[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ...
YYari - 17-12-2009, 09:05 Temat postu: [C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ... Witam chłopaki
Moj Colcik sobie postał pare dni na mrozie - Brak opon zimowych ktore teraz dopiero kupilem i przełozyłem ...
i wchodze i krece krece krece krece i tak mogłbym w nieskonczoność zalapie podławi sie i zgaśnie .... i tak za kazdym razem nie wiem co jest grane i co moze byc przyczyną tego jak ktos by mógł mnie oświecic byłbym napewno bardzo wdzięczny bo szkoda zeby on sobie tak stał jak tyle śniegu do zabawy jest
do tego jeszcze czy np zegary z obrotomierzem z innego modelu colta moglbym zamontowac czy potrzeba robic jakies przeróbki ?
dopne jeszcze jak świece to jaki model ? i jezeli kable to tez zebym jak cos to nie kupił bubla ...
pozdrawiam
mirekbdeblin - 17-12-2009, 10:18
Witam
Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp .
polecan dolewać na 40 litrów paliwa 0,5 litra denatury -zapobieba wytrącaniu się kryształków lodu.
Swiece nic tu ale też warto zobaczyć ale już po odpaleniu .
Po dolaniu odczekaj ze 30 minut no i niestety pokręcić troche aż przegoni paliwo w układzie a dobrze by było żeby postał w ciepym np.garaz
Swiece sprawdze i zapodam
Jagos - 17-12-2009, 11:09
mirekbdeblin napisał/a: | Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp . | i ja podobniw mysle. Dlaczego latem autka po kilku dniach odpalaja na dotyk a zima po nocy trzeba czasem je krecic... mysle tez ze takowe dlugie krecenie to tez kwestia paliwa"taniego" z domieszka H2O co czeste jest na polskich stacjach.
jurekschroda - 17-12-2009, 12:51
Świeczki do silnika 4g13 :
1) NGK BPR5ES-11
2) Denso W16EPR11
Zegary z obrotomierzem - wyjmujesz stare, podpinasz złącza w nowych, wkładasz i działa. Żadnych przeróbek nie potrzeba.
YYari - 17-12-2009, 15:14
a świece znalazlem troche inne i pisze ze one sa odpowiednie do tego modelu
BPR6ES-11 wiec juz nie wiem które kupic jak cos do tego mam tez gaz w aucie wiec nie wiem sam : (
mirekbdeblin - 17-12-2009, 22:38
jutro podeśle typ świec
polecam iskrt trzyelektrodowe są i gazowe ale nie polecam terz iskry sprawdzone rewelka
JAGOS zimą przy spadku temperatury spada pojemność akumulatora z tąd kręcenie
przy -16*C pojemność spada nawet o 70%
pozdrawiam
YYari - 18-12-2009, 13:29
mam jeszcze pytanie co do ssania w nim JAK TO SIE ZAŁANCZA ? bo jestem juz głupi czytalem ze pedał gazu i potem sam włancza ssanie jak to jest ? wie ktos ?
lipa40 - 18-12-2009, 16:23
YYari napisał/a: | JAK TO SIE ZAŁANCZA |
Ssanie zalączasz poprzez wciśnięcie i puszczenie pedału gazu
Ja w swoim (byłym już c51A 1.3 12v ) robiłem to dwukrotnie poczym odpalałem bez gazu
YYari - 18-12-2009, 19:27
lipa40 sprawdze jutro czy to dziala tak jak mowisz ale pewnie tak :>
poki co ładuje akumulator bo moze sie rozladowal albo cos poprzez ten mróz ...
a potem sie okaze co moze byc nie tak jeszcze
avangarda - 18-12-2009, 19:42
Podładuj profilaktycznie bo od tego kręcenia na pewno osłabł, poza tym mroźna nocka się szykuje, ale akumulator nie ma tu nic do rzeczy skoro rozrusznik kręci dobrze i skoro nawet udało się odpalić...
kamil0810 - 18-12-2009, 21:22
ja wedle katalogu założylem NGK 13 nie mam z nimi problemu
numerów kabli musiał bym poszukać kupowałem jakieś 4 miesiące temu kąplet NGK za 150 zł pasuja idealnie
zegary wyjmujesz i wkładasz z obr. bez problemu
ssanie pół automatyczne załanczasz pedałem gazu dwa trzy wcisnięcia i odpala bez problemu wtedy załancza ssanie i dawkuje paliwo do gardzieli gaźnika więc nie można za wiele razy go wcisnąc bo się może zalać ( mi udało się to kiedyś zrobić )
mirekbdeblin - 20-12-2009, 13:06
Witam
konkretny symbol świec ISKRA FE55PRS-T
dla colt 1.3l 49-55kW
pozdrawiam
|
|
|