To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E3x ALL] Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju

Kacper43 - 30-11-2009, 20:57
Temat postu: [E3x ALL] Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju
Mam galanta z 1989.Zauważyłem, ze wyrzuca mi olej przez otwór wlewu oleju.
Gdzie jest problem w głowicy czy pierścionki do wymiany.
Z góry dziękuje.

Uprzejmie proszę o używanie polskich znaków, w końcu to polskie forum :)
Pozdrawiam. MoRderator

Maretzky85 - 30-11-2009, 21:48

Problem jest w gumce ...
gumce pod korkiem oleju :)

Piwor - 30-11-2009, 21:51

Kacper43, Spokojnie, pod deklem zaworów musi być olej, bo smaruje, skoro leci przez korek, to jak napisał Maretzky85, wymień gumkę lub korek. Jeśli wali spod dekla, to uszczelkę. Ot całą filozofia. :) Głowice zostaw, pierścieni nie dotykaj. :P
Kacper43 - 30-11-2009, 21:58

Może źle napisałem.
Jak zdejmę korek to dmucha i smarcze olejem.

Ponownie proszę o używanie polskich znaków, nie zamierzam spędzać godzin na poprawianiu ortografii i gramatyki :evil:
MoRderator.

Maretzky85 - 30-11-2009, 21:59

Na wolnych obrotach ?
Kacper43 - 30-11-2009, 22:04

Mieszkam w Szwecji.Moze to dlatego.To odpowiedz do Morderatora.

Na wolnych tez .

Maretzky85 - 30-11-2009, 22:15

Masz wpisane, że Polska - i do tego wawa, więc o co chodzi ?

Co do plucia olejem to ja stawiam na pierścienie, ale jak mocno nie pluje to bym nie ruszał.

Kacper43 - 30-11-2009, 22:21

Bo tam też mieszkam.

Pluje mocno i pije olej.
Myślę o wymianie pierścieni.

u157 - 30-11-2009, 22:22

Pod korek wlewu oleju można dociąć nową uszczelkę. Idzie kupić korkowy materiał na uszczelki z metra, grubość 3-4 mm, wycinamy ładny okrąg dopasowany do korka i po kłopocie. Sprawdzone i skuteczne na 100%. :idea:
Maretzky85 - 30-11-2009, 22:35

Kacper43, to uzupełnij info w profilu proszę.
Co do pierścieni to tu jest głębszy temat raczej. Zależy jak wyrobione masz gładzie cylindrów. Jak są zjajowacone to wymianą pierścieni tylko pogorszysz stan silnika i będzie brał tyle samo lub więcej oleju.
Skutecznie natomiast jest zrobić remont silnika.

Owczar - 03-12-2009, 10:59

Kacper43, w ciemno nie wymieniaj. Sprawdź kompresje na sucho i z próbą olejową. Jeśli mówisz że dmucha Ci bardziej górą to ja bym obstawiał nieszczelność zaworów, która wyjdzie jak zrobisz te dwie próby. Będziesz wiedział czy do zrobienia są pierścienie czy zawory...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group