Carisma - Ogólne - PROBLEM Z OBROTAMI
ToX - 18-12-2009, 13:56 Temat postu: PROBLEM Z OBROTAMI Mam pytanko/problem po odpaleniu mojej Cari tj: 1,9 DI-D obroty wynoszą 500( to jest problem) czym może to być spowodowane??:/ sa chyba troche za niskie teraz na mrozach po odpaleniu dochodza do ok 900. Z góry sorki jak ten temat sie powtarza
robson1014 - 18-12-2009, 17:10
Witam kolege. W moim aucie jest ten sam problem.Opisze to od początku.Po odpaleniu obroty są na ok 700, pare sekund póżniej skaczą na 900 a po przejechaniu ok 20km jest ok 600. Wydaje mi sie że te 600 to za mało ale tak to wygląda teraz zimą.Jak nie ma mrozów cały czas jest ok 700.Może ten typ tak ma.Nie czytałem na ten temat na forum ale wydaje mi sie że to było wałkowane. Pozdrawiam.
avangarda - 18-12-2009, 17:30
Widocznie nie tylko robson1014 napisał/a: | ten typ tak ma | bo mój misiek też zawsze miał na ciepłym 700 rpm (i podobno to całkiem normalne), a teraz jak są mrozy to widzę, ze na ciepłym ma 600 a to już chyba za mało bo zaczyna delikatnie trząść... Nie wiem jak Wy Koledzy ale ja zabieram się za ustawianie obrotów hehe
czester_ - 18-12-2009, 18:43
Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok.
ToX - 18-12-2009, 19:15
no ja po nowym roku jade podpiac pod komputer swoją Cari wiec dam znac co z tego wynikło i czym może to być spowodowane
avangarda - 18-12-2009, 19:36
Co Ci komp wykryje jak nie świeci się Check... No chyba, że się świeci?
pawelsonx - 18-12-2009, 19:41
czester_ napisał/a: | Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok. |
A tak z czystej ciekawości jak masz te 500 obrotów to wskazówka jest prawie na 0 czy w połowie skali miedzy 0 a 1. Dość dużo osób odczytując obroty pomija tą mało kreskę która jest parę mm nad 0 i oznacz 500 obrotów
[ Dodano: 18-12-2009, 19:45 ]
avangarda napisał/a: | Co Ci komp wykryje jak nie świeci się Check... No chyba, że się świeci? | następny zabobon nawet jak nie świeci się lampeczka to w pamięci ecu zapisane są błędy chwilowe które zdarzają się co jakiś czas
Układ OBD II/EOBD używa dwa typy kodów:
* typ A - w tej grupie kodów występują błędy najbardziej przyczyniające się do zwiększenia emisji i powodują zapalenie wskaźnika kontrolnego po pierwszym razie wystąpienia błędu,
* typ B - błędy wpływające na zwiększenie emisji, ale w sposób mniej drastyczny niż w typie A; zapalenie wskaźnika kontrolnego jest efektem wystąpienia błędu kilka razy.
[ Dodano: 18-12-2009, 19:48 ]
avangarda napisał/a: | :| Nie wiem jak Wy Koledzy ale ja zabieram się za ustawianie obrotów hehe |
Jak ustawisz prosiłbym o dokumentacje na tym forum napewno sie przyda.
Jaki kabe zastosowałeś jaki program itp rzeczy związane z ustawianiem obrotów w did
czester_ - 18-12-2009, 20:01
pawelsonx napisał/a: | czester_ napisał/a: | Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok. |
A tak z czystej ciekawości jak masz te 500 obrotów to wskazówka jest prawie na 0 czy w połowie skali miedzy 0 a 1. Dość dużo osób odczytując obroty pomija tą mało kreskę która jest parę mm nad 0 i oznacz 500 obrotów
|
A tak z ciekawości to nie wiedziałem:) Dzięki! Tak czy siak na poczatku obroty ma znacznie słabsze ale powyżej 500. Gdzieś tak w połowie.
pawelsonx - 18-12-2009, 20:08
czester_ napisał/a: | pawelsonx napisał/a: | czester_ napisał/a: | Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok. |
A tak z czystej ciekawości jak masz te 500 obrotów to wskazówka jest prawie na 0 czy w połowie skali miedzy 0 a 1. Dość dużo osób odczytując obroty pomija tą mało kreskę która jest parę mm nad 0 i oznacz 500 obrotów
|
A tak z ciekawości to nie wiedziałem:) Dzięki! Tak czy siak na poczatku obroty ma znacznie słabsze ale powyżej 500. Gdzieś tak w połowie. |
Ja mam tak samo to normalne w starszych dieslach
czester_ - 18-12-2009, 20:17
bardzo mnie uspokoiłeś.
misiek_88 - 21-12-2009, 00:55
ja również zauważyłem ostatnio że jak odpalę to mi trzyma obroty coś koło 1000 a jak już się silnik nagrzeje to obroty spadają do około 600 i tak lekko trzęsie
mam nadzieje że to normalne w tym modelu 1.9 Di-D
avangarda - 21-12-2009, 17:44
pawelsonx napisał/a: | Jak ustawisz prosiłbym o dokumentacje na tym forum napewno sie przyda.
Jaki kabe zastosowałeś jaki program itp rzeczy związane z ustawianiem obrotów w did |
First one "zastosowałAś"... Second nie jeżdżę DiD tylko benzyniakiem, więc obroty będą ustawiane wg instrukcji ze stronki Krzyżaka...
GAMBIT7 - 21-12-2009, 18:25
witam!Mam taki problem.Po odpaleniu autka obroty sa w normie czyli kolo 700,ale po paru minutach same podnoszą sie do 1500 i zapala sie czek.Czy to jest problem z przepustnicą?
aren195612 - 21-12-2009, 19:18
GAMBIT7, Błędy "wymrugaj" . Twoje autko to 2000 rok, powinno się dać.... .
Pokasuj te swoje zbędne posty, powieliłeś tą samą treść jeszcze w dwóch miejscach- wystarczy jeden.
GAMBIT7 - 21-12-2009, 19:27
aren195612, dzięki za odpowiedż,ale co znaczy "wymrugaj"?
[ Dodano: 21-12-2009, 19:30 ]
aren195612, bo jeśli chodzi Ci o resetowanie komputera i naukę obrotów to już to robiłem i nic to nie dało.
|
|
|