Forum ogólne - Ciekawostka na temat HID i problemow z nim...
Anonymous - 01-12-2009, 13:26 Temat postu: Ciekawostka na temat HID i problemow z nim... Pracuje ze mna jedna osoba u Ukrainy. Wczoraj do niej jechala kolezanka samochodem z zamontowanym HID i zostala zatrzymana na granicy spedzila prawie dwie godziny blagajac o wpuszczenie do Polski (nie dala rady zmienic zarowek) az wkoncu straz graniczna sie zlitowala i ja wpuscila na jakims oswiadczeniu.
W miedzy czasie sprawdzili jej w aucie doslownie wszystko lacznie z hamulcem recznym.
Brawo staraz graniczna
Tak sie wlasnie zastanawialem ostatnio (z racji ze mieszkam przy granicy) czy przypadkiem na wschodzie minela moda na HID czy tez cos innego (wczesniej praktycznie kazde auto z bialorusi mialo zamontowany ksenon), a tu sie okazalo ze pogranicznicy wzieli sie sie do roboty
Reasumujac, odradzam wycieczki za granice wschodnia Polski jak ktos ma HID'a.
Anonymous - 01-12-2009, 14:08
wreszcie!
Bartek - 01-12-2009, 14:30
Ale dlaczego tylko pogranicznicy jakby chociaż straż wiejska się za to zabrała - posypałyby się dowodziki, bo w okolicach wawki, co piąte auto nie ma ocHIDów......
Fragu - 01-12-2009, 14:43
Tragedia z tymi pseudo xenonami......wczoraj wracałem do domu z Bydgoszczy (kręta, wąska, ciemna droga, bez lini)...gościu jechał chyba MLem...pojawia się i taaaki blask niebieskawy, że nic nie widać. Daje mu długimi bo myślałem, że też ma długie...ale jak on długie zapalił to......... Myślałem, że zatłukę dziada
Po prostu po podrzędnych drogach jeździć nie idzie. Poza tym założą sobie takie latarnie i później zapindalają 130km/h po nocy......
cns80 - 01-12-2009, 14:49
Fragu napisał/a: | Poza tym założą sobie takie latarnie i później zapindalają 130km/h po nocy...... | Oprócz tego te latarnie są wysoko mocowane - mniej więcej na wysokości głowy kierowcy plaskacza
Matejko - 01-12-2009, 14:52
Fragu napisał/a: | ...gościu jechał chyba MLem |
trza wziac na nich poprawke, bo w mlu nawet fabryczny xenon oslepia - juz nie raz przetrenowalem
Anonymous - 01-12-2009, 15:42
Bartek napisał/a: | Ale dlaczego tylko pogranicznicy... |
dobre i to, bo u nas tu na wschodzie co sie wyprawialo z tymi ksenonami i zdezelowanymi wrakami braci zza wschodu to byl normalnie szok, kazdy passat lub cygaro zaladowane cebula lub innymi dobrami (ostatnio mat. budowlanymi) musialo miec ksenon min 12000 i walilo po galach niczym orient express.
Bartek napisał/a: | ...jakby chociaż straż wiejska się za to zabrała... |
te tlumoki dostaly/znalazly sobie ostatnio nowe zajecie od sadu tj. ladowanie mandatow za brak oplaty prakingowej co jak okreslil sad rowna sie z zaparkowaniem auta na zakazie, wiec te czubaki jezdza jak poparzeni po bialymstoku swoimi trafficami i wala blokady na lewo i prawo
Fragu - 01-12-2009, 16:59
cns80 napisał/a: | Oprócz tego te latarnie są wysoko mocowane - mniej więcej na wysokości głowy kierowcy plaskacza |
..no zawszę biorę na to poprawkę - colt jest niski.
Matejko napisał/a: | trza wziac na nich poprawke, bo w mlu nawet fabryczny xenon oslepia - juz nie raz przetrenowalem |
..ten był ewidentnie chiński, jeszcze takiej padaki nie widziałem - po prostu wielka niebieska kula światła
szpala85 - 01-12-2009, 18:54
Fragu napisał/a: | Matejko napisał/a:
trza wziac na nich poprawke, bo w mlu nawet fabryczny xenon oslepia - juz nie raz przetrenowalem
..ten był ewidentnie chiński, jeszcze takiej padaki nie widziałem - po prostu wielka niebieska kula światła |
nie był chiński po prostu tak miał ... tak samo jak reszta nowych aut z xenonami fabrycznymi ..... oślepiają !!! .... ale .... jak jadę Vito ( troszkę wyżej siedzę to takie auta mnie nie oślepiają ) ... co innego jak jadę Galantem ( niżej siedzę i już mam flesza w szybę )
Fragu - 01-12-2009, 20:46
szpala85 napisał/a: | nie był chiński |
mniejsza o to...faktem jest, że takie latarnie zmuszają mnie do hamowania prawie do zera i uciekanie na pobocze bo nie wiem co się w tej kuli światła dzieje. Albo kupię Pajero
Anonymous - 02-12-2009, 09:13
xenony tez moga byc ustawione za wysoko... i mozna to regulowac
mlun - 03-12-2009, 16:08
Jak to moga być źel wyregulowane? Przecież one same powinny się poziomować?
Paweł_BB - 03-12-2009, 16:49
mlun, chyba mylisz pojęcia, lampy zawsze się ustawia na odpowiednią wysokość - stawiasz puste auto i specjalnym przyrządem sprawdzasz, jeśli jest źle to śrubkami regulujesz.
Samopoziomowanie ustawia lampy na zadaną wysokość jeśli np. obciążysz tył pojazdu lub nawet dynamicznie (podczas hamowania i przyspieszania).
mlun - 03-12-2009, 17:08
Aha, ja myślałem że i ten system ustawia sam lampy, że nie trzeba już nic regulować.
piomic - 03-12-2009, 21:41
Ale to Ty musisz mu pokazać jaki poziom jest właściwy.
|
|
|