[92-96]Galant E5xA - [E5xx] Jak ustawić obroty silnika
kotos0 - 01-12-2009, 13:56 Temat postu: [E5xx] Jak ustawić obroty silnika Witam jak ustawia się obroty w tym galu bo jakoś nie mogę się do nich dobrać:P
mitsu_pl - 01-12-2009, 17:41
W 2.0 V6 nie ustawia się obrotów. Powinien sam sobie je regulować. Napisz jakie masz problemy z tymi obrotami.
kotos0 - 02-12-2009, 09:01
obroty utrzymują się cały czas na poziomie 1500 a chciał bym zmiejszyć chociaż do 1000
mitsu_pl - 02-12-2009, 11:51
Robiłeś już może czyszczenie przepustnicy? Może też coś dziać się z silniczkiem krokowym, zablokował się i utrzymuje błędne obroty... albo być wcale odłączony (otwarty) i dlatego utrzymuje wyższe obroty. Z ustawieniem obrotów to dość ciężki temat, bo jak później się okaże, że to wina czegoś innego to będzie zabawa. Teorytycznie powinien utrzymywać coś koło 750-800 obr/min.
kotos0 - 03-12-2009, 08:38
Co do krokowego to nie jestem pewny czy jest w 100% sprawny bynajmniej jest na pewno podłączony bo sprawdzałem, a przepustnica nie była czyszczona, zastanawiam się tylko czy jak ją wyczyszcze czy obroty nie pójdą jeszcze bardziej w górę...
Hugo - 03-12-2009, 23:06
kotos0 napisał/a: | zastanawiam się tylko czy jak ją wyczyszcze czy obroty nie pójdą jeszcze bardziej w górę... | Przeważnie "idą", ale wtedy się je reguluje i jest OK.
hubert_galant - 07-01-2010, 09:45
mój kierownik miał też problem z obrotami w swojej SIgmie 3.0 V6 obroty skakały pomiędzy 1500-1800... coś pokombinował na własną rękę, coś pomogli na zlocie i już się utrzymują normalnie, jak może byc podobny problem w obu samochodach to daj na pw zapytanie to się dowiem w południe wszystkiego
Anonymous - 07-01-2010, 19:15
kotos0,Jednak jest w tym silniku mozliwość regulacji obrotów w pewnym zakresie. Napisz czy po odpaleniu zimnego silnika obroty sa wyższe niż te 1500 i spadają, czy resetowałeś komputerek, sprawdź też czy po wlączeniu np. klimatyzcji lub wiekszej ilości odbiorników, obroty idą lekko w górę, jeśli tak to krokowiec działa, lecz może nie zamyka do zadanego przez ECU poziomu. A obroty regulujesz śrubką znajdującą sie na przepustnicy na wprost, patrzac od przodu auta, jest w takim pionowym kanaliku pod gumową oslonką, którą łatwo zdajmiesz. Pokombinuj a jesli okaże się , że to krokowiec to ja jakies elementy od niego mam, cząsto siadają części uzwojeń cewek, których niestety nie ma jak przewinąć podobno ktoś to kiedyś robił ale wątpie aby pózniej działało jak trzeba. Trzeba wymieniać całe uzwojenia z np. uszkodzonych silniczków w których padło tylko jedno, może przypasić.
pozd.
kotos0 - 21-01-2010, 19:42
Obroty po odpaleniu nie spadają tylko caly czas wzrastają aż do 2000 i potem falują. Jak rusza się samym sprzęgłem to spadają do 900 lecz po chwili wpadają na 2000 tyś czasem ciut mniej. Po włączeniu wszystkich odbiorników obroty raz stoją w miejscu raz skaczą. Na drugim biegu nie dotykając pedałów samochód szarpie. ECU był resetowany. Ogólnie to obroty zalerzą od humoru samochodu:) Pozostaje raczej wymiana. Znalazłem za 300zł na allegro. Kupywać czy szukać dalej?
[ Dodano: 22-01-2010, 08:25 ]
Znalazlem krokowca od Eclipsy wizualnie wygląda identycznie za 170 zł kupować? będzie pasować?
Anonymous - 24-01-2010, 13:15
kotos0 napisał/a: |
Znalazlem krokowca od Eclipsy wizualnie wygląda identycznie za 170 zł kupować? będzie pasować? |
Tak, będzie pasował.
|
|
|