To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [1.8 GDI] Carisma nie chodzi tak jak powinna

Khaveci - 21-12-2009, 18:44
Temat postu: [1.8 GDI] Carisma nie chodzi tak jak powinna
Witam :!:
Od pewnego czasu mam problem ze swoim samochodem. Sprawdzalismy je z moim mechanikiem i doszedl on do wniosku, ze przyczyna lezy w silniku. Powiedzial ze jeden cylinder padl. I tam w srodku cos jest nie tak. (w najgorszym wypadku czeka wymiana silnika). Po nowym roku bedzie rozbierany silnik. Wymienilismy filtry, oleje, zalalismy lepsze paliwo. I nic. Problem tkwi w tym ze auto stracilo swoja moc. Nie ma takiego przyspieszenia i klekocze jak diesel. Dlawi sie przy szybszej jezdzie. Spalanie takze wzroslo. Dam wam probke dzwieku jak chodzi motor i dzwiek z wydechu (dziur zadnych nie ma a "pierdzi" jak nie wiem). Moze spotkaliscie sie z podobnym problemem albo sami jestescie mechanikami i mozecie podac inna przyczyne. Nie podwazam wiedzy mojego mechanika ale przeciez czlowiek moze sie mylic :) Oto link:

Plik audio 01.mp4

Czekam na odpowiedz. Pozdrawiam :)

Jaro1974 - 21-12-2009, 20:44

Według mnie to najprawdopodobniej któryś z zaworów jest nadpalony i prawdopodobnie to jest przyczyną twojego problemu. Kumpel miał taką samą pracę silnika w citroenie Xantii i jak zdjął głowicę to niedowierzał że mu to jeszcze jeździło. Na dwóch cylindrach nie miał praktycznie zaworów a chodził jak traktor i mocy też mu brakowało. Wymienił zawory i samochód jak nowonarodzony. Sprawdź kompresję na poszczególnych garach i wyjdzie ci na którym garze ci się coś stało. Pozdrawiam.
wazu - 21-12-2009, 22:54
Temat postu: Re: [1.8 GDI] Carisma nie chodzi tak jak powinna
Khaveci napisał/a:
Problem tkwi w tym ze auto stracilo swoja moc. Nie ma takiego przyspieszenia i klekocze jak diesel. Dlawi sie przy szybszej jezdzie. Spalanie takze wzroslo.
Opisane objawy wskazują na to, że prawdopodobnie padła Ci pompa W.C. Poczytaj sobie TEN temat, będziesz po pomiarze napięcia mógł wykluczyć lub potwierdzić czy padła pompa.
Khaveci - 22-12-2009, 11:34

wazu napisał/a:
Opisane objawy wskazują na to, że prawdopodobnie padła Ci pompa W.C. Poczytaj sobie TEN temat, będziesz po pomiarze napięcia mógł wykluczyć lub potwierdzić czy padła pompa.


Nie jestem pewien ale z mechanikiem pompe W.C. sprawdzalismy i ja wykluczylismy. Bardziej prawdopodobne jest to co mowil Jaro. A propo Jaro orientujesz sie jakie sa koszta wymiany tych zaworow :?:

Jaro1974 - 22-12-2009, 13:39

Podpytam jutro kumpla i ci odpowiem ile on zapłacił. Nie chcę po prostu w ciemno strzelać ale myślę że nie będzie to droga naprawa. Wszystko zależy od mechanika i ewentualnie od części zamiennych.

[ Dodano: 28-12-2009, 22:58 ]
Khaweci sorry że tak późno ale cóż czasem nie jest to zależne od nas. Ale do rzeczy- kumpel zapłacił za całą głowice z zaworami 400 pln bo remont głowicy i zawory oscylowały w kwocie około 700-750 pln. Więc tak mi się wydaje że lepiej poszukać jakiejś używki i włożyć ją do auta i mieć święty spokój.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group