To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Gdzie kupić częśći Prins AFS

gulgulq - 05-09-2006, 07:43
Temat postu: Gdzie kupić częśći Prins AFS
Witam, interesuje mnie ktoś kto miałby namiary na sprzedawcę cześci do LPG (coś jak Japanaeze tylko specjalizacja w gazie). O moich problemach z wolnymi na gazie wiadomo nie od dziś. Wczoraj rozmiawiałem z krakowskimi specami u których mogę podpiac instalacje do kompa - w okolisy południowej polski znalazłem tylko ich - reszta ma oproramowanie do 4 i 5 generacji,a mój mis ma II generację (PRINS AFS). Jestem wstępnie umówiony na wizytę koł 22 września ale ceny jakie mi powiedzieli wstepnie jakby tzreba było coś wymienić mnie troszkę osłabiły:
150 zł - diagnostyka,
koło 600 zł - silnik krokowy,
koło 800 zł regeneracja mieszalnika
koło 1400 zł wymiana mieszalnika

Ma któs może namiary na jakiegoś sprzedawcę bo chyba zbankrutuje za chwilę- chciałbym zweryfikować ceny lub ewentualnie zamówić gdzieś taniej jak się da oczywiście.

[ Dodano: 05-09-2006, 08:56 ]
..Włąśnie gadałęm z jadnym takim specem z Intercarsu który podobno jest najlepiej zorientowanym z instalacji Prins w Polsce - i powiedział mi że tych instalacji w Polsce nikt nie robi :evil: :evil: :evil: :evil: - poprostu ich jest strasznie mało.
Pytanko: Kto ma PRINSA AFS u siebie ???

Co do części to niema problemu, sprowadzą, tylko koszty też będa niezłe.

Zaczyna mi się kołatać po głowie myśl co by wywalić tą instalację i wstawić jaką inną, co wy na to??
Jak dam ze 2 tysiace na nową to po 10k km mi się zwróci.

krzysio1972 - 05-09-2006, 09:55
Temat postu: Re: Gdzie kupić częśći Prins AFS
gulgulq napisał/a:

150 zł - diagnostyka,
koło 600 zł - silnik krokowy,
koło 800 zł regeneracja mieszalnika
koło 1400 zł wymiana mieszalnika


LTA Polonia jest przedstawicielem prinsa na Polske, ale pewnie tez tylko beda mieli 4 generacje.
Intercars ma pelna oferte prinsa, ale 4 generacja i ceny kosmiczne, za sam motorkit do v6 chca wiecej niz ja zaplacilem za instalke, a doliczyc trzeba jeszcze zbiornik i montaz.
Sprawdz co boli instalke, ale bawic sie w wymiane i za taka kase jak powyzej to nie ma najmniejszego sensu, lepiej od razu wsadzic sekwencje (podobny koszt), albo wymienic na nowe polskie/wloskie czesci.
Dla przykladu podam orientacyjne ceny czesci:
sterownik lpg z krokowcem i wiazka np. bingo s4 to 300pln max
do tego nowy reduktor od 100 pln (tomasetto), a b.dobry zavoli 200pln.
Takze porzadny zestaw do 2 generacji masz juz za 500pln, butla pewnie stara zostanie o ile ma jeszcze homologacje plus montaz.

gulgulq - 05-09-2006, 12:04

..no właśnie trudno powiedzieć co boli instaklacje jak każdy gazownik rozkłada ręce i mówi że nie podepnie do kompa bo nie ma wtyczki/oprogramowania/nigdy nie robili czegoś takiego...
to co wiem to wiem z własnych obserwacji i myślenia (trudno powiedziec czy dobrego). Co do wsadzania części obcych to trudno wyrazić sie konkretnie - większość gazowników mówi że to tak specyficzne instalacje sa że bardzo nietrawia podzespołów obcych, czyli nie będize to hulało. Troche mnie to dziwi - jak zmieniałem sonde lambda to kupiłem uniwersalana Boscha i silnik chodzi cacko - i nikt tu nie mówił o orygianale Mitsu.
Widziałem gdzies na Allegro krokowce 4 pinowe za 50 zł do włoskich instalcji, akurat cośpodobnego jak u mnie - i korci mnie zamówić i samemu wymienić i zoabczyć co sie bedzie działo...

krzysio1972 - 05-09-2006, 12:27

Ale w opcji z wymiana, to musisz wymienic wlasciwie wszystko. Po co kupowac np. krokowy za 600 lub reduktor jak za sporo nizsza kwote wymienisz wszystko co bedzie ze soba idealnie wspolpracowalo, kto wie moze nawet duzo lepiej niz to co masz (o ile dzialalo by dobrze).

Co do krokowca to rzeczywiscie dobierane sa pod komp sterujacy i tu moze byc problem, ale nie musi, a z samym reduktorem to raczej nie powinno byc problemu, jedynie odpowiednia regulacja (tu trzeba miec soft). Sam raczej sie w nic nie baw, lepiej zaplacic te 150 pln za diagnoze i wiedziec na czym sie stoii niz wyrzucac w bloto 50pln.

Jedz do tych specow, niech sprawdza wszystkie elementy, sprobuja wyregulowac instaleke, ale na wymiane na oryginalne czesci ja bym sie nie decydowal.

gulgulq - 05-09-2006, 13:32

..no właśnie największy ból to soft...z tego co się dowiedziałem to na południu polski to tylko oni maja do tego soft...
i chyab dochodzę do takiego wniosku..pojechać, ustawić jak tylko się da, pomęczyć się ile się da i na wiosnę wymienić: krokowy, reduktor, kompa (zbiornik ma homologację jeszcze z 7 lat więc zostanie) i jeżdzić już na nowej instalacji :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group