To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Nowy zadaje trzy pytania.

CARAMBA - 07-12-2009, 14:55
Temat postu: Nowy zadaje trzy pytania.
Witam wszystkich,jestem nowym użytkownikiem forum i właścicielem Cari GDI z 98roku. Od pewnego czasu przeglądam wszystkie posty aby się czegoś dowiedzieć(niestety szukajka nie działa tak jak ja i pewnie wielu innych by chciała).Na razie mam kilka pytań.
1.Czy ktoś spotkał się z tym ,że wskażnik paliwa cały czas pokazuje stan(nawet jeżeli jest wyciągniety ze stacyjki kluczyk)?
2.Po tankowaniu do pełna przed odpaleniem obrotomierz ustawia się na 1000 obr.
3.No i sprawa wody w bagażniku.Spotkałem się na forum ze stwierdzeniem,że to wina jakiegoś spawu ,jakiego?
Na razie to wszystko dzięki za ewentualne odpowiedzi.

Robson86 - 07-12-2009, 15:15

CARAMBA napisał/a:
1.Czy ktoś spotkał się z tym ,że wskażnik paliwa cały czas pokazuje stan(nawet jeżeli jest wyciągniety ze stacyjki kluczyk)?

w kazdej Carismie/Galancie i wielu japoncach autach tak jest, wiec niczym sie nie przejmuj :)
CARAMBA napisał/a:
2.Po tankowaniu do pełna przed odpaleniem obrotomierz ustawia się na 1000 obr.

pewnie wlacza Ci sie ssanie i obroty ida w gore a pozniej sie normalizuja?
CARAMBA napisał/a:
3.No i sprawa wody w bagażniku.Spotkałem się na forum ze stwierdzeniem,że to wina jakiegoś spawu ,jakiego?

a nie wina jakiejs uszczelki? Musisz sam zdjagnozowac miejsce najlepiej a pozniej poradzimy co i jak
Pozdroo

pawelsonx - 07-12-2009, 15:32

3 woda w sedanie wlewa się poprzez wyrobione uszczelki świateł tylne
CARAMBA - 08-12-2009, 14:35

Dzięki panowie będę szukał a o ewentalnych trafnych diagnozach poinformuję.A przy okazji u mojego znajomego mecha usłyszałem o sposobie czyszczenia przepustnicy i krokowca za jednym zamachem.Mianowicie nalerzy spray do czyszczenia władować na wysokich obrotach do trąby słonia za przepływomierzem a przed przepustnicą.Czy może ktoś się z takim sposobem spotkał i co o tym sądzicie?.
Robson86 - 08-12-2009, 16:36

CARAMBA napisał/a:
Mianowicie nalerzy spray do czyszczenia władować na wysokich obrotach do trąby słonia za przepływomierzem a przed przepustnicą

:shock: :shock:
szczerze? pierwsze slysze i w ogole nie polecam, chyba ze lubisz rosyjska ruletke :D
Przepustnica musis byc recznie wyczyszczona bo samo psikniecie nie usunie sadzy ktora juz zadomowila sie na poszczegolnych elementach
Pozdroo

Ginger1021 - 08-12-2009, 16:46

To ten mechanik chyba nigdy nie czyścił takiej przepustnicy ręcznie, nie wie jak to się tam trzyma.
CARAMBA - 08-12-2009, 16:54

Dzięki pominę jego sugestie.
demeone - 08-12-2009, 20:22

CARAMBA Podręcznik mówi o tym sposobie czyszczenia ale należy zatkać bypassy. Aby środek czyszczący się tam nie dostał, czyli w ten sposób nie przeczyscisz kanałów krokowca. Więc w tym się myli że można w ten sposób wyczyścic krokowca.

Ale ma to swoją wadę, cały syf poleci do kolektora i dalej. a po drugie nie przeczyści to tak dokładnie jak ręczne wyszorowanie.

Ppiotr - 10-12-2009, 21:13

jak nie wiesz czym woda się leje na myjkę koleś do bagażnika i pryskasz wodą i wiesz dokładnie przyczyn może być dużo uszczelka spaw i wiele innych


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group