To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Za duzo wilgoci- nie odpala.

wlodencjusz - 12-11-2009, 17:22
Temat postu: Za duzo wilgoci- nie odpala.
Witam. Colt 96, 1.3 benzyniak. 3 raz mu sie zdarzyło w ze jak postoji przy dużych deszczach to ma problem z zapalaniem. Za pierwszym razem pomogło kilkukrotne spuszczenie na pych z górki. Za drugim razem juz osobiscie Moglem powalczyć- suszenie świec, Krecenie, suszenie świec, Krecenie, i tak do bólu az cylinder po cylindrze silnik sie zagrzal- wymienione świece i kable. No i dzisiaj rano ostatnia walka objawy te same - tydzien leje i mu sie odechcialo. Technika ta sama- suszenie świec i kręcimy po godzinie z hakiem zapalił i chodz jak miód malina. Przy sprawdzaniu dodatkową świecą na 4cylindrze kiepsko z iskra. Ciekawe jest to ze nie chcial zapalic chociaz na 3 a nawet 2 cylindry. Zaskoczył na 1cylinder i w miarę grzania sie rozbrykaly pozostałe. Jak na ta chwile rzuciłem okiem pod kopulke i mysle ze mogla by sie chyba przydać wymiana- do połowy sa wygolone styki z wirnikiem. Ale co dalej? Cewka? Moze modul? Jak mozna sprawdzic i czy moze sa połączone kombinacje zależne od siebie? Prosze o pomoc i dziekuje. Pozdrawiam
robertdg - 12-11-2009, 17:28

wlodencjusz, jezeli kopolka z palcem bedzie juz wyzuzyta to bedziesz mial trudnosci z odpalaniem bo bedzie slaba iskra, sprobuj zmienic kopulke i palec, koszt okolo 50zł, jakby byla cewka zaplonowa zepsuta albo modul to auto wogole by nie odpalilo, ponadto cewka moze miec przebicia, ktore moga zaklocac prace roznych czujnikow samochodu.
wlodencjusz - 12-11-2009, 18:04

Czyli teoretycznie czujnik Srs mógłby szwankować w związku z tym? Tak sie sklada ze sie pali kontrolka Srs.
robertdg - 12-11-2009, 18:27

wlodencjusz, spotykalem sie z roznymi przypadkami gdzie przebicie na cewce powodowalo rozne bledy w komputerze i bylo to niemalze trudne do uwierzenia, przebicie najlepiej zobaczyc w nocy, bedzie widac w okolicy cewki blyski, jak sie uporasz z odpalaniem mozesz na kompie sprawdzic blad srs, niekoniecznie moze on wynikac od przebic, moze to byc np brak styku na jakiejs kostce, albo auto moglo miec wczesniej strzala i ktos we wtyczke wlozyl rezystorki ktore podzialaly jakis czas a pozniej poszly z dymem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group