To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - 4X4 w sedanie i swap na 4g63????

damsand - 12-11-2009, 12:42
Temat postu: 4X4 w sedanie i swap na 4g63????
Próbowal ktos sprawdzic czy da sie (teoretycznie wszystko sie da) wcisnac z kombi 4x4 skrzynie i tylny most do sedana i co by trzebabylo zmienic no i swapa na 4g63 co kupic zeby to wszystko pieknie gralo??????? Bo bardzo powaznie nad tym mysle!!! A mam zamiar to wykonac w zaciszu przy domowym:D
skuti_rs - 09-12-2009, 17:05

Mój kolega robił swapa właśnie na 4G63, musiał przerobic jedną łape od strony rozrządu i coś z elektryką pozmieniać komp silnika i wiązke itd. W połączeniu z oryginalną skrzynią od 1,6 naprawde robi wrażenie 8) Jedyny problem z którym jak narazie jeszcze nie dał rady to podłączenie obrotomierza pod oryginalny licznik od lancera ( jakby ktoś wiedział coś na ten temat proszę o info )
Misiek :) - 09-12-2009, 20:09

damsand, widze z profilu, że masz lancelota CB4W, więc to większy bliźniak (mechanicznie) colta CA0
kolega 4g63colt wsadził co colta silnik 4g63
z tego co słyszałem pasuje z evo 1 2 i 3
oprócz tego eclipse 1g
temat o tym colcie jest tu:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
12 stron lektóry, nie patrz na posty negujące... wiele osób niewiadomo czemu pisze że się nie da i że trudno...
mój kolega też z forum równierz zaczął taki projekt, ale pokaże jak będzie ukończony.
Wymaga troszke pracy, troszke $$ ale podobno się opłaca

Anonymous - 09-12-2009, 20:42

Części potrzebne:przednie sanki od 4x4,belka podpierająca skrzynię biegów(ta która idzie od pasa przedniego do sanek) skrzynia 4x4 od mitsu,bak paliwa,poduszka silnika od evoI II III,lancer 4x4 ma z tyłu most tak że Ci dokładnie wszystkiego nie wytłumaczę ale pisz posty a ja będę odpowiadał jeśli w ogóle będziesz miał pytania.
damsand - 10-12-2009, 17:07

Witam !! Ciesze sie ze ktos w koncu mi odpisal. Wydaje mi sie ze najprosciej bedzie zakupienie kombika i przelozenie skrzyni z cala reszta gdy sie z tym uporam to zamontuje silnik !
Chcialem sie jeszcze dowiedziec czy wszystkie wtyczki sa znormalizowane i czy skrzynia z 4x4 fajnie chodzi przy ostrej jezdzie.
A czy w tym kolcie na tylnich kolach tez masz tarcze?
Jeszcze jedno czy jestes z daleka i jezdzisz na zloty mitsumaniakow bo milo bylo by spodkac sie gdy juz zrobie i wymienic uwagi. Jak bys mogl przeslac mi wieksze foty tego Colta bo na forum nie sa za duze .

[ Dodano: 10-12-2009, 17:27 ]
4g63colt napisał/a:
Części potrzebne:przednie sanki od 4x4,belka podpierająca skrzynię biegów(ta która idzie od pasa przedniego do sanek) skrzynia 4x4 od mitsu,bak paliwa,poduszka silnika od evoI II III,lancer 4x4 ma z tyłu most tak że Ci dokładnie wszystkiego nie wytłumaczę ale pisz posty a ja będę odpowiadał jeśli w ogóle będziesz miał pytania.




powiedz mi skad bierzesz czesci?

[ Dodano: 10-12-2009, 17:43 ]
a i co ze sprzeglem

Anonymous - 10-12-2009, 21:56

witam
mam kombi 4x4, nie wiem co masz na mysli pytajac czy skrzynia fajnie chodzi przy ostrej jezdzie. To przeciez cywilny samochod a nie evo :wink: Wole nie szalec 17 letnim autem, ciesze ze sluzy mi bezawaryjnie na codzien.
Moj lancer jest nieco wyzej zawieszony niz w wersji z napedem na przod, wiec i w zakretach sie az tak dobrze nie trzyma. Przelozenia skrzyni sa chyba takie same jak w wersji z napedem na przod
Jesli chodzi o sprzeglo, to jest problem z dostepem ze wzgledu na budowe skrzyni biegow.

PS. jak jestes zainteresowany, to na PW wysle Ci nr telefonu do goscia z Wroclawia, ktory chyba ma rozbitka kombi 4x4

banzajek - 10-12-2009, 22:11

skuti_rs napisał/a:
Jedyny problem z którym jak narazie jeszcze nie dał rady to podłączenie obrotomierza pod oryginalny licznik od lancera ( jakby ktoś wiedział coś na ten temat proszę o info )
pw
Anonymous - 10-12-2009, 22:27

Części biorę częściowo z U.K,i część załatwiłem w PL,skrzynia 4x4 jest krótka a jutro dam Ci odpowiedz co do sprzęgła ,ja użyłem skrzyni od eclipse GSX razem ze sprzęgłem.

[ Dodano: 11-12-2009, 19:14 ]
Jeśli będziesz używał 4g63 to sprzęgło zgra się ze skrzynią.

damsand - 12-12-2009, 20:05

pytanko apropo hamulcow bo mam 2 pary alufelg na 4 srubki a widze ze ty zamontowales piasty na 5 s zeby zaciski i tarcze od eclipsa weszly

ja bym raczej piast nie zmienial tylko bym zmienil tarcze i zaciski znasz jakies pasujace bo orginaly to raczej przy 200hp maga byc troche za slabe

a i czy abs masz?

Anonymous - 12-12-2009, 22:09

ABS-u nie mam,piasty i hamulce już miałem tak że to była kwestia przełożenia,u Ciebie jest trochę inaczej,rozstaw w evo jest 4x114.3 Ty masz 4x100 zaciski od evo podejdą ale będzie problem z tarczami,można zawsze nawiercić nowe dziury w tarczach.
damsand - 12-12-2009, 22:33

rozstaw mam 4x113 bo niedawno kupilem felgi z nowymi oponami dlatego szkoda by mi ich bylo

[ Dodano: 12-12-2009, 22:39 ]
tarcze tez sa jeszcze nowki no i klocuszki tez

wpadlem na genialny plan zeby kupic eclipse pierwszej generacji z silnikiem 4g63t moze byc w oplakanym stanie wizualnym byle by serduszko bylo zdrowe buda i reszte poroskrecac i sprzedac na czesci a rame na zlom albo tez sprzedac potrzebne czesci po przekladac

fotele kierowcy pasazera hamulce
silnik wydech
moze i skrzynie gdyby sie udalo znales awd taka eclipse

a most tylni z lancera kombi bo z eclipsy byl by problem chyba !?

rosomak1983 - 12-12-2009, 23:03

damsand napisał/a:
rozstaw mam 4x113

w czym, w CB4A ??? :wink: Fabryka to 4x100

Anonymous - 12-12-2009, 23:35

Siema rosomak1983, :biggrin: damsand, co do tylnego dyfra nie możesz użyć tego od klipera do skrzyni od lancerka,inne przełożenia,hamulec od pierwszej generacji powinien podejść.
damsand - 17-04-2010, 18:38

a co z okablowaniem silnika tez trzebab by przelozyc i jaki koszt tej lapy od evo 1 2 3
jean_1 - 30-06-2014, 17:16
Temat postu: 4X4 w sedanie i swap na 4g63????
Temat widzę że umarł dawno temu ...
Więc jak to z tym swapem jest ???
Udało się komuś wpakować napędy od kombi 4x4 do sedana ???
Jestem na etapie przemyśleń. Mam kombi 4x4 z 4G63 SOHC na pokładzie , śmiga to bardzo
fajnie, tylko że niestety to jest kombi ...

Jakiś czas temu po drugim już zarżnięciu silnika 1.6 4G92 , wpakowałem mu 4G63 SOHC od galanta ... auto zrobiło się znacznie bardziej zadziorne :-) ....
fajnie, tylko że niestety to jest nadal kombi ...

Wczoraj ... ni z gruszki ni z pietruszki wpadł mi w moje łapki sedanik :-)


Kombi mimo iż technicznie stan jest ok, to jednak upier....dzieliłem sobie że
chce serducho wraz z skrzynią, napędami 4x4 zaznaczam wpakować w budę sedana ...
Różnice w podłodze obu aut widać od razu ... jednak ... czy to się da ???
przód jasna sprawa ... najlepiej całość z saniami przekręcić i pewnie wszystko spasuje.
tylko co z tyłem ?? wydaje mi się że tunel środkowy w sedanie jest płytszy ... i jak wiele
trzeba pracy aby tył z kombi ochrzcić z tyłem w sedanie ...

Kto takiego moda poczynił ??? rady ??? porady ??? krytyka mile widziana :-)

A może ktoś mnie po prostu wyleczy i przygarnie ??? http://omega-rally.ddns.net/omega/wp/?p=2013

Aktualnie 4G63 przechodzi malutki remoncik - wymiana uszczelki pod głowicą .... uszczelniaczy zaworów i takie tam prace z tym związane ... jutro głowica wędruje
do sprawdzenia i szlifowania , czy aby z nią wszystko ok.

[ Dodano: 02-07-2014, 17:00 ]
Czyż by panowała w tym temacie jakaś zmowa milczenia ???? nikt nic nie zrobił takiego ??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group