Pajero II - [2.8 TD] rano biała chmura dymu
tunio - 09-11-2009, 18:49 Temat postu: [2.8 TD] rano biała chmura dymu Rano gdy jest zimny po odpaleniu "rzuca" nim troche i z wydechu wydziela się ogromna chmura białego dymu, po 3-4 minutach wszystko jest juz ok. co to moze byc? Cisnienie na cylindrach ok, wtryski tez ok. Co to może być? Proszę o pomoc \. Tunio
stegano - 09-11-2009, 19:20
Sprawdź przede wszystkim świece, bo objaw rzucania może być spowodowany przepaleniem jednej ze świec.
Druga sprawa to wtryskiwacze, skąd wiesz że są w 100% sprawne?
tunio - 09-11-2009, 20:05
bo mam wykrecone wtryski i dzisiaj u mechanika bylem, ktory sie tym zajmuje i powiedzial, ze byly troche zapchane, ale ze nie powinien od tego kopcic
jawaldek - 09-11-2009, 20:18
Biały dym=>>> zapowietrzony układ paliwowy i tym tropem radzę podążać=>> przerabiałem ten temat
stegano - 09-11-2009, 21:27
To niezły mechanik wtryski były troche zapchane...
tunio - 09-11-2009, 22:28
niby przeczyscil i ustawil zalozymy i zobaczymy;p jeszcze dla swietego spokoju swiece wymienie:)
Faraonix - 09-11-2009, 22:45
najpierw sprawdz czy sa dobre te swiece, po co wymieniac jak sa ok
diWhizZ - 11-11-2009, 11:31 Temat postu: Re: rano biała chmura dymu
tunio napisał/a: | Rano gdy jest zimny po odpaleniu "rzuca" nim troche i z wydechu wydziela się ogromna chmura białego dymu, po 3-4 minutach wszystko jest juz ok. co to moze byc? Cisnienie na cylindrach ok, wtryski tez ok. Co to może być? Proszę o pomoc \. Tunio |
Może dostaje gdzieś lewego powietrza, miałem to samo, kilka dni temu założyłem kulkowy zaworek powrotny (20PLN) na zasilaniu paliwa pomiędzy filtrem a pompą i jak na razie jest OK.
jawaldek - 11-11-2009, 16:03
diWhizZ napisał/a: | Może dostaje gdzieś lewego powietrza |
Niemalże na 100% zapowietrza się układ.Walczyłem z tym tematem w zeszłym roku->udało się.Po konserwacji podwozia którego dokonałem miesiąc temu temat białego dymu z rury powrócił czyli zabezpieczając i konserwując podwozie gdzieś rozszczelnili układ.Na forum był opisany taki przypadek tylko że z simmeringiem więc w piątek jadę do warsztatu aby sprawdzili ciśnieniowo dolotowy układ paliwowy oraz zmienili simmering.Po wizycie opowiem co i jak.
gołąb - 11-11-2009, 21:09
powiem wam,że podczas walki z zapowietrzonym układem(w efekcie końcowym u mnie był simmering)-nie było efektów białego dymu
Anonymous - 11-11-2009, 22:44
gołąb napisał/a: | powiem wam,że podczas walki z zapowietrzonym układem(w efekcie końcowym u mnie był simmering)-nie było efektów białego dymu |
Bo jeszcze nie był tak zmęczony jak np. mój
gołąb - 13-11-2009, 19:31
Chodzi Ci Bartku o zmęczenie simmeringu czy silnika
Anonymous - 13-11-2009, 19:59
gołąb napisał/a: | Chodzi Ci Bartku o zmęczenie simmeringu czy silnika |
chodziło mi o simmering
gołąb - 13-11-2009, 23:33
Raczej był zmęczony...,bo na koniec było już tak,że po godzinnym postoju były już spore problemy z odpaleniem.Po wyjęciu okazało się,że oprócz tego że był bardzo twardy,to jeszcze miał takie mikroskopijne pęknięcie...A białego dymu nie było.
|
|
|