To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Sprzęgło, silnik i zagłówek.

Jacek Wawa - 11-12-2009, 14:56
Temat postu: Sprzęgło, silnik i zagłówek.
Pierwsze pytanie dotyczy sprzęgła. Bierze ono wcześniej na jedynce i później na pozostałych biegach. Czego to moźe być przyczyna? Druga sprawa to dziwny rezonans gdzieś przy silniku przy 3 tyś. obrotów. Jeszcze jeden problem z silnikiem jest taki, że po rozgrzaniu silnika traci trochę mocy, jest to zauważalne. Ostatnia rzecz to trzeci zagłowek w tylnym siedzeniu, którego nie ma w Carismie przed liftem. Przydałby się dla bezpieczeństwa, czy ktoś myślał jak go dorobić?
Sylwan - 11-12-2009, 22:32

Jeżeli chodzi o pierwsze pytanie to być może będzie wysprzęgnik, ale pewien nie jestem. Sprawdź poziom płynu w skrzyni biegów...
rasiak1980 - 13-12-2009, 08:34

w pierwszym wypadku obstawiam spalone sprzęgło albo walnięty docisk sprzęgła a właśnie jest to podobnie odczuwalne że sprzęgło później łapie szczególnie jak się go na poprzednim biegu przypiłuje troszku.
rezonans to może być osłona kolektora wydechowego blacha z piktogramem "nie dotykać gorące" widać ją odrazu po otworzeniu maski, bądź osłona tzw. down pipe, takiej rury która przymocowana jest bezpośrednio do kolektora,schodzi w dół później jest wygięta do tyłu i kończy się na połączeniu elastycznym, jest ona osunięta taką puszką blaszaną która lubi dzwonić, dalej masz katalizator i osłonę katalizatora która również lubi dzwonić oprócz tego same rury jeżeli nie są dobrze zawieszone potrafią też o coś się obijać. bez podniesienia samochodu czasami ciężko zdiagnozować. to że silnik po rozgrzaniu traci trochę mocy to zauważyłem i wydaje mi się że jest to związane z trybem ssania i innym dobraniem proporcji mieszanki przez ECU. zagłówkami to ci nic nie poradzę trzeba pokombinować i zastanowić się nad tym czy w ogóle warto.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group