To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID

Lestat - 02-12-2009, 13:13
Temat postu: [CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID
Stwierdzam ze nie ma tematu bezposrednio dla wlascicieli nowego Lancera z silnikiem 2.0 DID wiec postanowilem go zalozyc ;-)

Jestem ciekaw jak duzo jest takich autek jezdzacych po sląsku i innych wojewodztwach. Poki co wiem o koledze Realiscie ;-) niech sie pozostali tez ujawnia :-)

Ja swojego Lancelota odebralem wczoraj i jestem po pierwszych 80 km i po prostu jestem zachwycony :-) Ciekaw jestem wrazen innych kierowcow jezdzacych z tym silnikiem.
Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone. Moim zdaniem kabina jest rewelacyjnie wyciszona a silniczek pracuje bardzo ladnie - no i ten 6 bieg, ktorego zawsze mi brakowalo :-)

A tak w ogole to mialem zabawna sytuacje. Jak odbieralem papiery potrzebne do rejestracji to juz w domu wieczorem zagladam sobie do homologacji i co widze - w punkcie skrzynia biegów wpisane - 5 stopniowa. Musi nas byc na prawde malo skoro nawet w centrali leca z rozpedu wpisujac bledne informacje na papierze dopuszczajacym auto do ruchu.

Trik - 02-12-2009, 15:50

A haaa. :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=24164
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=24065
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=35091

sla - 02-12-2009, 16:50
Temat postu: Re: Lancer 2.0 DID
ulrik napisał/a:

Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone.

Wszystko zależy od punktu odniesienia, najważniejsze że Ty jesteś zadowolony.

krig - 02-12-2009, 20:03

Mi też wydawało się w czerwcu jak nabywałem pojazd lancer (ułan, a nie misiek, lancelot czy inne dziwactwa), że nie jest tak głośno jak na klekota. Zrobiło się chłodniej, zmroziły się poranki i auto zrobiło się głośniejsze. Cóż, do czasu jakiegoś tam rozgrzania jest wyraźnie głośniej, ale można zaakceptować równy, miarowy klekot.
Głośność silnika zależy od ON i oleju. Jestem po vervie, ultimate, gtl i goldzie. Wydawało mi się, że GTL-a nic nie przebije, ale jego cena trochę mnie onieśmielała do częstszego tankowania. Teraz mam Gold ze Statoila. I jestem zadowolony, bo nie widzę większej różnicy między GTL-em a Goldem. Natomiast ultimate kompletnie mnie rozczarowało. Ot zwykły ON.
Nowy olej, czy późniejsza dolewka trochę uspokajają did-a.

Realista - 02-12-2009, 20:54
Temat postu: Re: Lancer 2.0 DID
ulrik napisał/a:
...Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone. Moim zdaniem kabina jest rewelacyjnie wyciszona ...

No to musimy sie kiedyś spotkać i porównać nasze SB 2.0 DiD, bo jak wiesz nie mogę się zgodzić z Twoją opinią. Powiedz jeszcze jakim dieslem jeździłeś wcześniej. Ciekawy jestem jaki masz punkt odniesienia.

Lestat - 03-12-2009, 06:45

Wczesniej jezdziłem Focusem 1.8 TDI z 2001 r oraz przez jakis miesiac Mondeo 2.0 Tdci z 2003 takze wiem co to znaczy klekoczacy samochod w ktorym kabina jest srednio wyciszona (mowa o Focusie rzecz jasna bo Mondeo bylo znacznie juz lepiej wyciszone no i silnik z CR)...Moze jakbym jezdzil np nowym Bravo z silnikiem MJet albo np jakas Toyota z D4d to mialbym lepsze porownanie ale jesli o mnie chodzi to uwazam ze jest na prawde calkiem niezle wyciszony, nie wiem moze to tez efekt ze mam model 2010 i cos pozmieniali...
Realista - 03-12-2009, 21:44

ulrik napisał/a:
Wczesniej jezdziłem Focusem 1.8 TDI z 2001 r oraz przez jakis miesiac Mondeo 2.0 Tdci z 2003 takze wiem co to znaczy klekoczacy samochod w ktorym kabina jest srednio wyciszona (mowa o Focusie rzecz jasna bo Mondeo bylo znacznie juz lepiej wyciszone no i silnik z CR)...Moze jakbym jezdzil np nowym Bravo z silnikiem MJet albo np jakas Toyota z D4d to mialbym lepsze porownanie ale jesli o mnie chodzi to uwazam ze jest na prawde calkiem niezle wyciszony, nie wiem moze to tez efekt ze mam model 2010 i cos pozmieniali...

Przy najbliższej okazji lokalnego spotkania porównamy. Może coś zmienili w modelach 2010 bo sporo użytkowników zwracało na to uwagę. Zobacz co masz na grodzi. Ja mam jedynie cieniutką (może 4 mm) piankę pod maską. Na samej grodzi nic. Może dali już na grodzi typową, kolorową, grubą włókninę z plastrem bituminu. Tak miałem kiedyś w Octavi i było super.

Mr.U - 03-12-2009, 23:38

a ja zapytam o rozpórkę amortyzatorów w DiD Inform MY 2010. Jest tam czy nie ma ? Pozdrawiam
Lestat - 04-12-2009, 07:26

Jest w Invite ale mysle ze wersja nie ma znaczenia :-)

[ Dodano: 04-12-2009, 07:29 ]
Co do wygłuszenia zobacze co jest na przegrodzie czolowej ;-)

Mr.U - 08-12-2009, 16:58

mam info z salonu więc pytanie nieaktualne. w dieslach jest rozpórka niezależnie od wersji wyposażenia.
Lestat - 10-12-2009, 12:23

A ja mam teraz pytanie o olej do silniczka. W dwoch ASO powiedzili ze leja castrola 10W-60 a w dwoch ze 5W-30 Castrol/Shell no i co teraz? Na stronach Castrola widzialem ze polecaja 5w-30 full syntetyk no i szczerze powiedziawszy nie mam pojecia ktory wlac...

Na marginesie fajne roznice w cenach :-)
- MOTO - Katowice - 334 zl
- Her-Gum - Zabrze - 420 zl
- Sobczyk - Katowice - 450 zl
- Witpol - Tychy - 370 zl

i badz tu madry i pisz wiersze...

tomekrvf - 10-12-2009, 13:56

ulrik napisał/a:
no i szczerze powiedziawszy nie mam pojecia ktory wlac...

Ma być olej spełniający normę VW 507.00. I na 100% nie ma oleju o lepkości 10W60 spełniającego taką normę. Ceny które Ci podali to z filtrem oleju?

Lestat - 10-12-2009, 14:31

tomekrvf, czyli 5W-30 jesli chodzi o castrola tak przynajmnije maja napisane w opisie :-) tak ceny obejmowaly wszystko: filtr+olej+uszczelke+robocizna (tylko w przypadku Moto z Katowic, jak sie kupuje u nich wszystko to robocizna odpada ale jak sie przyjedzie ze swoim olejem na przyklad to doliczaja 40 zl za robocizne do ceny pozostalych czesci)
Radassss - 10-12-2009, 15:36

tomekrvf napisał/a:

Ma być olej spełniający normę VW 507.00. I na 100% nie ma oleju o lepkości 10W60 spełniającego taką normę.


chyba jednak jest zwie sie ten wynalazek "lucas oil" (to jako ciekawostka ;) ), ale juz abstrahujac od tego to tomekrvf ma 100% racji, a ci co leja 10W 60 chyba pomylili Lancera CY z EVO :D , ale wiadomo jak kto lubi ;)

Lestat - 11-12-2009, 07:31

No wlasnie tak sobie czytalem o wlasciwosciach i zastosowaniu olejów 10W-60 i nie dało mi to spokoju wiec zadzwoniłem jeszcze raz. Odebral inny serwisant i pewnym głosem wyrecytował "Oczywiscie lejemy do tego silnika 5W-30" na pytanie czemu wczesniej zostałem wprowadzony w blad...odpowiedział "Ze 10W-60 leje sie do innych diesli i no widocznie kolega nie zrozumial"...ehhhh "Koniec świata" jakby powiedział P.Popiołek...ciekawe czy ten silniczek bedzie dużo wcinać oleju...w instrukcji zapisane ze moze dochodzić do 1l na 1000 km. Dla mnie to oczywiście jest paranoja, aczkolwiek na innym forum - dot. RAV4 jeden z użytkowników 2.0l diesla opisywał zee jego bierze 1l na 1000 km i w serwisie cały czas mu powtarzaja ze to normalne...nie wiem moim zdaniem to nie jest normalne...1l na 10000km to i owszem, no ale nic zobaczymy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group