To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Dziwne objawy!!!

zbyszekm2 - 05-11-2009, 23:52
Temat postu: Dziwne objawy!!!
Hm, trafiło do mnie kolegi pajero III z silnikiem 3,2 DID . Wymieniał głowice w w serwisie. Serwis założył druga i co się okazuje? Silnik zapala normalnie jak jest zimny Po rozgrzaniu silnika nagle pracować zaczyna nie równo, a z rury wylatują ciemne spaliny, ni to czarne ni to białe. Jak zdejmę korek z chłodnicy to nic nie bombluje. no I wody raczej nie ubywa. Przed założeniem głowicy sprawdzili ją na szczelność i była szczelna. Na razie nie oglądałem dokładnie ale wydaje mi się ze wisko się nie spina. Może być tak, ze założyli drugą głowicę a nie usunęli przyczyny? I kiedy nagrzało się silnik to pękła druga? Czy to raczej inna przyczyna usterki. Może zawieszający się wtrysk? Pytam bo do tej pory takiego przypadku nie spotkałem.
1405 - 06-11-2009, 21:43
Temat postu: Re: Dziwne objawy!!!
zbyszekm2 napisał/a:
Hm, trafiło do mnie kolegi pajero III z silnikiem 3,2 DID . Wymieniał głowice w w serwisie. Serwis założył druga i co się okazuje? Silnik zapala normalnie jak jest zimny Po rozgrzaniu silnika nagle pracować zaczyna nie równo, a z rury wylatują ciemne spaliny, ni to czarne ni to białe. Jak zdejmę korek z chłodnicy to nic nie bombluje. no I wody raczej nie ubywa. Przed założeniem głowicy sprawdzili ją na szczelność i była szczelna. Na razie nie oglądałem dokładnie ale wydaje mi się ze wisko się nie spina. Może być tak, ze założyli drugą głowicę a nie usunęli przyczyny? I kiedy nagrzało się silnik to pękła druga? Czy to raczej inna przyczyna usterki. Może zawieszający się wtrysk? Pytam bo do tej pory takiego przypadku nie spotkałem.

Piszesz że zimny pracuje normalnie...Nie jestem znawcą w tego typu silnikach ale szukałbym czegoś po stronie"ssania". Objawy wyglądają tak ze na zimnym gdy zwiększona jest dawka paliwa silnik pracuje prawidłowo, ale jak się rozgrzeje to dawka nie jest dopasowana do temperatury silnika i zaczyna kopcić(zalewać). Jak jest taki układ w silniku to mogło to być właśnie ssanie.

zbyszekm2 - 06-11-2009, 23:28

DiD nie ma ssania, Ale problem rozwiązany, okazało się, że w serwisie pomylili kilka przewodów elektrycznych. Szkoda, że klient musiał 350 km zrobić do nas aby to naprawić, Zły był bardzo bo zajęło nam to 20 min. A przywiózł pajero na lawecie późnym wieczorem, więc do rana miałem o czym myśleć, bo nie przypuszczałem, że można tak wypuścić klienta z serwisu gdzie go naprawiał. Cały czas nie pasowało mi to do pękniętej głowicy.
PiotrC - 08-11-2009, 13:16

To straszne, że mamy takie wspaniałe serwisy. Strach się bać :mrgreen: Szkoda Zbyszku, że jesteś tak daleko od Śląska. Choć nie jest to droga, w razie pilnej potrzeby nie do pokonania :lol:
Pozdrawiam Piotr
/ Tym bardziej, że mam w Niedalinie miłą Koleżankę :wink: /



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group