To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ...

YYari - 17-12-2009, 09:05
Temat postu: [C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ...
Witam chłopaki :)

Moj Colcik sobie postał pare dni na mrozie - Brak opon zimowych ktore teraz dopiero kupilem i przełozyłem ... :oops: :oops: :oops:
i wchodze i krece krece krece krece i tak mogłbym w nieskonczoność zalapie podławi sie i zgaśnie .... i tak za kazdym razem nie wiem co jest grane i co moze byc przyczyną tego jak ktos by mógł mnie oświecic byłbym napewno bardzo wdzięczny bo szkoda zeby on sobie tak stał jak tyle śniegu do zabawy jest :twisted: :twisted:
do tego jeszcze czy np zegary z obrotomierzem z innego modelu colta moglbym zamontowac czy potrzeba robic jakies przeróbki ?

dopne jeszcze jak świece to jaki model ? i jezeli kable to tez ;) zebym jak cos to nie kupił bubla ...

pozdrawiam

mirekbdeblin - 17-12-2009, 10:18

Witam
Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp .
polecan dolewać na 40 litrów paliwa 0,5 litra denatury -zapobieba wytrącaniu się kryształków lodu.
Swiece nic tu ale też warto zobaczyć ale już po odpaleniu .
Po dolaniu odczekaj ze 30 minut no i niestety pokręcić troche aż przegoni paliwo w układzie a dobrze by było żeby postał w ciepym np.garaz
Swiece sprawdze i zapodam

Jagos - 17-12-2009, 11:09

mirekbdeblin napisał/a:
Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp .
i ja podobniw mysle. Dlaczego latem autka po kilku dniach odpalaja na dotyk a zima po nocy trzeba czasem je krecic... mysle tez ze takowe dlugie krecenie to tez kwestia paliwa"taniego" z domieszka H2O :wink: co czeste jest na polskich stacjach.
jurekschroda - 17-12-2009, 12:51

Świeczki do silnika 4g13 :
1) NGK BPR5ES-11
2) Denso W16EPR11

Zegary z obrotomierzem - wyjmujesz stare, podpinasz złącza w nowych, wkładasz i działa. Żadnych przeróbek nie potrzeba.

YYari - 17-12-2009, 15:14

a świece znalazlem troche inne i pisze ze one sa odpowiednie do tego modelu

BPR6ES-11 wiec juz nie wiem które kupic jak cos ;) do tego mam tez gaz w aucie wiec nie wiem sam : (

mirekbdeblin - 17-12-2009, 22:38

jutro podeśle typ świec
polecam iskrt trzyelektrodowe są i gazowe ale nie polecam terz iskry sprawdzone rewelka
JAGOS zimą przy spadku temperatury spada pojemność akumulatora z tąd kręcenie
przy -16*C pojemność spada nawet o 70%
pozdrawiam

YYari - 18-12-2009, 13:29

mam jeszcze pytanie co do ssania w nim JAK TO SIE ZAŁANCZA ? bo jestem juz głupi czytalem ze pedał gazu i potem sam włancza ssanie jak to jest ? wie ktos ?
lipa40 - 18-12-2009, 16:23

YYari napisał/a:
JAK TO SIE ZAŁANCZA


Ssanie zalączasz poprzez wciśnięcie i puszczenie pedału gazu :)
Ja w swoim (byłym już c51A 1.3 12v :( ) robiłem to dwukrotnie :wink: poczym odpalałem bez gazu :)

YYari - 18-12-2009, 19:27

lipa40 sprawdze jutro czy to dziala tak jak mowisz ;) ale pewnie tak :>
poki co ładuje akumulator bo moze sie rozladowal albo cos poprzez ten mróz ...
a potem sie okaze co moze byc nie tak jeszcze ;)

avangarda - 18-12-2009, 19:42

Podładuj profilaktycznie bo od tego kręcenia na pewno osłabł, poza tym mroźna nocka się szykuje, ale akumulator nie ma tu nic do rzeczy skoro rozrusznik kręci dobrze i skoro nawet udało się odpalić...
kamil0810 - 18-12-2009, 21:22

ja wedle katalogu założylem NGK 13 nie mam z nimi problemu
numerów kabli musiał bym poszukać kupowałem jakieś 4 miesiące temu kąplet NGK za 150 zł pasuja idealnie
zegary wyjmujesz i wkładasz z obr. bez problemu
ssanie pół automatyczne załanczasz pedałem gazu dwa trzy wcisnięcia i odpala bez problemu wtedy załancza ssanie i dawkuje paliwo do gardzieli gaźnika więc nie można za wiele razy go wcisnąc bo się może zalać ( mi udało się to kiedyś zrobić )

mirekbdeblin - 20-12-2009, 13:06

Witam
konkretny symbol świec ISKRA FE55PRS-T
dla colt 1.3l 49-55kW
pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group