Chcę kupić Eclipse! - Eclipse 2G n/a za 10 tysięcy?
Tarik - 13-11-2009, 18:41 Temat postu: Eclipse 2G n/a za 10 tysięcy? Serdecznie witam wszystkich z tego forum, to jest mój pierwszy post.
Zastanawiam się czy jest możliwe dostać Eklipsa II bez turbo w tej cenie, do którego nie trzeba byłoby dużo dokładać. Interesuje mnie późniejsza awaryjność, ponieważ opinie użytkowników są podzielone.
Bartek3g - 14-11-2009, 03:21
Nie kupisz w takich pieniadzach zadbanej sztuki, a to wiaze sie z wydatkami pozniejszymi...wydasz mozliwe, ze wiecej niz gdybys kupil sztuke zadbana. Stad wlasnie podzielone opinie uzytkownikow. Czesc kupilo taniego strucla. Z ta kaska uderzaj raczej w 1g
MATi1G - 14-11-2009, 11:14
10 tysiescy to zadbane 1G kupisz bez turbo ...
chociaż
http://otomoto.pl/mitsubi...-C10543458.html
auto klubowicza sprzedaje od dłuższego czasu zadbane 2G GST i nikt nie chce kupić ,początkowo cena była dużo wyższa , jest już paru chętnych do niego
Tarik - 14-11-2009, 20:15
Wielkie dzięki za odpowiedź.
Co do budżetu to niekoniecznie 10, może być 12, 13 tys, chodzi po prostu o te najtańsze Eclipsy z dużymi przebiegami. Czy są to "skarbonki", czy może jest szansa na mało awaryjną eksploatację?
JayChyl - 15-11-2009, 09:31
Według mnie to jeżeli masz zamiar kupywać trupa z serii 2G, to lepiej już zaoszczedź złotówek i kup coś powyżej 15 tyś, tj zadbanego. Bo więcej pozniej wlozysz kasy w czesci niz bys kupil zadbanego (juz ktos wyzej cos podobnego napisal). Ten model tak ma, a to dla tego ze dostepność większości cześci jest słaba, a do tego nie należą one do tanich.
Natomiast jeżeli nie chcesz wydać więcej jak 15k, to szukaj 1G w dobrym stanie - kupisz juz za max 7 tyś. Dla czego tak mało? Większość komisów i prywaciarzy ma problem ze sprzedażą takich aut, bo rzadko kto je kupuje (mowa o 1G) NAWET gdy są w dobrym stanie. Dla czego? - drogie i trudno dostepne częsci + niemałe spalanie i droga instalacja gazowa. Mówie to z doświadczenia, 3 kolegów z mojego rejonu posiada 1G. Jeden jezdzi cały czas na benz.
Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia
MATi1G - 15-11-2009, 19:42
JayChyl napisał/a: | Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia |
Eee tam spalnie tez do wielki nie nalezy po miescie do 10 litrówna setke sie zejdzie jak smigasz spokojnie , ale koszty utrzymania takie same jak i innych miśków w niektórych nawet droższe niż 2G...
RobsonYakuza - 15-11-2009, 22:26
Co z tego ze kupisz kolego 2g N/A za 10 tys jak bd musial dolozyc nastepne tyle zebys mial 99.9% ze bedzie jezdzil wiec gra nie warta swieczki, jak cos to mysl z taka kasa o 1G
Adaho_krak - 16-11-2009, 11:11
JayChyl napisał/a: | Ten model tak ma, a to dla tego ze dostepność większości cześci jest słaba, a do tego nie należą one do tanich. |
Bzdura !!! Na czym opierasz swoją opinie ?? Ja na eksploatacji takiego samochodu i wcale nie jest gorzej niż z inną marką z tego segmentu.
JayChyl napisał/a: | drogie i trudno dostepne częsci + niemałe spalanie i droga instalacja gazowa. Mówie to z doświadczenia, 3 kolegów z mojego rejonu posiada 1G. Jeden jezdzi cały czas na benz. |
Kolejna bzdura, części pełna gama bez problemu. W razie problemu z dostępnością na forum napewno znajdziesz pomoc. Spalanie w mieście przy 2 litrowym silniku i 150 KM rzędu 10-12 litrów w mieście to chyba nie wiele. Instalacja LPG sekwencja ceny zaczynają się od 2t zł więc tez tragedii nie ma. Ja mówie to z doświadczenia swojego nie kolegów.
JayChyl napisał/a: | Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. |
Dokładnie tak !!
JayChyl napisał/a: | Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia |
Jak przy każdej sytuacji kiedy trzeba sięgnąć do kieszeni na nieprzewidziane wydatki.
Tak jak napisałem wcześniej tragedii nie ma - ceny porównywalne.
wuerce - 16-11-2009, 21:01
Jeżdżę Eclipsem 2 lata i też nie zgodzę się z JaChylem! Teraz robię rozrząd i inne duperele i z żadną częścią nie miałem problemu. Nie wiem skąd takie teorie się biorą. Przypominam, że my tu mamy silniki 4G63 czyli takie same jak były w Galantach, a cena jest jedna. A spalanie? U mnie DO 9 litrów nawet przy szybkiej jeździe i nie wydaje mi się, żeby to było dużo jak na 150KM, 2.0l i poniżej 9s do setki. No ale jak się jeździ Coltem to się wie lepiej.
A w odpowiedzi na pytanie Tarik'a:moim zdaniem to niemożliwe. Kup za siódemkę 1G ze zdrową blachą i doinwestuj, będziesz zadowolony długi czas.
zaxdamian - 16-02-2010, 10:43
podepnę się do tematu. Chodzi mi o dwie rzeczy tj. domykanie szyb- są bez ramek i jak to się sprawdza w zimę?Nie palą się silniczki? Nie ma problemów z czujnikami?
Dwa- zawieszenie. Moim zdaniem przesadzili z tymi wahaczami:p. czy byly werse 2G z zawieszeniem od 1G?
MATi1G - 16-02-2010, 17:47
zaxdamian napisał/a: | Chodzi mi o dwie rzeczy tj. domykanie szyb- są bez ramek i jak to się sprawdza w zimę?Nie palą się silniczki? Nie ma problemów z czujnikami? |
Nie ,nie ma , jak zamykasz drzwi to tylko szyba lata bo nie ma ramki ,ale to to jest ok
zaxdamian napisał/a: | Moim zdaniem przesadzili z tymi wahaczami:p. czy byly werse 2G z zawieszeniem od 1G? |
Nie nie było 2g ma juz nowsze zawieszenie i brak belki z tyłu
|
|
|