To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] problemy z zapłonem i pracą silnika

szubab - 08-11-2009, 15:26
Temat postu: [E32A 1.8] problemy z zapłonem i pracą silnika
Witam. Mam kolejny problem ze swoim galem.
Dwa dni temu wracałem z pracy i nagle zauważyłem, że obroty silnika po ściągnięciu nogi z gazu spadły do 400. Samochód zaczął gasnąć na skrzyżowaniach. Do domu dojechałem uprawiając niełatwą sztukę jazdy po mieście hamując i jednocześnie utrzymując obroty silnika, przygazowując bez przerwy.
Pod domem udało mi się go raz zapalić, tylko raz.
Proszę o pomoc.

Maretzky85 - 08-11-2009, 16:36

Masz gaz ?
szubab - 08-11-2009, 17:18

Tak, od ponad roku jeżdżę tylko na gazie, na benzynie już nie pali.

[ Dodano: 08-11-2009, 17:33 ]
Przed godziną odpalił (ledwo ledwo) i chodził dobrze. Utrzymywał obroty na odpowiednim poziomie i przejechałem nim z 20km. Nic już nie wiem, skąd ten nagły spadek obrotów jednodniowy. Elektrycy obeszli mi miesiąc temu pompę paliwa (z kawałkiem wiązki do niej) bo miałem gdzieś tam spięcie i mi paliło bezpiecznik. Pali mi się ciągle teraz check engine przez to, może ten błąd powoduje zakłócenia w pracy silnika i odpalaniu porannym?

Maretzky85 - 08-11-2009, 17:38

Ja bym raczej kierował się w stronę parownika i jego rychłej wymiany :)
Crosby - 20-12-2009, 14:56
Temat postu: Re: problemy z zapłonem i pracą silnika
Miałem to samo przed tygodniem padł euc lepiej sie zgłos do jakiegos magika od komputerow niech wymieni ci kondensatory ja nie zdążyłem zalało mi procesor i wypaliło cała płyte pierwsze objawy w moim galu to włąsnie spadek obrotów ktore sie utrzymywały w granicach 600 zamiast 1000. Dzis jestem w kropce poszukuje kompa do mojego galu podaje nr jakby kots wiedział cos na ten temat prosze o kontakt nr kompa MD173635 E2T36279
waldi-1 - 20-12-2009, 17:12

Ja proponuje sprawdzenie ilości płynu chłodzącego, jeśli jest go zbyt mało to właśnie takie są objawy.
Anonymous - 22-12-2009, 18:30

Podobne objawy może dawać lewe powietrze. Mieszanka się zubaża i silnik na wolnych obrotach chce zgasnąć. Jeśli lewizna jest mała to podczas jazdy z mocniej wciśniętym gazem mało ją czuć lub wcale.
siudii - 22-12-2009, 19:39

Przerabiałem temat lewego powietrza i silnik głupiał tylko na benzynie, odpalał dobrze, na jałowym biegu też OK, a po wrzuceniu biegu przygasał i strasznie szarpał tak, że nie dało się tym jechać. Za to na gazie pracował jakby się nic nie stało.
Ale warto to sprawdzić bo gazownicy nie mają zwyczaju zadbać o szczelność wokół miksera gazowego i często tam łapie powietrze.

dave89 - 23-12-2009, 09:49

Jeśli chodzi o lewe powietrze to też to przerabiałem zazwyczaj tworzy się dziura na rurze prowadzącej od filtra powietrza do przepustnicy w miejscu gdzie jest podłączony wąż z parownika. Miałem też pęknięcia i otwory na najsilniejszych zagięciach. Ten problem z ECU który opisał Cashpir też wziął bym pod uwagę. A w ogóle w historii auta wymieniał ktoś już kondensatory?? Bo miałbyś na prawdę szczęście jeśli nie.:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group