Problemy techniczne - 4G15 vs 4G92 - różnice i podobieństwa
bastek69 - 12-11-2009, 15:27 Temat postu: 4G15 vs 4G92 - różnice i podobieństwa witam,
ponieważ nie mam takiego doświadczenia w mechanice Colta jak co poniektórzy tu na forum więc z tąd moje pytanie:
Jakie są różnice lub podobieństwa w silnikach 4G15 i 4G92 w kwestii mocowania oraz osprzętu? Czy przy ewentualnej przekładce trzeba zmieniać łapy silnika i skrzyni?
bo ECU napewno musi być wymienione z wiązką ze względu choćby na przpływomierz.... no ale jak się sprawa miewa np. co do pompy paliwa i innych rzeczy?
Krzyzak - 12-11-2009, 18:09
kompletnie sie roznia - do przekladki jest wszystko z wiazka el. wlacznie
bastek69 - 12-11-2009, 23:19
Krzyzak a łapy silnika i skrzyni pasują czy też trzeba rzeźbić ?
Krzyzak - 13-11-2009, 07:49
nie wiem jak jest w Protonie ale w Mitsu Lancerach chyba w latach 1991-92 (czyli buda C6x) bylo mocowanie uniwersalne i pasowaly oba silniki
Anonymous - 13-11-2009, 10:20
Mocowania beda pasować,wiele osób przekładało w Colcie z 1.3 na 1.6 bez rzeźby.4G15 to rozwiercone 4G13 więc musi pasować.
bastek69 - 13-11-2009, 12:01
no bo wiadomoe że jak robić swapa to już konkretnego..... ale mi prawde mówiąc wystarczyło by te 113 kucy z 1.6. Tym bardziej że jak mocowania pasują to sporo banknotów zostaje w kieszeni .
w takim razie za niedługo zacznę poszukiwania CA4A rozbitka na dawce części i silnika
|
|
|