To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Potrzebuje elektryka do 3000GT 1genSL z okolic trojmiasta!

doktoro - 24-11-2009, 10:48
Temat postu: Potrzebuje elektryka do 3000GT 1genSL z okolic trojmiasta!
Pala mi sie SRS ,SPORT,ANTI LOCK.
Daro - 25-11-2009, 21:37

Spróbuj może na forum regionalnym bardziej. Chociaż ja mam ten sam problem, gdzie nie podjadę, to nikt się nie chce podejmować w Warszawie
Bogdan9999 - 26-11-2009, 01:09

Panowie nie chce bo tych aut jest mało i to dla nich nie zarobek w tym czasie mogą zrobić 10 renówek czy pasków i zarobią 10 razy tyle :D Na waszym miejscu bardziej szukał bym pasjonata który dłubnie cos bardziej dla przyjemności niż kasy.
Krzyzak - 26-11-2009, 08:03

pierwsze 2 kontrolki to ciezko bedzie - srs to poduszki i tylko ASO moze to skasowac (ew. ktos z kompem serwisowym) a sport to zawieszenie - pewnie padly mieszki gumowe lub usterka kompresora

natomiast ostatnia - abs - powinna byc najlatwiejsza w diagnozie

n3000 - 26-11-2009, 08:41

Tam nie ma kompresora to nie jest zawieszenie pneumatyczne, najczęstszą przyczyną problemów z ECS są wtyczki z kablami łączące gniazda na amortyzatorach ze sterownikiem a dokładniej mówiąć ich pierwszy łącznik z dwoma wtyczkami i gumową pokrywką która przykrywa amortyzator, te kabelki sa bardzo cienkie i bardzo często pękają mimo że izolacja na nich jest cała (sprawdź miernikiem czy jest przejscie na tych kabelkach), druga częsta przypadłość to odłamanie się kabelka od jednego z pinów na wtyczce w amortyzatorze w obu przypadkach będą mrugać ci obie lampki tour i sport na tablicy, awaria sterownika zdarza się bardzo rzadko. Z poduszkami to ciężko powiedzieć wiec tak jak krzyżak napisał trzeba do aso jechać na komputer, natomiast w ABS często pada silniczek elektryczny na pompie abs-u szczególnie w starszych egzemplarzach, zdejmij prawe nadkole i obejrzyj go jeśli jest mocno skorodowany to masz przyczynę.
doktoro - 26-11-2009, 09:43

Dziekuje za wszystkie posty .
Daro - 26-11-2009, 13:07

Ja w sumie też, bo też mam problem i z ABS i z ECS :mrgreen:

[ Dodano: 26-11-2009, 13:22 ]
Łatwo mówić, już rok szukam..

Bogdan9999 napisał/a:
Panowie nie chce bo tych aut jest mało i to dla nich nie zarobek w tym czasie mogą zrobić 10 renówek czy pasków i zarobią 10 razy tyle :D Na waszym miejscu bardziej szukał bym pasjonata który dłubnie cos bardziej dla przyjemności niż kasy.

desper - 03-01-2010, 21:44

podłącze się do tematu z zapytaniem. Palą się kontrolki SPORT, ANTILOCK, SRS. Wiem co one oznaczaja ale poza tym co moze byc przyczyna i co zrobic by te systemy dzialaly to juz słabo. Moze zacznijmy od ABS-u czyli ANTILOCK...nie chodzi mi jedynie o usuniecie palacej sie kontrolki ale o naprawienie systemu.
udi - 03-01-2010, 23:38

O znowu sie spotakamy :p

Ja proponuje Ci to co ja u siebie robilem.Jest tu juz nie nowe auto i czasem po prostu wtyczki nie lacza dobrze,czasem wystarczy przeczyscis ,polac wd40 i po sprawie(czasem).

SPORT-czyli zawieszenie,najczesciej wtyczki znajdujace sie na gorze amora czasem zasniedzieja lub kabelki lubia sie przetrzec.Sprawdz wystarczy odkrecic plastikowe zaslepki pod maska i w bagarzniku.Jak nie pomoze to pownie amor padl-a tu tylko wymiana.

ANTILOCK- To samo,sprawdz polaczenia na wtyczkach.
Ale powinienes sciagnac manual(jest tu gdzies na forum) i tam jest cala procedura jak krok po kroku sprawdzic co jest nie tak za pomoca miernika za 20 zl.Sprawdz polaczenie miedzy kompem abs a czujnikami.Komp jest w boczku przy tylnym siedzeniu od strony pasazera.Odpinasz zlacze od kompa i w manualu pokazuja jak sprawdzic polaczenie(dwa kable do kazdego czujnika na kole) i jaka musi byc wartosc.Jak jest cos innego to czujnik padl,a jak jest ok to moze zle odleglosci czujnika od oski,czyli moze lozyska zuzyte lub zabrudzenie pomiedzy czujnikiem a oska.Manual tez pisze jaka ma byc odleglosc.
A jak nic nie pokarze to moze kable nie laczy lub przerwany.Idz po kablu a znajdziesz.
Czasem przyczyna moga byc styki(przekaznik) lub wtyczki przy pompie abs jest ona za przednim swiatlem po prawej.Jest narazona na zabrudzenia blotem

SRS-hmmm tez moze problemy z wtyczkami albo sensory padly.Sa dwa w poblizu przednich swiatel pod blotnikiem.Powinno je widac od spodu auta .Komp jest na srodkowym panelu w tylnej czesci podlokietnika(trzeba go odkrecic).Albo jakies kable sa niepodlaczone np.do poduchy w kiery itd.

W sumie duzo szukania,ale MANUAL wszystko pokazuje jak cos sprawdzic
Sciagnij go sobie ,duzo ci pomoze
POWODZENIA

desper - 10-01-2010, 10:54

MANUAL sciagniety rzeczywiscie jest w nim bardzo duzo inf. Komputer moze wskazac błedy i wtedy bedzie takze jasne w czym jest przyczyna tych palących sie kontrolek...czyz nie??? Przycisk ECS nie reaguje na wscisniecie i w rzeczywistosci zawieszenie jest dosc twarde (SPORT) sprawdzalem amory w stacji diagnostycznej i maja wartosc ok 70% wiec chyba ich stan jest ok ABS nie reaguje nawet na najwiekszym lodzie. Autko stoi pod chmurka a warunki pogodowe ostatnio srednio pozwalaja na dlubanie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group