To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] rano biała chmura dymu

tunio - 09-11-2009, 18:49
Temat postu: [2.8 TD] rano biała chmura dymu
Rano gdy jest zimny po odpaleniu "rzuca" nim troche i z wydechu wydziela się ogromna chmura białego dymu, po 3-4 minutach wszystko jest juz ok. co to moze byc? Cisnienie na cylindrach ok, wtryski tez ok. Co to może być? Proszę o pomoc \. Tunio
stegano - 09-11-2009, 19:20

Sprawdź przede wszystkim świece, bo objaw rzucania może być spowodowany przepaleniem jednej ze świec.
Druga sprawa to wtryskiwacze, skąd wiesz że są w 100% sprawne?

tunio - 09-11-2009, 20:05

bo mam wykrecone wtryski i dzisiaj u mechanika bylem, ktory sie tym zajmuje i powiedzial, ze byly troche zapchane, ale ze nie powinien od tego kopcic :)
jawaldek - 09-11-2009, 20:18

Biały dym=>>> zapowietrzony układ paliwowy i tym tropem radzę podążać=>> przerabiałem ten temat :mrgreen:
stegano - 09-11-2009, 21:27

To niezły mechanik :mrgreen: wtryski były troche zapchane...
tunio - 09-11-2009, 22:28

niby przeczyscil i ustawil zalozymy i zobaczymy;p jeszcze dla swietego spokoju swiece wymienie:)
Faraonix - 09-11-2009, 22:45

najpierw sprawdz czy sa dobre te swiece, po co wymieniac jak sa ok
diWhizZ - 11-11-2009, 11:31
Temat postu: Re: rano biała chmura dymu
tunio napisał/a:
Rano gdy jest zimny po odpaleniu "rzuca" nim troche i z wydechu wydziela się ogromna chmura białego dymu, po 3-4 minutach wszystko jest juz ok. co to moze byc? Cisnienie na cylindrach ok, wtryski tez ok. Co to może być? Proszę o pomoc \. Tunio


Może dostaje gdzieś lewego powietrza, miałem to samo, kilka dni temu założyłem kulkowy zaworek powrotny (20PLN) na zasilaniu paliwa pomiędzy filtrem a pompą i jak na razie jest OK.

jawaldek - 11-11-2009, 16:03

diWhizZ napisał/a:
Może dostaje gdzieś lewego powietrza

Niemalże na 100% zapowietrza się układ.Walczyłem z tym tematem w zeszłym roku->udało się.Po konserwacji podwozia którego dokonałem miesiąc temu temat białego dymu z rury powrócił czyli zabezpieczając i konserwując podwozie gdzieś rozszczelnili układ.Na forum był opisany taki przypadek tylko że z simmeringiem więc w piątek jadę do warsztatu aby sprawdzili ciśnieniowo dolotowy układ paliwowy oraz zmienili simmering.Po wizycie opowiem co i jak.

gołąb - 11-11-2009, 21:09

powiem wam,że podczas walki z zapowietrzonym układem(w efekcie końcowym u mnie był simmering)-nie było efektów białego dymu :?
Anonymous - 11-11-2009, 22:44

gołąb napisał/a:
powiem wam,że podczas walki z zapowietrzonym układem(w efekcie końcowym u mnie był simmering)-nie było efektów białego dymu :?


Bo jeszcze nie był tak zmęczony jak np. mój :wink:

gołąb - 13-11-2009, 19:31

Chodzi Ci Bartku o zmęczenie simmeringu czy silnika :?: :roll:
Anonymous - 13-11-2009, 19:59

gołąb napisał/a:
Chodzi Ci Bartku o zmęczenie simmeringu czy silnika :?: :roll:


chodziło mi o simmering 8)

gołąb - 13-11-2009, 23:33

Raczej był zmęczony...,bo na koniec było już tak,że po godzinnym postoju były już spore problemy z odpaleniem.Po wyjęciu okazało się,że oprócz tego że był bardzo twardy,to jeszcze miał takie mikroskopijne pęknięcie...A białego dymu nie było. :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group