[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] tylne łożyska kół
radwach - 19-12-2009, 13:56 Temat postu: [E54A 2.0 V6] tylne łożyska kół Witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć czy w Galancie wymienia sie tylko łożysko czy trzeba wymieniać je z cała piastą ? w sklepie z cześciami mówili że z piastą ale słyszałem też opinie że można wymienić same łożysko. proszę o odpowiedż pozdr
robertdg - 19-12-2009, 14:13
radwach, spróbuj zadzwonic do tego sprzedawcy:
Japaneze
Marek Malik
42 215-44-02
602 224 584
on napewno Ci podpowie i doradzi tak ze bedziesz pewny co i jak masz kupic, podejrzewam ze cene takze zaoferuje Ci dobra.
szpala85 - 19-12-2009, 16:15
radwach, szybciej i wygodniej będzie jak wymienisz całą piastę z łożyskiem
robertdg - 27-12-2009, 19:30
zbychu80, Cena jak najbardziej normalna bez znizek, oczywiscie ze znizkami cena wachalaby sie w granicach 260zł, zadzwoń do Japaneze, osobiscie z zamienników móglbym Ci jeszcze polecić Rouville, SKF, Optimal byl kiedys dobry ale zaczeli robic chinszczyzne
szpala85 - 27-12-2009, 20:22
zbychu80 napisał/a: | jedynie 360PLN (samo łożysko bez piasty). |
360 zł łożysko bez piasty taka cena to powinno być już z piastą
nieźle przycinają u ciebie kolego zbychu80,
tom11 - 27-12-2009, 22:45
zbychu80 napisał/a: | Mianowicie gdzie można zakupić łożyska w rozsądnej cenie (Kanaco np.). |
w Lubartowie jadąc od Lublina po lewej stronie jest hotel, na dole jest sklep z łożyskami z tego co pamiętam jak pytałem SKF z piastą cos koło 350zł. powiedział typ że może dobrać samo łożysko dużo taniej,ale musi mieć stare na wzór. jesli Cie interesuje mam jedno, jakaś używka musiał bym tylko pogrzebać w gratach
jarekrk - 28-12-2009, 16:08
Firma KOYO ? dobry robi sprzęt , bo niestety mam do wymiany piaste z łożyskiem a tej firmy na allegro po 250 chodzą
robertdg - 28-12-2009, 20:33
jarekrk napisał/a: | Firma KOYO ? dobry robi sprzęt | bardzo dobry wiekszosc marek stosuje materialy tej firmy na pierwszy montaz, nawet VAG, w szczegolnosci auta japonskie.
robertdg - 28-12-2009, 21:16
http://www.hipol.pl/pl/cz...ci_samochodowe/
Kacper150985 - 15-03-2010, 09:04
Wiatm
Panowie podpinam się pod temat, gdyż potrzebuję wymienić łożysko w lewym tylnim kole bo wyje i w związku z tym mam parę pytań:
1. Można swobodnie wymienć samo łożysko czy lepiej wymieniać łożysko łącznie z piastą?
2. Czy taką wymianę samego łożyska dam radę zrobić sam w warunkach domowych bo chyba gdybym wymieniał łącznie z piastą to mniej przy tym pracy (chyba że się mylę)?
3. Trzecia sprawa to co sądzicie o łożyskach firm: JAPAN LINE oraz JPN JAPAN?
Dziekuję za pomoc i Pozdrawiam
Frost - 15-03-2010, 21:23
1. można samo łożycko, ale piaste trzeba będzie wybijać lub wyprasować
2. całość wymienisz spokojnie sam
3. hmmmmm
Kacper150985 - 16-03-2010, 08:27
Dzięki Frost83 za pomoc!
myślę jednak że wymienię razem z piastą bo nie bardzo dysponuję jakąś prasą i nie chcę żeby był tak że rozkręcę i bedzie zonk a myslę że łącznie z piastą będzie łatwiej, także na weekendzie zabieram się za to.
POZDRAWIAM.
Soner - 16-03-2010, 19:42
Jesli nie masz prasy to wymieniaj całą piastę, bo łożysko wbijane krótko wytrzyma, a wymiana piasty mi zajęła niecałe pół godzinki.
Kacper150985 - 17-03-2010, 08:16
No dzięki Soner za radę, a skoro mówisz że wymieniałeś łącznie z piastą to się jeszcze ciebie podpytam odnośnie samego faktu wymiany. Mianowicie powiedz mi czy po rozbrojeniu tego wszystkiego (zdjęcie koła-zacisku hamulcowego i tarczo bębna) i dostaniu się do piasty to rozkładać też szczęki i to wszystko od ręcznego hamulca czy da się wymienić piastę bez rozkładania tego. i druga sprawa to czy aby wyjąść piastę z łożyskiem to wystarczy odkręcieć te 4 śruby od wewnętrznej strony czy coś jeszcze tam trzyma a jeśli by trzeba było sobie pomóc młotkiem żeby to wszystko wybić to gdzie uderzać żeby nic nie uszkodzić bo widziałem że od wewnetrznej strony jest tam takie jakby koło zębate (jak się domyślam od ABS-u) i czy ono też wyjdzie z łożyskiem i piastą czy ono zostaje.
Jeśli mozesz to napisz też mogę napotkać jeszcze jakieś trudności .
Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc i POZDRAWIAM!
Soner - 18-03-2010, 08:10
Z tego co pamiętam (wymieniałem ok. rok temu) trzymały tylko te 4 śruby od wewnętrznej strony. Zacisków od hamulca nie zdejmowałem. Troszkę musiałem pomóc sobie młotkiem przy wybijaniu piasty poprzez pobijak i przy przekładaniu szpilek do mocowania kół. Przed wyjęciem piasty poluzuj czujnik ABS i odchyl go, żeby nie uszkodzić. Jak zdejmiesz tarczę to wszystko będzie jasne, nie ma co się stresowac Tutaj masz rysunek poglądowy --> http://www.japancars.ru/c...L6&mg=27&bg=250 . Aha i ta zębatka wychodzi z piastą, to jest cały element. Jeśli masz już część zamienną, to wiesz jak wygląda.
|
|
|