To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Jak jest zimny to gaśnie i ma niskie obroty

tuneman - 14-11-2009, 08:39
Temat postu: Jak jest zimny to gaśnie i ma niskie obroty
Mam problem z samochodem i proszę was o pomoc. Moje autko to Mitsubishi Mirage z 1998roku z silnikiem 1.8. Przebieg już dość spory (130tys mil) ale to w niczym raczej nie przeszkadza. Problem jest następujący: Kiedy odpale i jest zimny nie mogę puścić nogi z gazu bo od razu gaśnie, kiedy jest ciepły nie gaśnie ale obroty na poziomie 4 tys. Dodam że raz już regulowałem naciąg linki gazu ale to nie jest to. Wina leży w czym innym.
Drugi problem to taki, że kiedy zostawie samochód na włączonych światłach choćby 20 minut, to po tych 20 minutach auto już nie odpala a aku jest na wiosne wymieniony. Przypuszczam że to nie wina akumulatora tylko jakichś kabli. Auto stoi cały czas na dworze, na mrozach i kiedy światła są wyłączone rano odpalam bez problemu a tu takie jaja że po 20 min niby akumulatora nie ma :?
Proszę o pomoc!

MATi1G - 14-11-2009, 13:48

Może nie masz ładowania ,alternator Ci moze siadł z tego co opisuje to tak wygląda ,a przygasa na wolnych czy coś ? Obroty równo trzyma bo przyczyn moze być wiele od silniczka krokowe po kable WN świece itd.

Na początek sprawdz stan klem mitsubishi sa bardzo wrażliwe na tym punkcie klema musi być czysta i mocno przypieta do aku

Krzyzak - 15-11-2009, 10:43

1 problem wyglada na silniczek krokowy lub ECU
2 problem to zacznij od sprawdzenia napiecia ladowania

tuneman - 15-11-2009, 11:50

MATi1G
Jak jest zimny a puszczę nogę z gazu to momentalnie gaśnie a kiedy już jest zagrzany to obroty trzyma na poziomie 4-5tys obrotów. Czasami niewielkie falowanie występuje. O kablach i świecach też myślałem, w sumie jeszcze nie były wymieniane odkąd go kupiłem :D A co do klem jest tak: Kupiłem nowy aku w kwietniu i okazało się, że nie zwróciłem uwagi kiedy kupowałem aku że te bolce na klemy wystające z akumulatora są po drugiej stronie. Kable tam nie sięgały więc postanowiłem przedłużyć ale tylko ten od + i dałem tam trochę cieńszy kabel niż te z mitsubishi oryginalne mianowicie chyba z jakiegoś motorowera.
Nie wiem czy to nie ma coś wspólnego z przepływem prądu z akumulatora bo biorąc pod uwagę średnicę kabla to daje on większy opór.
Jutro zobaczę te klemy i będe z tym kablem od aku kombinował :|
Krzyzak,
Zobaczę najpierw ten silniczek krokowy


Jeszcze bardzo proszę o pomoc w sprawie innych 2 kabli które nie są wcale do niczego podłączone. Od czego one są i gdzie powinny być podłączone? Przeglądałem ostatnio to i nigdzie wtyków nie znalazłem
http://img94.imageshack.u...alternatora.jpg




http://img10.imageshack.us/img10/1315/kabel2k.jpg





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group