Sigma/Diamante Techniczne - SIGMA - wymiana rozrządu
Anonymous - 10-09-2006, 14:56 Temat postu: SIGMA - wymiana rozrządu Witam!
Jakie elementy wymienia się w Sigmie 3.0 v6 12v przy wymianie rozrządu?
Pasek, napisacz, coś jeszcze? Co wchodzi w skład kompletu wymiany rozrządu?
Ile powinna kosztować jego wymiana w serwisie?
roch_27 - 10-09-2006, 17:09
pompa wody jest również napędzana na pasku rozrządu - trzeba sprawdzić jej stan
pc napisał/a: | Ile powinna kosztować jego wymiana w serwisie? | lepiej nie pytac
pozdro
Anonymous - 10-09-2006, 19:06
Nie strasz mnie, orientowałem się i kosztuje w serwisie około 600 pln, więc to chyba nie jest aż tak porażający koszt.
Twój mechanik będzie wiedział czy trzeba wymienić jak spojży? Jak sądzisz?
roch_27 - 10-09-2006, 19:13
pc napisał/a: | Twój mechanik będzie wiedział czy trzeba wymienić jak spojży? Jak sądzisz? | sądzę, że tak
ps. kiedy do niego jedziesz? moze razem się spotkamy o ile podpasuje nam razem sie spotkać
Krzyzak - 10-09-2006, 19:14
pompę wody ocenisz dopiero, jak padnie - moja działała dobrze przez 220 tkm i padła w ciągu 1 nocy (podczas jazdy)
powiem tak - jak pompa ma już przejechane 100-150 tkm, to zmień - obędzie się bez ponownego rozbierania rozrządu
Anonymous - 10-09-2006, 23:36
jeżeli masz zacięcie mechaniczne, trochę chęci i umiejętności, to rozrząd zrobisz sam. Koszt paska + napinacz ok. 150 zł kpl /kalisz - auto-japan ebertowicz/
Anonymous - 11-09-2006, 17:32
Zacięcie i chęci mam, gożej z umiejętnściami, niestety nie jestem wychowany w duchu mechanicznym a wszystko co w życiu robiłem dalekie jest od mechaniki samochodowej. Uczę się szybko, ale nie jestem geniuszem...
Wiem że rozrząd można kupić niedrogo, ale z montażem kiedy nigdy nawet nie widziałem jak to się robi - raczej się nie będę zmagał... No chyba że znajdzie się jakiś spec, ktory na rorum opisze ładnie ten "proceder"
Pozdrawiam!
Anonymous - 17-09-2006, 09:45
wymiana rozrzadu w sigmie jest naprawdę prosta nie można się pomylić także polecam własną inicjatywę.a co do części polecam pasek tylko oryginalny w moim rejonie to koszt około 115zł natomiast napinacz z "luk-a"są zrobione na bazie japońskich łożysk "KOYO".a jeśli chodzi o wymianę to po dostaniu się pod obudowę rozrządu znajdziesz trzy punkty na wale korbowym wycięcie ma zgrać się z odlanym w bloku językiem natomiast wałki rozrząu mają punkty nabite na kołach i kreseczka wycięta na tylnej obudowie.przed założeniem lewy wałek przestaw o jeden ząb w prawo załuż pasek i napnij napinacz wałek sam wróci na swoje miejsce.pasek po napięci powinien dać się obrócić o 90 stopni.także do dzieła!
|
|
|