To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Problem z przednim mostem

Anonymous - 25-11-2009, 09:31
Temat postu: Problem z przednim mostem
Witajcie !
Urodził mi się problem mam pojarkę z '95 2.8 TD long i zauważyłem wczoraj że po załączeniu przedniego napędu autko bardzo zauważalnie zwalnia ( nie był tego wcześniej ), a na skręconych kołach (nie do oporu) i prędkości 20 km/h autko wręcz staje. Czy jest to naturalny objaw ? Muszę nadmienić że po terenie jeżdżę rzadziej niż sporadycznie :oops: i ostatnio mój mechanik likwidował luzy na łożyskach przednich kół.
Podpowiedzcie co jest bo przed świętami nie chcę wydawać kasy bez potrzeby ?
CeMiś

jawaldek - 25-11-2009, 10:21

Witaj.Jaką masz skrzynię biegów ES można skręcać dużym łukiem na miękkim podłożu na asfalcie możesz zniszczyć przód przy SS nie robi to różnicy Gene fantastycznie to opisał (sorki nie mam teraz czasu szukać na forum aby podać Ci linka ) i druga sprawa to może przy zmianie łożysk coś pochrzanił ze sprzęgiełkami --mi w "warsztacie" z Bożej łaski np odwrotnie założyli jeden element (????) i mogłem zacząć szukać drugiej półośki na wymianę ale w porę zostało to wychwycone w innym warsztacie.
Anonymous - 26-11-2009, 11:21

Skrzynia u mnie ES i tak się zastanawiałem że zanim zacznę coś kombinować to poproszę kogoś i najpierw przejadę się jakąś pojarką i sprawdzę jak to trybi u innych. Łożysk nie wymieniałem tylko był korygowany drobny luz na kołach.
A teraz z innej mańki mam drobny problem z odpalaniem po dłuższym postoju i szukam zaworków zwrotnych żeby zamontować przed pompą niestety u mnie w mieścinie nikt nie potrafi powiedzieć jakie to mają być zawory i gdzie je kupić może Ty mi pomożesz.
Dzięki za odzew.

pantonik1 - 26-11-2009, 12:19
Temat postu: podpowiedź
napisz do Zbyszkam2. pomoże :-)
diWhizZ - 03-12-2009, 17:49

CeMiŚ napisał/a:
A teraz z innej mańki mam drobny problem z odpalaniem po dłuższym postoju i szukam zaworków zwrotnych żeby zamontować przed pompą niestety u mnie w mieścinie nikt nie potrafi powiedzieć jakie to mają być zawory i gdzie je kupić może Ty mi pomożesz.
Dzięki za odzew.


Skocz to pierwszego lepszego sklepu z autodrobnicą, powinni mieć, aluminiowy, powrotny zawór kulkowy, żeby nie ciąć przewodu, kup kawałek (5cm wystarczy). Jeden warto założyć na zasilaniu, można też na powrocie.

A tak BTW, czy Wasze pojarki są tak wrażliwe na jakość paliwa. Zalałem ostanio, (na szczęście tylko za 100 paliwo na Bliskiej, zwykły olej nie Bio) i od razu zaczął mieć problemy z paleniem z rana, po lekkim przymrozku trzeba go "chetłać" ... i znowu się zastanawiam czy nie trzeba rzucić okiem na podgrzewacze.

pantonik1 - 03-12-2009, 19:34
Temat postu: jakość paliwa
Może i inni będą się śmiać, ale moja Pajerka odczuwa jakość paliwa. Inaczej ciągnie! Dlatego staram się zawsze tankować diselka tego lepszego Vipauerka, czy tym podobny. Jak tankuję lepszą i zwykły, ja odczuwam różnicę - może dlatego, że sam tankuje i sam jeżdżę:-) To już musi być ostateczność, żebym tankował na jakiejś przydrożnej stacji. Zawsze shel, bp, orlenowskie - w takiej kolejności, jeśli mam wybór. Ale widzę, że chyba zmieniam temat :( Przepraszam:-)
gołąb - 04-12-2009, 08:01

diWhizZ napisał/a:
Jeden warto założyć na zasilaniu, można też na powrocie.


Na powrocie?Nie ma sensu,bo tam nie występuje podciśnienie...Jeśli już chcesz dwa,to przed pompką ręczną i jeden za.No i faktycznie takie zaworki są łatwo dostępne w zwykłych sklepach...

diWhizZ napisał/a:

A tak BTW, czy Wasze pojarki są tak wrażliwe na jakość paliwa. Zalałem ostanio, (na szczęście tylko za 100 paliwo na Bliskiej, zwykły olej nie Bio) i od razu zaczął mieć problemy z paleniem z rana, po lekkim przymrozku trzeba go "chetłać" ... i znowu się zastanawiam czy nie trzeba rzucić okiem na podgrzewacze.


Może przymrozki się zgrały i zaczęły występować wraz z twoim tankowaniem na bliskiej
U mnie nie ma to znaczenia,wystarczy dobrze podgrzać świece i BRYZG i chodzi :mrgreen:
(dobrze podgrzać tzn;grzać nie do momentu zgaśnięcia lampki,tylko do wyraźnie słyszalnego prztyknięcia elektozaworu...i powtórzyć ze trzy razy)

diWhizZ - 04-12-2009, 10:49

gołąb napisał/a:

Na powrocie?Nie ma sensu,bo tam nie występuje podciśnienie...Jeśli już chcesz dwa,to przed pompką ręczną i jeden za.

Dobrze prawisz i to też miałem na myśli ... a napisałem tak jakby chodziło o powrót z pompy, mea culpa

A wracając do grzania, zmieniałeś świeczki w pojarce a jeśli tak to na jakie?
Rozrzut cenowy jest ogromny ... u Zbyszka na e-pajero.pl są jakieś swieczki oem po 68 zł sztuka, ciekaw jestem czy już ktoś je zakładał i jakie są wrażenia.

stegano - 04-12-2009, 14:40

diWhizZ napisał/a:

A wracając do grzania, zmieniałeś świeczki w pojarce a jeśli tak to na jakie?
Rozrzut cenowy jest ogromny ... u Zbyszka na e-pajero.pl są jakieś swieczki oem po 68 zł sztuka, ciekaw jestem czy już ktoś je zakładał i jakie są wrażenia.


Jak świece to tylko NGK - ceramiczne, drogie ale wyższej jakości już nie ma.

diWhizZ - 04-12-2009, 14:57

stegano napisał/a:
Jak świece to tylko NGK - ceramiczne, drogie ale wyższej jakości już nie ma.


To się wie, tylko jak kilka miesięcy tego kupowałem NGK do voyagera 2,5TD to płaciłem po niecałe 40 PLN sztuka (tyle samo kosztuje do pojarki 2,5)a NGK do 2,8 to już historia ponad 100 PLN ...

stegano - 04-12-2009, 15:37

diWhizZ napisał/a:
stegano napisał/a:
Jak świece to tylko NGK - ceramiczne, drogie ale wyższej jakości już nie ma.


To się wie, tylko jak kilka miesięcy tego kupowałem NGK do voyagera 2,5TD to płaciłem po niecałe 40 PLN sztuka (tyle samo kosztuje do pojarki 2,5)a NGK do 2,8 to już historia ponad 100 PLN ...


To fakt, ja płaciłem za komplet 130 funcików.

PiotrC - 04-12-2009, 20:20

ad Ce MiŚ
A czy nie zmieniłeś czasem opon na inny rozmiar z przodu ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group