To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Guma pod zderzak przedni

Lestat - 09-12-2009, 14:50
Temat postu: Guma pod zderzak przedni
Czy spotkaliscie sie z takim zabezpieczeniem jak guma pod zderzakiem przednim? Chodzi mi oczywiscie o Lancera bo w moim poprzednim autku (Focus) było takie zabezpieczenie i jak mam być szczery to bylo to rewelacyjne...moze nie likwidowalo problemu uszkodzenia zderzaka w 100% ale zawsze było to jakies zabezpieczenie na krawezniki...
Trik - 09-12-2009, 15:46

Ja widziałem coś takiego w serwisie Fata na Stilo w JTD to to było. Niestety było bo właściciel wyczesał studzienkę kanalizacyjną wraz ze zderzakiem, intercolerem i miską olejową :twisted: .
Po za tym większość krawęzników powinno mieć od 15 do 17 cm wysokości, a dzięki tym kawałkom plastiku pod zderzakiem słychać jak jest za wysoki. Nad 15 cm krawężnik na szczęście wchodzi sie gładko.

lemon - 10-12-2009, 08:28

Te pionowe plastiki pod zderzakiem są zdecydowanie za nisko. Parkowanie przy większości krawężników często boli :cry: A przecież prześwit i wysokość opon nie są zbyt małe.
Trik - 10-12-2009, 11:14

No nie ma co ukrywać, mozna się najeść strachu i obciachu przy tych dźwiękach od tych pasków :D Ale wstawiając taką gumę, przy tak wysuniętym nosie, to chyba bym bardzie się bał.
Lestat - 10-12-2009, 11:54

No wlasnie ja tez sie za pierwszym razem najadlem strachu :-) podjezdzam pod kraweznik i niby niski a tu nagle chrum....wysiadam z auta i patrze kurcze no zderzak jest wyzej zagladam glebiej i widze to ustrojstwo...

Trik napisał/a:
Ale wstawiając taką gumę, przy tak wysuniętym nosie, to chyba bym bardzie się bał.


rzecz w tym ze taka gume wstawia sie na rowni ze zderzakiem patrzac oczywiscie od przodu wiec jesli kraweznik jest za wysoki to najpierw da znac o sobie guma. W fordzie mocowalo sie ta gume na krawedzi zderzaka - sama guma miala wyprofilowany rowek w ktory wchodzil na scisk zagiety rant zderzaka...

Uwex - 10-12-2009, 12:57

ulrik - miałem takie coś w Xsarze ( przydawało się ) , ale było fabryczne więc prześwit był taki jaki założono przy projektowaniu auta .Zakładając do Lancera jeszcze zmniejszysz prześwit .
Lestat - 10-12-2009, 13:10

Uwex, zdaje sobie z tego sprawe...stad powstal ten temat czy jest cos takiego w ogole dostepne i czy bedzei sie sprawdzac. Z tego co widze nie ma czegos takiego wiec chyba trzeba by gdzies zamawiac...
co do przeswitu - gdyby ta guma miala ze 2 cm to przeswit zmniejszylby sie niewiele, pytanie czy guma spelnialaby swoje zadanie...

Trik - 10-12-2009, 13:32

ulrik napisał/a:
pytanie czy guma spelnialaby swoje zadanie...

Przy tym rodzaju plastiku? Mocno bym w to nie wierzył. Najprawdopodobniej zerwiesz mocowania gumy ze zderzakiem przy pierwszym lepszym kontakcie z materią, wystarczy na chwilę zapomniec. Zapytaj tych co mają spoiler zderzaka i zmniejszony prześwit w tym miejscu ok 2cm, czy przypadkiem nie parkują z dala od krawężnika :)
Inne wyjscie z sytuacji :!: to zamienić na nowego Otlandera (z nowym noskiem) albo zaczekać na RVR (konkurent Qaszanki) Z pewnością będzie wyżej. :mrgreen:

gzesiolek - 10-12-2009, 14:09

Trik napisał/a:
Z pewnością będzie wyżej

Z RVR bym sie nie zakladal... Wspomniana Qaszanka w tanszej wersji z napedem na jedna os ma cale 2cm wiekszy przeswit od mojego Lancera... no i do 20cm przeswitu dla wersji z napedem na 4 kola...
ze zdjec RVR wyglada na jeszcze odrobine nizszy... ;)

Trik - 10-12-2009, 22:17

Ale jakbym zmienił na RVR to bym se szwagra podjeżył, bo ma Qaszankę. Co do przeswitu, to zerknij jeszcze raz na te fotki http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=45 i prównaj wysokość progu w stosunku do piasty koła w Lancerku i w RVR przy założeniu że te fele to 16"


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group