To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Test Ralliart vs Impreza vs Focus ST

Anonymous - 03-12-2009, 10:33
Temat postu: Test Ralliart vs Impreza vs Focus ST
Czy na prawdę aż takim niewypałem jest Ralliart ?
W Top Gear (polskie wydanie gazety) też nie pozostawiają złudzeń, że Ralliart nie jest udanym samochodem.
http://www.auto-motor-i-s...X-STI-8029.html

Czyli albo zwykły Lancer albo EVO.
Możecie się do tego jakoś odnieść ?

gres - 03-12-2009, 10:44

w tvn turbo również wypadł bardzo źle. W sumie się nie dziwie - jestem zwolennikiem skrajności, jeżeli coś ma być sportowe to do końca a jeśli dupowóz to do końca. Auta do wszystkiego są tak naprawdę do niczego.
Anonymous - 03-12-2009, 10:46

No ale Focus ST, Golf GTI czy GTD to dupowozy rodzinne ale oferują znacznie więcej niż Ralliart.
Luk - 03-12-2009, 11:21

Należy jeszcze zwrócić uwagę na cenę, Ralliarta można mieć za 115000 zł z wyposażeniem porównywalnym z Subaru za 150000. Jak dla mnie konkurentem jest tylko Focus ST (w tej grupie cenowej), ale on ma napęd tylko na przód. Tak więc 15000 zł różnicy za napęd 4x4 jest moim zdaniem uzasadnione. Szkoda tylko, że Ralliart jest trochę mułowaty (podobnie jak wersja cywilna :) )
czarnuch23 - 03-12-2009, 11:46

po raz kolejny porownania samochodow tego typu na kresce.
JAK to mawial pewien rajdowiec:
"proste sa dla szybkich aut a zakrety dla szybkich kierowcow"

Ford ST nie dorasta do piet ani dla subaru ani Mitsu.
Pazory te auta pokaza na kretej drodze ze zmienna przyczepnoscia.
Przy mocy ponad 200koni na osce skrzynia musi miec szpere zeby to jakos jezdzilo i zaden zawias nie da tego w zakrecie co da naped na 4 lapy- pomijajac juz walke jaka stoczy kierowca z autem.

Pare zakretow troche wilgoci albo jakis zwirek i focus odpadnie w przedbiegach. Prawa fizyki sa okrutne- a nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.

Anonymous - 03-12-2009, 13:33

czarnuch23 napisał/a:
nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.


szczegolnie w polaczenu ze skrzynia jaka oferuje mitsu do tego modelu :)

Pawcho - 04-12-2009, 14:01

No chyba, że nowa Mazda 3 MPS :lol: W sumie świetne osiągi,doskonałe wyposażenie i cena też niczego sobie.
Anonymous - 04-12-2009, 14:19

arturro napisał/a:
czarnuch23 napisał/a:
nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.


szczegolnie w polaczenu ze skrzynia jaka oferuje mitsu do tego modelu :)

No właśnie - dwusprzęgłowa, która w teorii powinna być szybka, a w rzeczywistości bardzo obniża osiągi samochodu.

krzychu - 04-12-2009, 14:27

kaeres napisał/a:
No właśnie - dwusprzęgłowa, która w teorii powinna być szybka, a w rzeczywistości bardzo obniża osiągi samochodu.


Z tego co ludzie bardziej przetestowali ten samochód można stwierdzić że obniża start na 1 biegu (żeby chronić sprzęgło) a potem jest już tylko lepiej. Bardziej ciekawi stwierdzenie o nietrafionych decyzjach w trybie automatycznym....
Druga ciekawostka to mizerna elastyczność (w końcu silnik mniej wysilony niż w EVO a elastyczność na bankier?), oraz to co napisali o odgłosach pracy na wysokich obrotach nowej jednostki.
Najbardziej dziwi stwierdzenie że RalliArt jest podsterowny.... Zważywszy na to że ma ACD (czyli można zeszperować centralny dyfer) ten fakt trochę dziwi... Ciekawe czy jest jakaś zasadnicza różnica że testowali SB a nie sedana...

tomekrvf - 04-12-2009, 23:04

krzychu napisał/a:
Najbardziej dziwi stwierdzenie że RalliArt jest podsterowny....

Jest. Idzie przez przód jak wściekły.

banzajek - 05-12-2009, 00:00

arturro napisał/a:
czarnuch23 napisał/a:
nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.


szczegolnie w polaczenu ze skrzynia jaka oferuje mitsu do tego modelu :)
Nie wiem jak jest w RalliArcie ,ale w Evo X MR chlopaki po zmianie oprogramowania skrzyni calkiem ladniej wyciagaja z tego samochodu wiec nie skazywalbym tego na porazke.
piomic - 06-12-2009, 09:49

A czy na treść artykułu nie ma wpływu zawartość reklamowa? Jakoś tylko subaru i ford mi wyskakują...
plbarti - 06-12-2009, 11:58

ralliart tak jak evo powinien mieć wybór między dwoma skrzyniami biegów , z manualem byłby "nieco" tańszy a przez to bardziej konkurencyjny
capelush - 07-12-2009, 21:10

pozwole sobie sie wtracic. mialem okazje jezdzic lancerem ralliart sedan i focusem st.
jestem mitsumaniakiem i jako drugie auto mam lancera 2.0 cso. i powiem niestety tyle. wybralem focusa st- koncowa kwota to 103 tys pln po negocjacjach za pelna wersje bez skory i navi w kolorze orange- mitsu jest ok-ale tylko tyle. sorry ale nie przekonuje mnie jezdzenie tego auta i naped na 4 kola skoro skrzynia nie domaga i sie gubi. fotele to samo do bani- nie mowiac o dzwieku sinika. hamulce tez kiszka- auto ciezkie 240 km a hamulce po paru zakretach stracily moc.
nawet u dealera sie smieja ze evo z ta skrzynia sie nie sprzedaje a duzo jej naprodukowali i wymyslili ralliart'a zeby wlozyc skrzynie. takze no comment.
niestety pomimo milosci do mitsu wybralem tylko forda - jak ma byc dobry lancer to tylko niestety evo ale GSR

krzychu - 07-12-2009, 21:17

capelush napisał/a:
skoro skrzynia nie domaga i sie gubi.


Możesz sprecyzować co z nią nie tak?

capelush napisał/a:
hamulce tez kiszka- auto ciezkie 240 km a hamulce po paru zakretach stracily moc.


W Outku też nie wytrzymują więc to nie dziwi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group