To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A 1.3] Kilka drobnych pytań

YYari - 29-11-2009, 13:18
Temat postu: [C51A 1.3] Kilka drobnych pytań
Witam wszystkich jestem tutaj nowy :) to tak na wstępie .

I oto moje kilka pytań :

1. Jaki jest litraż baku w Colcie 92' 1.3 silnik
2. Mam problem z odpaleniem tzn odpalam go i po chwili gaśnie ... a jeżeli silnik sie nagrzeje to odpala bez problemu ....
3. Posiadam w nim gaz, ale coś z nim nie hallo tzn. : strasznie go trzęsie, i tak jakby nie dochodzil dokladnie gaz ... i po chwili jak da sie mu gaz dławi sie i gaśnie .

Dziekuje z góry i prosze o odpowiedz:)

Pozdrawiam

Miroslaw1305 - 29-11-2009, 13:28

wyregulować instalację gazową .
5o litrów .

YYari - 29-11-2009, 13:54

a co moze byc z gasnącym silnikiem przy odpalaniu ?:)
Hugo - 29-11-2009, 21:23

YYari napisał/a:
a co moze byc z gasnącym silnikiem przy odpalaniu ?:)
Miroslaw1305 napisał/a:
wyregulować instalację gazową .
Dostałeś odpowiedź. Poza tym polecam przeprowadzić w tym aucie regulację luzów zaworowych.
kamil0810 - 30-11-2009, 05:25

po pierwsze w c51 bak ma 40 litrów nie 50
co do gaśnięcia to najpierw przed odpaleniem na benzynie należy wcisnąć pedał gazu żeby uruchomić ssanie które jest pół automatyczne i bez tego autko bedzie gasło zaraz po odpaleniu

avangarda - 30-11-2009, 10:11

Podłączę się do tematu bo zainteresowało mnie stwierdzenie
kamil0810 napisał/a:
przed odpaleniem na benzynie należy wcisnąć pedał gazu żeby uruchomić ssanie które jest pół automatyczne i bez tego autko bedzie gasło zaraz po odpaleniu
, to na tym polega? Ja też mam tak, czekam aż check zgaśnie, odpalam i wtedy od razu muszę delikatnie gaz przytrzymać bo przygasa, i dopiero po kilku sekundach widzę jak sam załapuje obroty to wtedy mogę puścić, i zawsze zastanawiałam się dlaczego tak jest i przypuszczałam, że coś z krokowcem, a to kwestia półautomatycznego ssania, tak to ma działać??
rus_one - 30-11-2009, 13:21

Ty masz silnik na wtrysku, a tam jest inaczej.
avangarda - 30-11-2009, 13:32

rus_one, to mnie nie pocieszyłeś teraz, bo to oznacza, że jednak nie jest wszystko w porządku :? a tak pasowało no... :D bo poza tym pierwszym odpaleniem to jest wszystko jak należy, dlatego miałam nadzieję, że znalazłam odpowiedź właśnie hehe
rus_one - 30-11-2009, 14:23

Nic się nie bój. Znajdź stronę Krzyżaka i poczytaj. Musisz wymienić kondensatory w ECU (jeśli nie były robione), wyczyścić przepustnicę i krokowca, sprawdzić czujnik temp. silnika i sonde. Niemal na 100% pomoże.
avangarda - 30-11-2009, 21:58

Hehe, stronkę Krzyżaka przerabiałam już daaawno, kondki wymienione, czujnik temp. również bo nawalił jakiś czas temu. Ale jeśli chodzi o te pierwsze odpalenie, to przed wymianą i teraz jest dokładnie tak samo :? No i colcik na nagrzanym silniczku ma na jałowym tak 700 rpm... Mi to w sumie nie przeszkadza, mniej pali i jest cichy :D ale nie jestem pewna, czy tak ma być :wink:
Krzyzak - 01-12-2009, 08:47

avangarda napisał/a:
colcik na nagrzanym silniczku ma na jałowym tak 700 rpm

na liczniku? - to normalne, bo ten licznik mocno przekłamuje...
przerabiałem już 3 liczniki u siebie i każdy pokazywał w okolicach 650-700 rpm a Palm w tym samym czasie 800-850 rpm :)

rus_one - 01-12-2009, 09:20

Z tego co wiem, to te silniki są wrażliwe na zasyfioną przepustnicę. To chyba pierwsze musisz zrobić. No i ten nieszczęsny krokowiec.

Mogę się mylić bo mój jest z tym "cudownym" gaźnikiem... Niech się dopisze ktoś mający c52, albo może Krzyzak, :mrgreen:

avangarda - 01-12-2009, 15:47

Krzyzak, właściwie to nie sprawdzałam na palmie, całkiem możliwe, że tak właśnie jest, sprawdzę to dla swojej świadomości :wink:


rus_one, przepustnica była czyszczona, więc zostaje krokowiec i lambda, ale ją na razie wykluczam bo nie kopci i nie pali więcej. A jeśli chodzi o "cudowny" gaźnik :D
to ja specjalnie szukałam motorka na wtrysku, bo wcześniej w maździe miałam gaźnik i nie wspominam tego dobrze... :mrgreen: :mrgreen:

rus_one - 02-12-2009, 20:39

avangarda, ja w zasadzie lubię gaźniki, ale ten to jakaś masakra. Niby gaźnik a nigdzie się nie da rąk wsadzić bo sterowane elektronicznie albo podciśnieniowo...

BTW zdjołem kostkę z czujnika temp. silnika i testuję jak to będzie. Chodzi mi o jego kosmiczne spalanie w mieście. Ciekawe jak wyjdzie...

YYari - 08-12-2009, 21:03

chłopaki a co moze byc przyczyna jak odpalam go na benzynie to tak go szarpie i gasnie ?
świece kable filtry ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group