Nikoś - 06-11-2009, 08:01

Sprawdz przyżądem kompresje na wszystkich tłokach bo może być tak jak napisał HouseM.
mikus - 07-11-2009, 10:41

ok sprawdze tylko musze go zwiesc do polski bo nawalil mi w niemczech a 5 tys temu byl robiony caly remont silnika nowe pirscienie uszczelniacze zawory prowadnice i rozrzed a jes mozliwosc ze przestawil sie rozrzad albo zerwal sie klin na wale bo on tak kreci jak mlynek do kawy tak jak ty wogole nie bylo kompresi
Adaho_krak - 07-11-2009, 11:41

mikus, a jak wrzucisz bieg i próbujesz "na pych" zapalić to jest opór czy tak jak na luzie ??
Nikoś - 07-11-2009, 16:10

Hmm myślisz Adaho że rozrusznik nie zazębia?
Adaho_krak - 07-11-2009, 17:25

Nikoś napisał/a:
Hmm myślisz Adaho że rozrusznik nie zazębia?


Tak myśle, klin na wale wydaje mi się mało prawdopodobny, jeśli korba się urwała to i tak opór powinien być, jeśli rozrząd strzelił to też kompresja powinna być i opór, jeśli rozrząd to opór lub całkowite unieruchomienie. Kręcenie jak w młynku wskazuje albo na rozrusznik, albo uszczelka pod głowicą. Tyle co na chwilę obecną i posiadane wadomości przychodzi mi do głowy.

Nikoś - 07-11-2009, 17:38

Hmm Adaho mimo wywalonej uszczelki rozrusznik nie zasówałby jak młynek. Ja stawiam na rozrusznik :thumbleft:
Adaho_krak - 07-11-2009, 17:42

Nikoś napisał/a:
Hmm Adaho mimowywalonej uszczelki rozrusznik nie zasówałby jak młynek.


No może nie jak młynek ale o wiele szybciej niż normalnie :)
Jeszze jeden test można zrobić, zakręcić rozrusznikiem bez sprzęgła na biegu-to też wiele wyjaśni.

Nikoś - 07-11-2009, 19:04

No dokładnie jeśli samochód nie ruszy to nie zazębia i winowajca na wieszchu :)
mikus - 08-11-2009, 20:46

rozrusznik to nie jest napewno bo kreci silnikiem sciagalem obudowe od rozrzadu i kreca sie walki bo myslalem ze szczelil mi znowu pasek ale jest caly krecilem kolem zamachowym to stawi opor czyli ma kompresje jak dam bieg i krece to jedzie do przodu na pych nie pali ani normalnie wykrecilem swiece to tloki pracuja chodza gor dol
Adaho_krak - 08-11-2009, 23:27

mikus napisał/a:
czyli ma kompresje


Trzeba by kompresje zmierzyć przyrządem, to ze stawia opór nie do końca nam mówi że jest OK. Możliwe że zbyt mała i uszczelka lub pierścienie padlina.

Angel - 08-11-2009, 23:38

w tym wypadku to bedzie raczej uszczelka skoro jest po remoncie
Adaho_krak - 09-11-2009, 11:48

Angel napisał/a:
w tym wypadku to bedzie raczej uszczelka skoro jest po remoncie

Niekoniecznie, ja w swoim Ecli założyłem pierścienie CTI podczas remontu i okazało się że były gorsze od starych, dopiero zmiana na ori dała oczekiwany efekt :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group